Postilaatikoista

Anonyymi-ap

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???

107

8089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

voi olla että tässä on vaihdevuosi vaijoja saas nährä?

• Anonyymi

Onko tylsä elämä vai paha olla kun pitää nimettömänä täälä itkeä

• Anonyymi

Oisko ollu niin kuuma kesä että on ollu niin paljon nyt seksiä että on itse hekumoissa revitty laatikot irti.

• Anonyymi

Pitäisikö antaa poliisin tutkia eikä tänne tulla syyttämään ketään

• Anonyymi

Kerrompa tarinan vaihdevuosista. Minun vaimolla oli hirveen vaikeat vaihdevuodet.
      Kun ne alkoivat vaimo luuli että kaikki haluaa häntä ja hän repi postilaatikon irti kun ei kukaan kirjoittanut hänelle.

• Anonyymi

Mistähän johtuu että pahanteko alkaa heti, kun koulut on alkaneet. Eikö nuorilla ole muuta ajanvietettä kuin hajottaa paikkoja.... Vai onko uusia tähtiä porukassa.

• Anonyymi

Noo, tytöt on tyttöjä.

• Anonyymi

Sano omalla nimellä näille pojille kasvotusten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano omalla nimellä näille pojille kasvotusten!

Täytyy ensin ottaa vähän kaljaa että uskaltaa sit paremmin röyhistellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy ensin ottaa vähän kaljaa että uskaltaa sit paremmin röyhistellä.

Olen ottanut yhteyttä osan vanhempiin eiköhän se riitä

• Anonyymi

Kuultu kahdesta hajoitetusta laatikosta, Sulkuejärven rannalla ja Aitolahden lähellä. Lievätkö näitä mankkityyppejä joilla ei oikein vielä ole järki kasvanut päähän?

• Anonyymi

Kyllä siellä on eräs saksalainen automerkkikin havaittu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä on eräs saksalainen automerkkikin havaittu

Oisko kenties ferrari?

• Anonyymi

Kamera on hyvä se kertoo totuuden !

• Anonyymi

Do dii, näkkyykö siälä mersua, bemaria ja autia?

• Anonyymi

Jospa tämä onkin kannanotto ilmastonmuutokseen.

• Anonyymi

Mutta kyllä Ahonen oli kovempi hyppääjä!! Vaikka kyllä se vaislookkiki meni pitkälle..!

• Anonyymi

Kerran itsekkin koitin hypätä katolta mutta jäin antenniin roikkumaan

• Anonyymi

Mites on päivä menny

• Anonyymi

Onks kukaa nähny mu toista kenkää

• Anonyymi

Itellä kävi kans silloin nuorempa niin että kenkä katos johonki ja ei oo vieläkää löytyny

• Anonyymi

Kylän raitilla käveli hyvän näköinen nainen joskus 1990 luvulla tapahtui sama ilmiö kun olin hiihtämässä kouluun

• Anonyymi

Ei kenelläkään olisi sokeria 6kiloa? Ja hiivaa

• Anonyymi

Olis myydä suoraa valmista kiljua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis myydä suoraa valmista kiljua

Ei tarttis odotella

• Anonyymi

Mikä on tuo kirkas pallo taivaalla häikäisee päivisin pirusti

• Anonyymi

Neljä kuukautta enää jouluaattoon

• Anonyymi

Mitä meinaat ostaa jollekkin joululahjaksi

• Anonyymi

Multa saat kans yhe

• Anonyymi

Onko nämä sitä suoraa toimintaa? Kihniössä on oikeuden mukaisuus laitettu puolustaan vääryyttä joten kukaan ei tiedä mikä on oikeuden mukaisuus.

• Anonyymi

Joku oli laittanut minun postilaatikkooni aikuisleluja tämä on epäasiallista!

• Anonyymi

Myytkö ne?

• Anonyymi

Kaikki pyhäniemeen viikonloppuna juhlimaan

• Anonyymi

Luulen että he keillä postilaatikot ovat rikki ovat itse rikkoneet huomion takia.

• Anonyymi

Meitillä on laatikkojen hajottaja tallentunut riistakameraan. Tarjouksia. Paljonko maksetaan kuvista?

• Anonyymi

Laita puhelinnumerosi niin voin maksaa 50€ kuvasta, nimittäin meiltä hajotettiin myöskin postilaatikko!

• Anonyymi

Tarkemmin ajateltuna taidan saada poliisit niskaani kuvien luovuttamisesta. Suomessa kun on pahantekijöillä viranomaisten suojelu, nääs. Valitettavasti. Voihan niitä anonyymisti "vahingossa" johonkin levitellä.

• Anonyymi

Kannattaako hörppiä sitä kaljankusta 3 asti yöllä ja alkaa kirjoitteleen kirjeitä. 3 aikaan yöllä yleensä nukutaan mutta jos ei saa nukutuksi niin sitten voi ottaa hörpyt.

• Anonyymi

Voi hellanlettas kun kävi luonnon päälle totuus...

• Anonyymi

Onko pappila jo myyty kihniöläiselle? Tietäjät hoi.

• Anonyymi

Manolito sen osti.

• Anonyymi

Onko tosiaan niin että rikkojat tai heidän vanhempansa eivät ota vastuuta teoistaan? Toinen kysymys on se että mikä ahdistaa niin paljon että tälläistä pitää tehdä?

• Anonyymi

Kuka kirjoittelee työaikana? Työaikana tehdään töitä eikä olla muitten työkintaana haukkumassa ihmisiä. Tietenkin jos ei ole töissä ja makailee muuten vaan niin lepakot alkaa lentään.

• Anonyymi

On se niin vaikeaa sulattaa sitä että näiden tiettyjen tyyppien rikkomisiin yms. puututaan. Yritetään kääntää jutut muihin asioihin. Ihmettelen jos nämä vähättelijät eivät ole juurikin itse näitä rikkojia. Kuka voi puollustaa vuosia jatkunutta häiriköintiä. Ei ole omaatuntoa näillä tyypeillä. Mikä heitä vaivaa?

• Anonyymi

Eivät he mitään kanna maukalta ulos kun heidän lapset vain telmivät.

• Anonyymi

Juupati juu

• Anonyymi

Hys, hys...

• Anonyymi

Ai niin…..

Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      418
      3483
    2. On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon

Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat
      Maailman menoa
      124
      2606
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      108
      2580
    4. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2379
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      35
      2159
    6. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      4
      1715
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      189
      1586
    8. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      60
      1498
    9. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      42
      1435
    10. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      45
      1246
    Aihe