Nainen arvaa kuka

Anonyymi-ap

En ikävä kyllä elä enää pitkään

55

823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

RoboCop?

• Anonyymi

Robocock?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Robocock?

HoboCop

• Anonyymi

Lumiukko?

• Anonyymi

En voi tietää.
      Tunnenko sinut?

• Anonyymi

tiedä sinusta mitään.

• Anonyymi

😞😞😞

• Anonyymi

No kuka?

• Anonyymi

Munamies muuan maasta mainiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Munamies muuan maasta mainiosta.

Jaaha, joku M-mies?
        Marko varmaan.

• Anonyymi

Onko tää joku muka hyvä vitsi?

• Anonyymi

Mun pitsisukat vuodelta 1974

• Anonyymi

Ei oo vitsi….

Sivusta

• Anonyymi

Älä viitsi

• Anonyymi

Elät sinä. Älä ainakaan itsellesi mitään tee 🤨
      🫶

• Anonyymi

Rauhoitu. Älä tee itsellesi mitään.

• Anonyymi

Syövillä ja muilla sairauksilla ei tule pilailla eikä myöskään mtongelmilla tänään siitä ikävä muistutus taas:(

• Anonyymi

En minä tiiä. Kaikki kohta kuollu jo. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Joku enkeleistä

• Anonyymi

Juts joo.. höpölöpösulle vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juts joo.. höpölöpösulle vaan

enkelit lähtee aina ekana. tunnetusti. niin moni hyvä sydäminen on lähteny ihan vtun liian aikasin. tunneköyhimmät ja itsekkäimmät jää jälelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

enkelit lähtee aina ekana. tunnetusti. niin moni hyvä sydäminen on lähteny ihan vtun liian aikasin. tunneköyhimmät ja itsekkäimmät jää jälelle.

No ootko sä nyt lähössä johki vai sitte🧐

• Anonyymi

Jos olet eräs niin ihan sama. Pelkkää leikkimistä nämä vuodet.

• Anonyymi

Mene Sinä nyt v* ttuun siitä ku aina vaan saatana 20v haastanu riitaa! Ei oo sulle tää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene Sinä nyt v* ttuun siitä ku aina vaan saatana 20v haastanu riitaa! Ei oo sulle tää

Olisit miettinyt sitä kun änkesit mun elämään. Ihan oma vika. Ja painu itse.

• Anonyymi

Sitten meillä on jo kiire.. Tuu hakee mut vaikka yöllä autolla.. Ajellaan jonnekin ja hellitään, rakastetaan ja rakastellaan;)

• Anonyymi

Timohan hakee sua alvariinsa. Kuulemma.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

No ei kyllä hae vaikka voishan se olla hauskaa😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Mitä tämä psy koottinen länkytys ja nimien latelu oikein on? Palstaäijä eli jolle näitä älykkäitä vuodatuksia nakkelet ymmärtää tuskin sitäkään vähää. Ps tuo kuulemma taitaa kaikua omasta ontosta päästäsi eikö niin? Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämä psy koottinen länkytys ja nimien latelu oikein on? Palstaäijä eli jolle näitä älykkäitä vuodatuksia nakkelet ymmärtää tuskin sitäkään vähää. Ps tuo kuulemma taitaa kaikua omasta ontosta päästäsi eikö niin? Sivusta

Vissiin ollut pääpölle liikaa lukea kun palstaäijä jaakaa rakastelusta, niin onhan se tämäkin tapa rakentaa itsensä narratiivien sisään netin kveekariksi. Lisäys. Hävettää puolestaan

• Anonyymi

Eihän meistä kukaan seuraavaa päivää tiedä.

• Anonyymi
        UUSI

Tiedän aikani olevan lähellä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oikeasti elinpäivät vähissä niin ei nyt täällä kannatta niitä hetkiä viettää. Edes loppuajan kannattaa olla todellisten ihmisten luona tai seurassa tai mitä muuta tahansa mutta ei tätä. Voimia!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko saattohoitopäätös jo tehty?

• Anonyymi
      UUSI

En kyllä arvaa mitenkään, mut sama täällä.
      Mut ei se merkitse mitään kellekään.

• Anonyymi
      UUSI

Kuolema on ollut melko paljon tapetilla joo

• Anonyymi
        UUSI

Koko projektin ajan kuolema on aina välillä ollut mielessä ja siitä syystä, että minua on yritetty pakottaa johonkin sellaiseen, mitä en ole koskaan halunnut tehdä! Enkä tule koskaan tekemään! Kymmenen todella rankkaa ja julmaa vuotta! Kaikilla niillä on pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto joiden nimen tiedän! Haluan mennä eteenpäin, en todellakaan halua auttaa ketään sellaista jonka takia menetin elämäni työapaikan ja joka häiriköi vuosien ajan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koko projektin ajan kuolema on aina välillä ollut mielessä ja siitä syystä, että minua on yritetty pakottaa johonkin sellaiseen, mitä en ole koskaan halunnut tehdä! Enkä tule koskaan tekemään! Kymmenen todella rankkaa ja julmaa vuotta! Kaikilla niillä on pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto joiden nimen tiedän! Haluan mennä eteenpäin, en todellakaan halua auttaa ketään sellaista jonka takia menetin elämäni työapaikan ja joka häiriköi vuosien ajan!

