Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
Postilaatikoista
133
7803
Vastaukset
- Anonyymi
voi olla että tässä on vaihdevuosi vaijoja saas nährä?
- Anonyymi
Onko tylsä elämä vai paha olla kun pitää nimettömänä täälä itkeä
- Anonyymi
Oisko ollu niin kuuma kesä että on ollu niin paljon nyt seksiä että on itse hekumoissa revitty laatikot irti.
- Anonyymi
Pitäisikö antaa poliisin tutkia eikä tänne tulla syyttämään ketään
- Anonyymi
Kerrompa tarinan vaihdevuosista. Minun vaimolla oli hirveen vaikeat vaihdevuodet.
Kun ne alkoivat vaimo luuli että kaikki haluaa häntä ja hän repi postilaatikon irti kun ei kukaan kirjoittanut hänelle. - Anonyymi
Mistähän johtuu että pahanteko alkaa heti, kun koulut on alkaneet. Eikö nuorilla ole muuta ajanvietettä kuin hajottaa paikkoja.... Vai onko uusia tähtiä porukassa.
- Anonyymi
Noo, tytöt on tyttöjä.
- Anonyymi
Sano omalla nimellä näille pojille kasvotusten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano omalla nimellä näille pojille kasvotusten!
Täytyy ensin ottaa vähän kaljaa että uskaltaa sit paremmin röyhistellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy ensin ottaa vähän kaljaa että uskaltaa sit paremmin röyhistellä.
Olen ottanut yhteyttä osan vanhempiin eiköhän se riitä
- Anonyymi
Kuultu kahdesta hajoitetusta laatikosta, Sulkuejärven rannalla ja Aitolahden lähellä. Lievätkö näitä mankkityyppejä joilla ei oikein vielä ole järki kasvanut päähän?
- Anonyymi
Kyllä siellä on eräs saksalainen automerkkikin havaittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä on eräs saksalainen automerkkikin havaittu
Oisko kenties ferrari?
- Anonyymi
Kamera on hyvä se kertoo totuuden !
- Anonyymi
Do dii, näkkyykö siälä mersua, bemaria ja autia?
- Anonyymi
Justiinsa kun me meinattiin saada orkasmi niin postilaatikko kolahti ja mun vaimolle tuli hieromasauva perpule sentään.
- Anonyymi
Vaikuttaako tämä tokmannin aukiolo aikoihin?
- Anonyymi
Jospa tämä onkin kannanotto ilmastonmuutokseen.
- Anonyymi
Mutta kyllä Ahonen oli kovempi hyppääjä!! Vaikka kyllä se vaislookkiki meni pitkälle..!
- Anonyymi
Kerran itsekkin koitin hypätä katolta mutta jäin antenniin roikkumaan
- Anonyymi
Mites on päivä menny
- Anonyymi
Onks kukaa nähny mu toista kenkää
- Anonyymi
Itellä kävi kans silloin nuorempa niin että kenkä katos johonki ja ei oo vieläkää löytyny
- Anonyymi
Tulisko joku lusitelee nyt
- Anonyymi
En nyt juuri ehdi mutta sopisiko huomenna kello 16.37
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt juuri ehdi mutta sopisiko huomenna kello 16.37
Eiköhän se käy
- Anonyymi
Kissani putos puusta mitä tehdä
- Anonyymi
Onko kellään tietoa teboilin aukiolo ajoista jos poikkeisi kahvilla huomenna?
- Anonyymi
Aukeaa 6.00 sulkeutuu 19.30
- Anonyymi
Saako tiskin alta jotain muuta kivaa?
- Anonyymi
Kylän raitilla käveli hyvän näköinen nainen joskus 1990 luvulla tapahtui sama ilmiö kun olin hiihtämässä kouluun
- Anonyymi
Ei kenelläkään olisi sokeria 6kiloa? Ja hiivaa
- Anonyymi
Olis myydä suoraa valmista kiljua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis myydä suoraa valmista kiljua
Ei tarttis odotella
- Anonyymi
Meksiko on merkittävä huumeiden tuotanto- ja kauttakulkumaa. Sen kautta toimitetaan Yhdysvaltoihin valtaosa ulkomaisesta marihuanasta ja metamfetamiinista. Meksikon kautta kulkee myös valtaosa heroiinista vaikka maassa ei tuoteta sitä merkittävästi.
