Terve! Kysymys siis koskee kirjoitusohjelmia, koska itse en niistä paljoa tiedä. Elikkä näin töiden alkaessa tarvitsisin toimivan kirjoitusohjelman jolla voisin täyttää lomakkeita. Elikkäs skannaisin lomakkeen tietokoneelle, tallentaisin sen ja aina kun avaisin lomakkeen kirjoitusohjelmassa lomakkeeseen voisi kirjoittaa vain tiettyihin kohtiin, siis esim.
******** _______ *********
*=tekstiä
_=kohtia johon voisi kirjoittaa.
toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan ja olisi jokin kyseinen ohjelma, tai sen tapainen.
Kirjoitusohjelma
2
246
Vastaukset
- Onnetonta etsintää
Heippa, oon itse etsinyt samallaista, muttakun kukaan ei tunnu tietävän kunnon kirjoitusohjelmia..? Tai sitten eivät ole valmiita kertomaan, vaan haluavat pitää hyvät kirjoutusohjelmat/ohjelman itsellään! Kertokaa nytten kiitos, jos tiedätte!
- Tarina sep
Täällä o tosin sama ongelma kun en selviäpäivääkään enään kirjoitusohjelmaa kun itse olen sellainen, että tykkään kirjoittaa tarinoita paperille että tietokoneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627