Lopen kunnan ja Räyskälä-säätiön kannattaisi yhteis voimin kehittää kunnollinen kilparata kentälle ja myös kentän viereen kartingrata niin saadaan räyskäläänkin kunnon tapahtumia. esim. kihdytysajoja.
http://www.aamuposti.fi/artikkeli/121225-korpiaho-paaluokan-ykkonen
RR Kisat ja Räyskälän lentokenttä.
2
322
Vastaukset
- melumöly
lento ja hyppytoiminta takaisin. lopen kunta voisi ottaa huomioon myös sen kuinka suuria megatapahtumia hyppytoiminnan ympärille voi rakentaaa ja se tuo kunnalle verotuloja valtavasti jos niin halutaan. kunta tutuksi ja lehtiartikkelit tapahtumista hoitaa mainonnan. joku mökkiläinen valitti lentokonemelusta ja aika on rajoitettu 16:00 asti.
miten joku nykyasukas joka on asunut kentän lähellä (mökkeillyt) vuoden tai pari voi saada valituksensa läpi. olihan tuo kenttä toimintoineen tuolla paikalla vasta vuodesta -40.
järki sanoo että jos melu haittaa, osta mökki muualta-
- lisää ajoja, kisoja, vaikka kansainvälisiä sellaisia
- rompetapahtumia
- lentotapahtumia, näytöksiä
- laskuvarjotapahtumia, makkaraa, grillausta
jne jne.
majoitusta naapurikuntiin, ja markkinointia tv:seen.
valittajille ilmaiset korvatulpat ja kielto tapahtumiin niin kauan kuin valitusta riittää - PunainenParoni.
Pitäiskö kuntalaisten kerätä meno lippu näille valittajille!? hittoako ostaavat lentokentän vierestä mökin tai talon.
kunnan pitäisi kyllä ottaa enemmän vastuuta/kantaa kentän kehittämiselle koska
se on ainut kunnan kunnollinen matkaillu valtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086