Meksikon huumekartellit hallitsevat pääosin huumeiden tukkukauppaa Yhdysvalloissa. Arviot huumeiden tukkukaupan vuotuisesta arvosta vaihtelevat 13,6 miljardista 48,4 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Yhdysvaltain viranomaisten tiukentuneen tilisiirtojen valvonnan myötä huumeiden välittäjät salakuljettavat yhä enemmän huumerahoja takaisin Meksikoon autoissa ja rekoissa. - Anonyymi
Seksi on useimmille ihmisille tärkeä osa elämää ja sillä on yleensä merkittävä rooli parisuhteiden ylläpitämisessä. Seksin harjoittamiseen on lukuisia eri tapoja, ja sen merkitys sekä siihen liittyvät tavat, normit ja arvot vaihtelevat huomattavasti yksilöiden, yhteisöjen ja kulttuurien välillä, heijastaen vallitsevia käsityksiä, identiteettejä ja mieltymyksiä.
Määritelmä - Anonyymi
Mikä on tuo kirkas pallo taivaalla häikäisee päivisin pirusti
- Anonyymi
Neljä kuukautta enää jouluaattoon
- Anonyymi
Mitä meinaat ostaa jollekkin joululahjaksi
- Anonyymi
Kuulitteko jo että Michael Jackson tekee paluun ja lippuja saa osoiteesta vedäkäteen.com
- Anonyymi
Vedin käteen saakohan ilmaisen lipun
- Anonyymi
Onko kukaan käynyt kihniön kuntosalilla viime aikoina? Itse kävin keväällä viimeksi ja silloin oli ilmeisesti koulusta nuoria treenaamassa, oli mukavaa katseltavaa! Kiinnostaisi tietää ketkä olivat niin hyvän näköisiä ja käyvätkö ne vieläkin siellä, olisi kivaa tutustua heihin vaikka itsellä ikää onkin jo melkein 60 vuotta. Eikös se niin ole että ikä on vain numero ja suojaikäraja on 16vuotta.
- Anonyymi
Onko kukaan nähnyt vaimoani katosi viisi vuotta sitten karvian kyläkrouviin eikä hänestä ole kuulunut mitään olin kyllä itsekki juonut jo sen verran sahtia että näkö rupesi heikentymään heräsin aamulla kotoa mutta vaimon tilalla oli joku afrikkalais taustainen mies tuntomerkit vaimosta saa yksityisviestillä
- Anonyymi
Oliko se sellainen blondi jollla oli hyvä perse ja hyvät tissit ja muutenki soiva kampe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se sellainen blondi jollla oli hyvä perse ja hyvät tissit ja muutenki soiva kampe
Ei ollut vaimoni vaimoni on noin 150cm pitkä painoa saman verran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kun tollainen hyvä tissinen oli salilla viime kuussa niin mietin voisko olla se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että näin hänet pyörimässä grillin mäkeä alas parkanoon päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että näin hänet pyörimässä grillin mäkeä alas parkanoon päin
Sai vissiin hyvät vauhdit kun olin menossa parkanoon kolmostiellä ohituskaistan kohdalla niin joku ihmisen näköinen kivi tuli varmaan 160kmh ohi enkä saanut enää kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai vissiin hyvät vauhdit kun olin menossa parkanoon kolmostiellä ohituskaistan kohdalla niin joku ihmisen näköinen kivi tuli varmaan 160kmh ohi enkä saanut enää kiinni
Kiitos vihjeestä pitää käydä etsimässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos avusta vaimo löytyi. Pitää varmaan lukita hänet kellariin ettei hän taas pääse karkuun.
- Anonyymi
Onks kellää peukkua
- Anonyymi
Mul on kaks voin lainata toista jos tarttee👍🏻
- Anonyymi
Multa saat kans yhe
- Anonyymi
Mitä seksi palveluita muuten käytätte olis kiva tietää mistä sais vähä vanhempaa seuraa vaikka sellaisia 60-100 vuotiaita itse olen 46 vuotias olis kiva kokeilla vanhempaakin
- Anonyymi
Oletko käynyt kysymässä vanhainkodissa
- Anonyymi
Olen tehnyt tutkimusta kesän 2025 pyhäniemessä käyneistä naisista. Onko täällä ketään muuta kuka olisi tutkinut naisia jos saisi vaikka jonkun muun mukaan tutkimaan? Koko kesän kiertelin valkoisella polkupyörällä pyhäniemeä ja aion kyllä ensi kesänäkin käydä katsomassa, koska oli niin hyvän näköistä porukkaa että kyllä vanhalla miehelläkin alkaa seistä. En kuitenkaan viittinyt ottaa kuvia heistä.
- Anonyymi
Olen itsekkin tehnyt samanlaista tutkimusta kerran kävin Bostonissa asti tutkimassa. Olisi mukavaa lähte joskus yhdessä katsomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsekkin tehnyt samanlaista tutkimusta kerran kävin Bostonissa asti tutkimassa. Olisi mukavaa lähte joskus yhdessä katsomaan.
Oliko Atlantti keskeltäkin niin vahvassa jäässä, että kesti pyörää!?
- Anonyymi
Kyllä hulluja on monenlaisia. Nuo edelliset 5-7 kirjoitusta samalta henkilöltä. Hoitoon pitäisi hänen päästä aika nopeasti, ettei pääse vahingoittamaan muita!
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti nämä älyttömät kirjoitukset ovat näiden rikkojien kirjoitteluja. Ei ymmärrä kuinka voi olla lapsellisia tyyppejä. Kihniöläiset voivat katsoa peiliin että antavat tämän häiriköinnin jatkua vuodesta toiseen! Tälläisten vanhemmat ovat päättämässä kunnsn asioista. Ei ihme että kunnalla menee huonosti!
- Anonyymi
Ok ok ok ok ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti nämä älyttömät kirjoitukset ovat näiden rikkojien kirjoitteluja. Ei ymmärrä kuinka voi olla lapsellisia tyyppejä. Kihniöläiset voivat katsoa peiliin että antavat tämän häiriköinnin jatkua vuodesta toiseen! Tälläisten vanhemmat ovat päättämässä kunnsn asioista. Ei ihme että kunnalla menee huonosti!
Kuinka niin kunnalla menee huonosti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä ole pakko lukea jos ei omaa huumorintajua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä ole pakko lukea jos ei omaa huumorintajua
Näillä typerillä kirjoituksilla ei ole huumorin kanssa mitään tekemistä. Ne paljastavat kaikessa yksinkertaisuudessaan joko kirjoittajansa heikon tason tai nuoren iän. Todellinen huumori vaatii älykkyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä typerillä kirjoituksilla ei ole huumorin kanssa mitään tekemistä. Ne paljastavat kaikessa yksinkertaisuudessaan joko kirjoittajansa heikon tason tai nuoren iän. Todellinen huumori vaatii älykkyyttä.
Noh kaikkia ei voi miellyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaako sinua jokin?
- Anonyymi
Onko nämä sitä suoraa toimintaa? Kihniössä on oikeuden mukaisuus laitettu puolustaan vääryyttä joten kukaan ei tiedä mikä on oikeuden mukaisuus.
- Anonyymi
Moneltako kmarket aukeaa?
- Anonyymi
Pitäiskö juoksukaljaa hakea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö juoksukaljaa hakea?
Kyllä
- Anonyymi
Snellman kotimainen meetvursti on muute aika hyvä
- Anonyymi
Juu olen syönyt sitä noin 10 vuotta ja kyllä makselee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu olen syönyt sitä noin 10 vuotta ja kyllä makselee
Eikö se ala jo haista..? Hakisit hyvä nainen uuden pötkön!!
- Anonyymi
Illan hämärässä satuin näkemään kun kaksi ihmistä harrasti kiihkeää ja suorastaan rajua yhdyntää op leikkipuistossa. Tämän seurauksena hälytin iskuryhmän ja palolaitekson mutta tekijöitä ei saatu kiinni.
- Anonyymi
Kuinka rajua se oli
- Anonyymi
Toisko kukaan tekopilluja rahti lastia
- Anonyymi
Joku oli laittanut minun postilaatikkooni aikuisleluja tämä on epäasiallista!
- Anonyymi
Myytkö ne?
- Anonyymi
Voin antaa persettä pari tuntia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin antaa persettä pari tuntia
Diili mis nähää
- Anonyymi
Koko sanan ja käsite maahanmuuttaja pitäisi itse asiassa kieltää yltiörasistisena. Siinähän viitataan jonkun ulkopuolisen olevan maahanmuuttaja, joka tulee maapallon ulkopuolisena elämänmuotona muuttamaan keskuuteemme. Tämä tarkoittaa sitä, että maahanmuuttajat eivät ole enää ihmisiäkään. Maahanmuuttajista puhuttaessa mieleen tulee väkisin jonkinlainen valloitussota. Maahanmuuttajista puhuminen tuo myös mieleen sen, minkälaisia tauteja, avaruuspöpöjä, heissä saattaa olla. Ettei käy kuten maailmojen sodassa, tosin käänteisenä, että ufomiehen flunssa kaataa kaikki maailman 6 miljardia ihmistä.
Siksi onkin ehdotettu, että paniikin vähentämiseksi koko käsite kielletään laittomana. Tilalle otetaan vaikkapa vanha kunnon siirtolainen- termi, joka kuvaa paremmin asiaa. Jos termi ei miellytä, ehdotetaan tilalle valtioonmuuttaja-termiä. Koska kieli sävyttää todellisuutta, tämän terminvaihdoksen pitäisi kytkeä pois rasistinen pelko vierasmaalaisia kohtaan. - Anonyymi
Haluaisiko joku tulla kanssani pelaamaan kimbleä
- Anonyymi
Kaikki pyhäniemeen viikonloppuna juhlimaan
- Anonyymi
Luulen että he keillä postilaatikot ovat rikki ovat itse rikkoneet huomion takia.
- Anonyymi
Kihniössä on paljon hyvän näköisiä daameja näin nuoren neidin kävelemässä k markettiin no olisin kysymässä puhellinnumeroa omaksi onnekseni tuli poliisi auto vastaa koska ikää on -+50
- Anonyymi
Meitillä on laatikkojen hajottaja tallentunut riistakameraan. Tarjouksia. Paljonko maksetaan kuvista?
- Anonyymi
Laita puhelinnumerosi niin voin maksaa 50€ kuvasta, nimittäin meiltä hajotettiin myöskin postilaatikko!
- Anonyymi
Tarkemmin ajateltuna taidan saada poliisit niskaani kuvien luovuttamisesta. Suomessa kun on pahantekijöillä viranomaisten suojelu, nääs. Valitettavasti. Voihan niitä anonyymisti "vahingossa" johonkin levitellä.
- Anonyymi
Kannattaako hörppiä sitä kaljankusta 3 asti yöllä ja alkaa kirjoitteleen kirjeitä. 3 aikaan yöllä yleensä nukutaan mutta jos ei saa nukutuksi niin sitten voi ottaa hörpyt.
- Anonyymi
Voi hellanlettas kun kävi luonnon päälle totuus...
- Anonyymi
Onko pappila jo myyty kihniöläiselle? Tietäjät hoi.
- Anonyymi
Manolito sen osti.
- Anonyymi
Onko tosiaan niin että rikkojat tai heidän vanhempansa eivät ota vastuuta teoistaan? Toinen kysymys on se että mikä ahdistaa niin paljon että tälläistä pitää tehdä?
- Anonyymi
Kuka kirjoittelee työaikana? Työaikana tehdään töitä eikä olla muitten työkintaana haukkumassa ihmisiä. Tietenkin jos ei ole töissä ja makailee muuten vaan niin lepakot alkaa lentään.
- Anonyymi
On se niin vaikeaa sulattaa sitä että näiden tiettyjen tyyppien rikkomisiin yms. puututaan. Yritetään kääntää jutut muihin asioihin. Ihmettelen jos nämä vähättelijät eivät ole juurikin itse näitä rikkojia. Kuka voi puollustaa vuosia jatkunutta häiriköintiä. Ei ole omaatuntoa näillä tyypeillä. Mikä heitä vaivaa?
- Anonyymi
Eivät he mitään kanna maukalta ulos kun heidän lapset vain telmivät.
- Anonyymi
Niimpä niin no kehitysvammaisilla on omat leikkinsä, pitäähän heitäkin ymmärtää!
- Anonyymi
samannäköiset sitte siinä samanlaiset leuankaaret samanlaiset halut seksiin.
- Anonyymi
Juupati juu
- Anonyymi
Hys, hys...
- Anonyymi
Ai niin…..
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390