Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
Postilaatikoista
25
826
Vastaukset
- Anonyymi
voi olla että tässä on vaihdevuosi vaijoja saas nährä?
- Anonyymi
Onko tylsä elämä vai paha olla kun pitää nimettömänä täälä itkeä
- Anonyymi
Oisko ollu niin kuuma kesä että on ollu niin paljon nyt seksiä että on itse hekumoissa revitty laatikot irti.
- Anonyymi
S. S ja kaverit
- Anonyymi
Eli silmääntekevien poika... yllättävää
- Anonyymi
Vitut
- Anonyymi
Oletko itse päättänyt syyliset vai poliisi
- Anonyymi
Onko asiasta jotain todisteita muuta kun puheita
- Anonyymi
Sulla ei vissii oo muutaku huhu puheista kuultuja juttuja kun ei voi vastata onko todisteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei vissii oo muutaku huhu puheista kuultuja juttuja kun ei voi vastata onko todisteita
Tekijät ovat tallentuneet riistakameraan ja rikosilmoituksen yhteydessä kuvat on lähetty poliisille. Kuvat selkeitä ja kaikki autoa myöten tunnistettavissa. Ei epäselväksi jääne tässä tapauksessa ketkä nuorisosta olivat tällä kertaa kyseessä. Samoja naamoja oli mukana myös taannoisessa roskishuvittelussa kylän raitilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekijät ovat tallentuneet riistakameraan ja rikosilmoituksen yhteydessä kuvat on lähetty poliisille. Kuvat selkeitä ja kaikki autoa myöten tunnistettavissa. Ei epäselväksi jääne tässä tapauksessa ketkä nuorisosta olivat tällä kertaa kyseessä. Samoja naamoja oli mukana myös taannoisessa roskishuvittelussa kylän raitilla.
Vitut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vitut
Oletko yksi tekijöistä vai miksi näin karkea kielenkäyttö kanna vastuusi ja myönnä olleesi typerä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yksi tekijöistä vai miksi näin karkea kielenkäyttö kanna vastuusi ja myönnä olleesi typerä
En oo koskenu yhteenkään laatikkoon
- Anonyymi
Pitäisikö antaa poliisin tutkia eikä tänne tulla syyttämään ketään
- Anonyymi
Kerrompa tarinan vaihdevuosista. Minun vaimolla oli hirveen vaikeat vaihdevuodet.
Kun ne alkoivat vaimo luuli että kaikki haluaa häntä ja hän repi postilaatikon irti kun ei kukaan kirjoittanut hänelle. - Anonyymi
Mistähän johtuu että pahanteko alkaa heti, kun koulut on alkaneet. Eikö nuorilla ole muuta ajanvietettä kuin hajottaa paikkoja.... Vai onko uusia tähtiä porukassa.
- Anonyymi
Noo, tytöt on tyttöjä.
- AnonyymiUUSI
Kyseinen porukka on vallan neitejä biologisesti löytyy yksi neitonen mutta kaukana miehistä ovat tuon porukan "pojat" toivomme että heidän pallonsa joskus kasvavat että voivat edes kutsua itseään miehiksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen porukka on vallan neitejä biologisesti löytyy yksi neitonen mutta kaukana miehistä ovat tuon porukan "pojat" toivomme että heidän pallonsa joskus kasvavat että voivat edes kutsua itseään miehiksi
Sano omalla nimellä näille pojille kasvotusten!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano omalla nimellä näille pojille kasvotusten!
Täytyy ensin ottaa vähän kaljaa että uskaltaa sit paremmin röyhistellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy ensin ottaa vähän kaljaa että uskaltaa sit paremmin röyhistellä.
Olen ottanut yhteyttä osan vanhempiin eiköhän se riitä
- AnonyymiUUSI
Kuultu kahdesta hajoitetusta laatikosta, Sulkuejärven rannalla ja Aitolahden lähellä. Lievätkö näitä mankkityyppejä joilla ei oikein vielä ole järki kasvanut päähän?
- AnonyymiUUSI
Kyllä siellä on eräs saksalainen automerkkikin havaittu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä on eräs saksalainen automerkkikin havaittu
Oisko kenties ferrari?
- AnonyymiUUSI
Kamera on hyvä se kertoo totuuden !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713