Prepaid

Ipadille

Pikainen kysymys, hotellin wifi on sikä-törkeen kallis, mikä olisi hyvä paikallinen prepaid-liittymä rajoittamattomalla datalla, kahdeksi viikoksi ?

53

2177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro kun voit

      paljonko on Thaimaassa wifi kun on törkeän kallis? En ole tarvinnut nettiä mutta puhelinta kyllä ja se on melkein ilmainen...siis maksaa 300 bht mutta sillä voi Suomeenkin soittaa useasti.

    • LKIUYT

      Ei ole kallista nettipaikoissa surffailu olisko 1baht min.ei kannata ottaa puhelimeen kuin prepaid liittymä, mun mielestä 1 2 CAL ollut paras sekin on taas makuasia.....

      • Ipadille

        Kiitos vastauksista, mun hotellissa on maksullinen wifi ja 13e/vrk. Minusta se on kallis.


      • outo juttu
        Ipadille kirjoitti:

        Kiitos vastauksista, mun hotellissa on maksullinen wifi ja 13e/vrk. Minusta se on kallis.

        tuota en kyllä usko? Yleensä se on ilmainen että mikähän hotelli sinulla oikein on?
        Vai oletko laskenut vain batit väärin...?siis paljonko bateissa?


      • Pattipaa
        outo juttu kirjoitti:

        tuota en kyllä usko? Yleensä se on ilmainen että mikähän hotelli sinulla oikein on?
        Vai oletko laskenut vain batit väärin...?siis paljonko bateissa?

        Centara Grand Mirage Naklua Beach Pattaya. 13 egee on.


    • IpadWiFi

      Kiinnostaisi myös ihan sama. Eli sim-kortti/rajoittamattomalla datalla kahdeksi viikoksi tablettiin. Mikä olisi hyvä ja mitä kustantaa ?

      • voi voi

        Thaimaassa ei ole ko littymää...ei siis onnistu 2 viikon rajaton liittymä.
        Etsi hotelli missä se kuuluu huoneen hintaan..80% näin on.


      • Pattipaa
        voi voi kirjoitti:

        Thaimaassa ei ole ko littymää...ei siis onnistu 2 viikon rajaton liittymä.
        Etsi hotelli missä se kuuluu huoneen hintaan..80% näin on.

        No en mä hotellia ihan tän mukaan valitse kuitenkaan. Kuitenkin esim. hotellini tripadvisor arvioinneissa useampi kommentaattori on ostanut ja kehoittelee muitakin ostamaan datakortin rajoittamattomalla dadalla, joten kummallista jos sellaista ei ole :D


      • Musclemac

      • ihmetyttää
        Pattipaa kirjoitti:

        No en mä hotellia ihan tän mukaan valitse kuitenkaan. Kuitenkin esim. hotellini tripadvisor arvioinneissa useampi kommentaattori on ostanut ja kehoittelee muitakin ostamaan datakortin rajoittamattomalla dadalla, joten kummallista jos sellaista ei ole :D

        kuten sanoin niin lähes jokaisessa hotellissa sellainen on ja vielä ilmainen. Meillä on talo ollut 3 vuotta Hua Hinissä ja alueella ilmainen yhteys...toimii pc, ipadit, Lumiat, Nintendot jne....
        Thaimaassa ei vielä ole netin käyttäminen niin joka päivästä kuin meillä...ymmärrät kun menet miksi kun puolet ihmsistä asuu taloissa...tai peltihökkeleissä jossa ainoa mukavuus on tv...se löytyy joka taloudesta. Ei pidä alkaa itkeä jos ei nyt wifia löydy tai rajatonta dataa...sitä ei siellä vielä tarvita. Ja jos on rahaa laittaa 2 viikossa tuhansia euroja niin kaatuuko tuo muutamaan euroon? Ja ollaan lomalla? Mihin sitä läppäriä tarvitaan? On se tietenkin mukava seurata aikaa 5 tuntia Suomen aikaa edellä...uutiset on luettu kun suomalaiset nukkuu vielä....


      • Ihmettele vaan
        ihmetyttää kirjoitti:

        kuten sanoin niin lähes jokaisessa hotellissa sellainen on ja vielä ilmainen. Meillä on talo ollut 3 vuotta Hua Hinissä ja alueella ilmainen yhteys...toimii pc, ipadit, Lumiat, Nintendot jne....
        Thaimaassa ei vielä ole netin käyttäminen niin joka päivästä kuin meillä...ymmärrät kun menet miksi kun puolet ihmsistä asuu taloissa...tai peltihökkeleissä jossa ainoa mukavuus on tv...se löytyy joka taloudesta. Ei pidä alkaa itkeä jos ei nyt wifia löydy tai rajatonta dataa...sitä ei siellä vielä tarvita. Ja jos on rahaa laittaa 2 viikossa tuhansia euroja niin kaatuuko tuo muutamaan euroon? Ja ollaan lomalla? Mihin sitä läppäriä tarvitaan? On se tietenkin mukava seurata aikaa 5 tuntia Suomen aikaa edellä...uutiset on luettu kun suomalaiset nukkuu vielä....

        No voi hyvänen aika, sinähän se vasta varsinainen thaikkutuntija olet. Ei tuo kysyjä kysynyt sulta onko oikein/tarpeen/tms. käyttää nettiä thaikussa saati "itkenyt" yhtään mitään. Ja ipad ei ole mikään läppäri, jos et sitäkään tiedä, taidat olla tyypillinen huanhinin lököpöksy suomikylän golffaaja :D Ja sitäpaitsi... itse asiaakaan et tiennyt, kunhan halsit vaan päteä, tuossahan on alla linkki rajattomaan Dtac-dataan. Että ei hyvää päivää sulle.


      • peukutin
        Ihmettele vaan kirjoitti:

        No voi hyvänen aika, sinähän se vasta varsinainen thaikkutuntija olet. Ei tuo kysyjä kysynyt sulta onko oikein/tarpeen/tms. käyttää nettiä thaikussa saati "itkenyt" yhtään mitään. Ja ipad ei ole mikään läppäri, jos et sitäkään tiedä, taidat olla tyypillinen huanhinin lököpöksy suomikylän golffaaja :D Ja sitäpaitsi... itse asiaakaan et tiennyt, kunhan halsit vaan päteä, tuossahan on alla linkki rajattomaan Dtac-dataan. Että ei hyvää päivää sulle.

        Ihan hyvä kommetti ja paikallaan tälle "thaikkutuntijalle".
        Läppärilläkin tekee aika paljon Thaimaassa, kunhan netti yhteydet osaa hoitaa.


      • sama tyyppi
        Ihmettele vaan kirjoitti:

        No voi hyvänen aika, sinähän se vasta varsinainen thaikkutuntija olet. Ei tuo kysyjä kysynyt sulta onko oikein/tarpeen/tms. käyttää nettiä thaikussa saati "itkenyt" yhtään mitään. Ja ipad ei ole mikään läppäri, jos et sitäkään tiedä, taidat olla tyypillinen huanhinin lököpöksy suomikylän golffaaja :D Ja sitäpaitsi... itse asiaakaan et tiennyt, kunhan halsit vaan päteä, tuossahan on alla linkki rajattomaan Dtac-dataan. Että ei hyvää päivää sulle.

        jankuttaa tuolla Hua Hinin palstalla luullen tietävänsä kaiken. Tätä tyyppiä "ihmetyttää" kaikki ja sitten kun kertoo faktoja niin urputus alkaa ja valehtelijaksi haukkuu. Rajaton D-Tac ollut minullakin käytössä jo jonkin aikaa thaimaan ressuilla. Hyvin toimii.
        On miehellä talo muka Hua Hinissa ...mutta kenenköhän maalla.


      • peukutin
        sama tyyppi kirjoitti:

        jankuttaa tuolla Hua Hinin palstalla luullen tietävänsä kaiken. Tätä tyyppiä "ihmetyttää" kaikki ja sitten kun kertoo faktoja niin urputus alkaa ja valehtelijaksi haukkuu. Rajaton D-Tac ollut minullakin käytössä jo jonkin aikaa thaimaan ressuilla. Hyvin toimii.
        On miehellä talo muka Hua Hinissa ...mutta kenenköhän maalla.

        Joo. Olen huomannut saman, että joku jankutuksellaan haluaa päteä.
        Eikä siinä mitään, että keskustellaan, mutta tällainen turhanpäiväinen lässytys ärsyttää, Hienoa on se, että joku kuten sinä, jaksaa latoa faktaa pöydälle.


      • ja ne faktat
        peukutin kirjoitti:

        Joo. Olen huomannut saman, että joku jankutuksellaan haluaa päteä.
        Eikä siinä mitään, että keskustellaan, mutta tällainen turhanpäiväinen lässytys ärsyttää, Hienoa on se, että joku kuten sinä, jaksaa latoa faktaa pöydälle.

        ovatkin faktoja eikä mitään luuloja, kuten Hua Hin thaimaan suurimpia kaupunkeja siellä sataa vähiten thaimaassa siellä on myös muka on maailman parhaat golf kentät ....Tälläisille väitteille kokeneet thaimaan kävijät nauraa.Sorry vaan.


      • on meitä
        ja ne faktat kirjoitti:

        ovatkin faktoja eikä mitään luuloja, kuten Hua Hin thaimaan suurimpia kaupunkeja siellä sataa vähiten thaimaassa siellä on myös muka on maailman parhaat golf kentät ....Tälläisille väitteille kokeneet thaimaan kävijät nauraa.Sorry vaan.

        kaikki on faktoja mitä mainitsit.. ...aivan naurettava kommentti kaverilta joka ei ole käynnyt Thaimaassa kuin haaveissa....minulle Hua Hin on paras kaupunki Thaimaassa, liki 100 000 asukasta ja minulle on yksi suurimmista....Phuket ei ole kaupunki vaan saari...Phuket townissa on 10 000 asukasta mutta se onkin turistikylä. Kyllä Thaimaassa on kuntia jossa on liki sama asukasmäärä mutta ne ei kaupunkeja vaan asuntoalueita. Minulle Black Mountain kentät ovat maailman parhaat...makuasia mutta minulle ne on..ja kyllä kai sekin merkitsee jotain että siellä pelataan Aasian turnaus joka vuosi..Kaikki tietää että Hua Hin on sijainnin vuoksi sadettomin paikka Thaimaassa ja myös 100% varma ettei tshanami pysty kaupunkiin. Naura sinä vaan ihan rauhassa ja sinunlaiselle on nimikin...urputtaja joka ei tiedä mistään mitään.


      • heh...
        on meitä kirjoitti:

        kaikki on faktoja mitä mainitsit.. ...aivan naurettava kommentti kaverilta joka ei ole käynnyt Thaimaassa kuin haaveissa....minulle Hua Hin on paras kaupunki Thaimaassa, liki 100 000 asukasta ja minulle on yksi suurimmista....Phuket ei ole kaupunki vaan saari...Phuket townissa on 10 000 asukasta mutta se onkin turistikylä. Kyllä Thaimaassa on kuntia jossa on liki sama asukasmäärä mutta ne ei kaupunkeja vaan asuntoalueita. Minulle Black Mountain kentät ovat maailman parhaat...makuasia mutta minulle ne on..ja kyllä kai sekin merkitsee jotain että siellä pelataan Aasian turnaus joka vuosi..Kaikki tietää että Hua Hin on sijainnin vuoksi sadettomin paikka Thaimaassa ja myös 100% varma ettei tshanami pysty kaupunkiin. Naura sinä vaan ihan rauhassa ja sinunlaiselle on nimikin...urputtaja joka ei tiedä mistään mitään.

        Oliko jotain tuohon alkuperäiseen kysymykseen liittyvää osviittaa tietäjällä ?


      • aloituksen vierestä
        on meitä kirjoitti:

        kaikki on faktoja mitä mainitsit.. ...aivan naurettava kommentti kaverilta joka ei ole käynnyt Thaimaassa kuin haaveissa....minulle Hua Hin on paras kaupunki Thaimaassa, liki 100 000 asukasta ja minulle on yksi suurimmista....Phuket ei ole kaupunki vaan saari...Phuket townissa on 10 000 asukasta mutta se onkin turistikylä. Kyllä Thaimaassa on kuntia jossa on liki sama asukasmäärä mutta ne ei kaupunkeja vaan asuntoalueita. Minulle Black Mountain kentät ovat maailman parhaat...makuasia mutta minulle ne on..ja kyllä kai sekin merkitsee jotain että siellä pelataan Aasian turnaus joka vuosi..Kaikki tietää että Hua Hin on sijainnin vuoksi sadettomin paikka Thaimaassa ja myös 100% varma ettei tshanami pysty kaupunkiin. Naura sinä vaan ihan rauhassa ja sinunlaiselle on nimikin...urputtaja joka ei tiedä mistään mitään.

        mutta korjataan TAAS Hua Hinissä asuu 50.000 asukasta
        Phuket town SIIS kaupungissa 63.000 asukasta, ei siis koko saarella.
        Et ole tainnut muualla thaimaassa koskaan käynyt kuin turistirysä Hua Hinissä etkä tietokonettakaan käyttää kun valheita ja omia luulojasi thaimaan todellisille tuntijoille väität. Ja lopeta se baan finlandin piilomainostaminen. Sulle nauraa moni.


      • Mitä kuntia THssa ?
        aloituksen vierestä kirjoitti:

        mutta korjataan TAAS Hua Hinissä asuu 50.000 asukasta
        Phuket town SIIS kaupungissa 63.000 asukasta, ei siis koko saarella.
        Et ole tainnut muualla thaimaassa koskaan käynyt kuin turistirysä Hua Hinissä etkä tietokonettakaan käyttää kun valheita ja omia luulojasi thaimaan todellisille tuntijoille väität. Ja lopeta se baan finlandin piilomainostaminen. Sulle nauraa moni.

        ja lisäys thaimaassa ei ole yhtään kuntaa, taas väärää luuloa. Ne on nimeltään provinsseja siellä. heh heh sun thaimaan tietämyksille.


      • Rrane
        voi voi kirjoitti:

        Thaimaassa ei ole ko littymää...ei siis onnistu 2 viikon rajaton liittymä.
        Etsi hotelli missä se kuuluu huoneen hintaan..80% näin on.

        Ei kuseteta ihmisiä!


      • farangkhiinok
        ihmetyttää kirjoitti:

        kuten sanoin niin lähes jokaisessa hotellissa sellainen on ja vielä ilmainen. Meillä on talo ollut 3 vuotta Hua Hinissä ja alueella ilmainen yhteys...toimii pc, ipadit, Lumiat, Nintendot jne....
        Thaimaassa ei vielä ole netin käyttäminen niin joka päivästä kuin meillä...ymmärrät kun menet miksi kun puolet ihmsistä asuu taloissa...tai peltihökkeleissä jossa ainoa mukavuus on tv...se löytyy joka taloudesta. Ei pidä alkaa itkeä jos ei nyt wifia löydy tai rajatonta dataa...sitä ei siellä vielä tarvita. Ja jos on rahaa laittaa 2 viikossa tuhansia euroja niin kaatuuko tuo muutamaan euroon? Ja ollaan lomalla? Mihin sitä läppäriä tarvitaan? On se tietenkin mukava seurata aikaa 5 tuntia Suomen aikaa edellä...uutiset on luettu kun suomalaiset nukkuu vielä....

        Tuossa alla linkki true moven turisti simmeihin. On valmiiksi pakattua ja kustomoitavaa mallia. Itselläni ainakin täällä maalla parhaat yhteydet mutta kaupungissakaan ei valittamista. Tosin on se malli että lasku tulee kotiin mutta muita eroja ei ole. Kyllä meillä ainakin täällä vaikka asun pikku kylässä niin lähes joka mökissä on satelliittitelevisiot ja älypuhelimet netteineen. Myös lapsilla alkaa olla facebookit ja linet käytössä pienestä pitäen. Myös wifi on aika kattava Thaimaassa eri palveluntarjoajien Toimesta.
        http://www.google.fi/url?q=http://truemoveh.truecorp.co.th/3g/sim-truemoveh/prepaid/entry/2258?ln=en&sa=U&ved=0ahUKEwjItPPokKHKAhUCWo4KHRBbBBEQFggLMAA&usg=AFQjCNHWJxFMK1e0EKbaHw3o2o6ztaUFfQ


    • Ipadille

      Kiitos musclemacille vastauksesta, pitää ostaa tuo kortti, lienee 7elenevissä myynnissä . Huan Hiniin asti jo näköjään mentiin golffaamaan, vaikka sim-kortista oli kyse :D Ja kyllä... ollaan menossa 12. kertaa thaikkuun, aina aiemmin on ollut langaton verkko kohtuuhintaan tai ilmaiseksi saatavilla majoituksessa ja puhelinhommat menee "firman piikkiin" eli ei ole tarvinnut asiaan perehtyä. Tässä hotellissa parin viikon yhteys maksaisi liki saman verran kuin kotomaassa koko vuodeksi ja se tuntuu turhan karhealta.

