Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
Postilaatikoista
107
8089
Vastaukset
- Anonyymi
voi olla että tässä on vaihdevuosi vaijoja saas nährä?
- Anonyymi
Onko tylsä elämä vai paha olla kun pitää nimettömänä täälä itkeä
- Anonyymi
Oisko ollu niin kuuma kesä että on ollu niin paljon nyt seksiä että on itse hekumoissa revitty laatikot irti.
- Anonyymi
Pitäisikö antaa poliisin tutkia eikä tänne tulla syyttämään ketään
- Anonyymi
Kerrompa tarinan vaihdevuosista. Minun vaimolla oli hirveen vaikeat vaihdevuodet.
Kun ne alkoivat vaimo luuli että kaikki haluaa häntä ja hän repi postilaatikon irti kun ei kukaan kirjoittanut hänelle. - Anonyymi
Mistähän johtuu että pahanteko alkaa heti, kun koulut on alkaneet. Eikö nuorilla ole muuta ajanvietettä kuin hajottaa paikkoja.... Vai onko uusia tähtiä porukassa.
- Anonyymi
Noo, tytöt on tyttöjä.
- Anonyymi
Sano omalla nimellä näille pojille kasvotusten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano omalla nimellä näille pojille kasvotusten!
Täytyy ensin ottaa vähän kaljaa että uskaltaa sit paremmin röyhistellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy ensin ottaa vähän kaljaa että uskaltaa sit paremmin röyhistellä.
Olen ottanut yhteyttä osan vanhempiin eiköhän se riitä
- Anonyymi
Kuultu kahdesta hajoitetusta laatikosta, Sulkuejärven rannalla ja Aitolahden lähellä. Lievätkö näitä mankkityyppejä joilla ei oikein vielä ole järki kasvanut päähän?
- Anonyymi
Kyllä siellä on eräs saksalainen automerkkikin havaittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä on eräs saksalainen automerkkikin havaittu
Oisko kenties ferrari?
- Anonyymi
Kamera on hyvä se kertoo totuuden !
- Anonyymi
Do dii, näkkyykö siälä mersua, bemaria ja autia?
- Anonyymi
Jospa tämä onkin kannanotto ilmastonmuutokseen.
- Anonyymi
Mutta kyllä Ahonen oli kovempi hyppääjä!! Vaikka kyllä se vaislookkiki meni pitkälle..!
- Anonyymi
Kerran itsekkin koitin hypätä katolta mutta jäin antenniin roikkumaan
- Anonyymi
Mites on päivä menny
- Anonyymi
Onks kukaa nähny mu toista kenkää
- Anonyymi
Itellä kävi kans silloin nuorempa niin että kenkä katos johonki ja ei oo vieläkää löytyny
- Anonyymi
Kylän raitilla käveli hyvän näköinen nainen joskus 1990 luvulla tapahtui sama ilmiö kun olin hiihtämässä kouluun
- Anonyymi
Ei kenelläkään olisi sokeria 6kiloa? Ja hiivaa
- Anonyymi
Olis myydä suoraa valmista kiljua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis myydä suoraa valmista kiljua
Ei tarttis odotella
- Anonyymi
Mikä on tuo kirkas pallo taivaalla häikäisee päivisin pirusti
- Anonyymi
Neljä kuukautta enää jouluaattoon
- Anonyymi
Mitä meinaat ostaa jollekkin joululahjaksi
- Anonyymi
Multa saat kans yhe
- Anonyymi
Onko nämä sitä suoraa toimintaa? Kihniössä on oikeuden mukaisuus laitettu puolustaan vääryyttä joten kukaan ei tiedä mikä on oikeuden mukaisuus.
- Anonyymi
Joku oli laittanut minun postilaatikkooni aikuisleluja tämä on epäasiallista!
- Anonyymi
Myytkö ne?
- Anonyymi
Kaikki pyhäniemeen viikonloppuna juhlimaan
- Anonyymi
Luulen että he keillä postilaatikot ovat rikki ovat itse rikkoneet huomion takia.
- Anonyymi
Meitillä on laatikkojen hajottaja tallentunut riistakameraan. Tarjouksia. Paljonko maksetaan kuvista?
- Anonyymi
Laita puhelinnumerosi niin voin maksaa 50€ kuvasta, nimittäin meiltä hajotettiin myöskin postilaatikko!
- Anonyymi
Tarkemmin ajateltuna taidan saada poliisit niskaani kuvien luovuttamisesta. Suomessa kun on pahantekijöillä viranomaisten suojelu, nääs. Valitettavasti. Voihan niitä anonyymisti "vahingossa" johonkin levitellä.
- Anonyymi
Kannattaako hörppiä sitä kaljankusta 3 asti yöllä ja alkaa kirjoitteleen kirjeitä. 3 aikaan yöllä yleensä nukutaan mutta jos ei saa nukutuksi niin sitten voi ottaa hörpyt.
- Anonyymi
Voi hellanlettas kun kävi luonnon päälle totuus...
- Anonyymi
Onko pappila jo myyty kihniöläiselle? Tietäjät hoi.
- Anonyymi
Manolito sen osti.
- Anonyymi
Onko tosiaan niin että rikkojat tai heidän vanhempansa eivät ota vastuuta teoistaan? Toinen kysymys on se että mikä ahdistaa niin paljon että tälläistä pitää tehdä?
- Anonyymi
Kuka kirjoittelee työaikana? Työaikana tehdään töitä eikä olla muitten työkintaana haukkumassa ihmisiä. Tietenkin jos ei ole töissä ja makailee muuten vaan niin lepakot alkaa lentään.
- Anonyymi
On se niin vaikeaa sulattaa sitä että näiden tiettyjen tyyppien rikkomisiin yms. puututaan. Yritetään kääntää jutut muihin asioihin. Ihmettelen jos nämä vähättelijät eivät ole juurikin itse näitä rikkojia. Kuka voi puollustaa vuosia jatkunutta häiriköintiä. Ei ole omaatuntoa näillä tyypeillä. Mikä heitä vaivaa?
- Anonyymi
Eivät he mitään kanna maukalta ulos kun heidän lapset vain telmivät.
- Anonyymi
Juupati juu
- Anonyymi
Hys, hys...
- Anonyymi
Ai niin…..
Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183483On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1242606Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082580Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12379Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll352159Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne41715Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1891586Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel601498Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k421435Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451246