Ei ole tervettä roikkua kiinni kenessäkään sellaisessa, joka ei ole koskaan edes halunnut sanoa yhtä sanaa sellaiselle henkilölle, jonka hän kokee tehneen hänelle henkistä ja myös fyysistä väkivaltaa yllättävillä lähestymisillään! Stalkkaaminen on sellaista toimintaa, josta kukaan ei pidä, se vie turvallisuudentunteen elämästä! Ja sen kokemuksen jälkeen olet aina varuillasi ovesta ulos lähtiessäsi! Välttelet sellaisia paikkoja missä stalkkeri voisi yllätää sinut, et mene koskaan yksin metsään kävelemään ja pysyt ihmisten ilmoilla!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tervettä roikkua kiinni kenessäkään sellaisessa, joka ei ole koskaan edes halunnut sanoa yhtä sanaa sellaiselle henkilölle, jonka hän kokee tehneen hänelle henkistä ja myös fyysistä väkivaltaa yllättävillä lähestymisillään! Stalkkaaminen on sellaista toimintaa, josta kukaan ei pidä, se vie turvallisuudentunteen elämästä! Ja sen kokemuksen jälkeen olet aina varuillasi ovesta ulos lähtiessäsi! Välttelet sellaisia paikkoja missä stalkkeri voisi yllätää sinut, et mene koskaan yksin metsään kävelemään ja pysyt ihmisten ilmoilla!

Stalkkerin takia meni työkyky!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kukaan voi edes puolustaa noin toiminutta ihmistä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voin auttaa sitten, kun olen tehnyt töitä vakituisessa osa-aikaisessa työpaikassa kymmenen vuotta! Ehkä tuossa ajassa olen jos päässyt tasapainoon kymmenen helvetillisen vuoden aiheuttamista valtavista ongelmista elämääni! Välillä 24/h häirintää!

• Anonyymi
      UUSI

Boring Moring?
      -sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Mitä hittoa?

• Anonyymi
      UUSI

Sitä ennen meidän pitää kohdata kunnolla. Ei ole mitään menetettävää! ❤️✨️

• Anonyymi
        UUSI

En halua kohdata sinua, koska minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa sinulle, eikä tule koskaan olemaan! En pidä sinusta, haluaisitko sinä tavata sellaisen ihmisen josta et pidä ja jota oikeastaan inhoat hänen pahojen tekojensa tähden!

• Anonyymi
      UUSI

Muista pysyä aina kaukana minusta!

• Anonyymi
      UUSI

saat minut voimaan fyysisesti pahoin. Olet ehkä nepsy, mutta ei sekään kaikkea käytöstäsi selitä. Olet tarkka mutta se menee ihan oikeasti yli. Missä rentous?Välillä tuntuu että ihmiset ovat sinulle kuin pelinappuloita ei minkäänlaista hyväksyntää tai ymmärrystä jos joillain on ongelmia. Aina olet seläntakana miettimässä miksi jollakin ei etene. No ensinäkään kaikki ei halua asua töissä, on muutakin elämää,olemassa nääs. Muistuttelet edelleen asioista jotka olet aikanaan maksanut mutta olen ne sinulle kuitenkin maksanut takaisin että ne ovat sinun. Kaikki nämä muutama esine on alle 200€. Olet jotenkin säälittävä kaikilla tasolla en voi uskoa miten pystyin kestämään sinua niin kamalan kauan. Et arvosta mitään mitä teen mutta kaikista isoiten et arvosta minua, tämän takia en usko mihinkään enää

• Anonyymi
      UUSI

elät ikuisesti liomj Krrdid ks soms dummu iifrdyssm

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus elää ikuisesja aina syntyyy uudedtaan kuin joku dinosauruksen luukin

• Anonyymi
      UUSI

Sääi on sairautta, sanoi Hitler.

• Anonyymi
      UUSI

Sääli

• Anonyymi
        UUSI

En koe mitään tarvetta auttaa ketään, koska minun elämästäni tehtiin helvettiä monen vuoden ajaksi! Kiusaajaa on mahdotonta auttaa!

• Anonyymi
      UUSI

Kauheeta lukea näitä kommentteja. Ei kukaan voi edes tietää kuka aloittaja on. Jos olisi mun läheisestä kyse, vaikka jo sydämeni piiristä toisiin ympyröihin siirtynyt en missään nimessä torjuisi tai muutoinkaan olisi ilkeä jos ottaisi yhteyttä.
      Hävetkää!

• Anonyymi
      UUSI

Joku kertaalleen kuollut?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8223
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      928
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      826
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      810
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe