luomen poisto jyväskylä?

Kerttu Kars

Missä kannattaisi jyväskylässä käydä poistattamassa luomi mitä paikkaa suosittelette?

16

6229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anon

kannattaa käydä kysymässä omalta terveyskeskuselta. ei maksasi edes kun jonkun 13€ mutta mulle ainakin vaan sanoivat, ettei mun oma lääkäri ei sillä hetkellä semmosia tehnyt, että pitäisi yksityiselle mennä, jollon hinta nousis 60-70€.

sieltä tk:sta sain joitain esitteitä sillon yksityisille. että ihan vaan tiskille kysymään, pitäis itekkin uudemman kerran mennä, että onko tilanne muuttunut, kun kävin viime vuoden puolella.

• Luomi ei

mikään vitsin aihe. eikä leikinlaksun, mutta luin ensin että"lumen poisto jyväskylä?"

Aattelin, että onpa se vähäinen väki, joka tätä palstaa viitsii enää lueskella (maks muutama kymmenen henkilöä) paneutunut noitten vahojen viestienlueskeluun... uusiahan täällä ei niin hirveästi suvaita enää.

• Angstiina

Minulla sama operaatio edessä. Kävin luomitarkastuksessa syöpäsäätiöllä. Omalääkärini on persoona, jolle en halua mennä luomia poistattamaan, sen verran erikoinen on että ahdistaa. Ei onnistu omalääkärin vaihto, ei luomien poistatus toisella lääkärillä. En tiedä mihin mennä, joten vinkit todellakin tarpeen.

Kertoisiko joku kokemuksia ja hintoja yksityisellä luomen poistosta!

• päivitetty

nythän saa mennä vaikka toiselle terveysasemalle vaivoistaan, et kyllä se onnistuu

• Niittan

FB sivulla oli että 24.8. On Jyväskylässä luomien kontrolli ja kaikki puhelin numerot nyt en löydä sitä enään. Voisiko joku yst. Laittaa ne samat tiedot vaikka sähköpostiini
        Tai laittaa ko artikkeli FB:ssä yleiseen jakoon, kiitos.
        [email protected]

• Minäkin Lutakosta

Soittakaa hyvät ihmiset ihotautilääkärille, ei näitä lue kuin henkisesti sairaat.

• Puparin Noita DR

Ite olen poistanut ihan tupakilla polttamalla ja hyvin ovat lähteneet.

• sevserv

Mä poistatin kolme luomea yksityisellä, olikohan terveysalo. Parisataa maksoi.

• refsr

Niin ja siellä oli plastiikkakirurgi, joka poisti luomet.

• Oikeat toimenpiteet
        refsr kirjoitti:

Niin ja siellä oli plastiikkakirurgi, joka poisti luomet.

Kokemuksesta suosittelen menemään kirurgille.

• anon

onkohan isokin tuo ulkonäköero kirurgilla käydessä?

• vretrr

Mulla on yleislääkäri poistanut yhden luomen ja plastiikkakirurgi pari. Arvet ovat ihan saman näköiset. Mutta mitä väliä arvilla on?

• Scarface 88

Arvilla saa naisia

• Am.....dam

Pitääkö ne olla siinä varressa?

• DIY, Do It Yourself

Osta kirurgiveitsi ja leikkaa itse. Verta kyllä tulee mutta ihan saman operaation tekevät lääkärissä. Ei se luomen poisto niin haastava operaatio ole etteikö sitä itse voisi tehdä. Eri asia tietysti jos selässä ym. minne kädet ei yltä.

• rbgrbg

Mitse patologiset tutkimukset? Voikos nekin tehdä ite? Esim. kattoo suurrennuslasilla, oliko siinä melanoomaa vai ei?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3033
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1590
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      221
      1345
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      977
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      887
    Aihe