      Hyviä matkoja ja keep cool dudes :D

    • BKKnongkhaiPhuketUdon

      Aika vanhoja juttuja.
      Kyllä nykyään WiFi ja vielä ilmaiseksi löytyy lähes jokaisesta hotellista, baarista. pubista, tavaratalosta - missä vaan ihmisiä on. Tunnus näkyy seinällä, esitteissä tai voihan sitä kysyäkin.
      Prepaid liittymiä löytyy edullisesti ja kaupoissa lataavat lisää aikaa. Kielitaidoksi riittää kun näyttää puhelimen ja rahan.

      • HowMuch

        Sanotaan Money talk.....sinun tyylillä se sanoo bye bye.


      • 1-2call

        Nykyisin, kun hommaa uuden prepaid-kortin, pitää kortti rekisteröidä, mulla taisi olla mukana passi ja passin kopio. Piti kesällä tehdä viritys, että sai kortin rekisteröityä ajoissa, nyt on kortissa virtaa vuodeksi eteenpäin. Kannettavassani käytän dtacin aircardia/mokkulaa, majapaikassani ei aina ole wifi-mahdollisuutta. Mokkulaan latasin virtaa ennen paluulennon alkua Suvarnabhumin Dtac-myymälässä, voi huhtikuussa hypätä suoraan taksiin.


      • soitellensotaanvaan
        1-2call kirjoitti:

        Nykyisin, kun hommaa uuden prepaid-kortin, pitää kortti rekisteröidä, mulla taisi olla mukana passi ja passin kopio. Piti kesällä tehdä viritys, että sai kortin rekisteröityä ajoissa, nyt on kortissa virtaa vuodeksi eteenpäin. Kannettavassani käytän dtacin aircardia/mokkulaa, majapaikassani ei aina ole wifi-mahdollisuutta. Mokkulaan latasin virtaa ennen paluulennon alkua Suvarnabhumin Dtac-myymälässä, voi huhtikuussa hypätä suoraan taksiin.

        Juu, toissa kesänä liittymän sai farangikin seiskasta tai familymartista, passi piti näyttää, tänä kesänä jostain syystä aina oli joku ongelma kaupoissa myydä farangille (kävin monessa), tarvitsin uuden kortin, edellinen oli mikro, nyt tarvitsin nanon. Alko jo vituttaa se kaupois turhaan juoksentelu ja kävin kortin suoraan center festivalin alakerran operaattorin pisteestä (olikohan just 1-2 call??? en nyt muista), kävi nopeasti, passi tottakai, 1900b muistaakseen kk hyvä 4g liittymä.


    • kljuyt

      Saako 12cal korttia pienenä sirukorttina,nykyinen isompi kortti ei sovi Sonyn puhelimiin.

      • 1-2call

        Kallista puhelinta en ole ikinä kantanut paikan päällä Thaimaassa, Suomi-puhelin on huoneessani, siinä ulkomaan esto. Thaimaassa on käytössä halpa Samsung-älypuhelin/thai prepaidillä, lisäksi huoneessa pidän kannettavaani paikallisella mokkulalla varustettuna, katso edellinen viestini (1-2call). Jos pitää iltasella mukana kallista älypuhelinta, se varmasti varastetaan oitis, siellä ei saa kantaa mitään arvokasta mukana.


      • Eekkiitte
        1-2call kirjoitti:

        Kallista puhelinta en ole ikinä kantanut paikan päällä Thaimaassa, Suomi-puhelin on huoneessani, siinä ulkomaan esto. Thaimaassa on käytössä halpa Samsung-älypuhelin/thai prepaidillä, lisäksi huoneessa pidän kannettavaani paikallisella mokkulalla varustettuna, katso edellinen viestini (1-2call). Jos pitää iltasella mukana kallista älypuhelinta, se varmasti varastetaan oitis, siellä ei saa kantaa mitään arvokasta mukana.

        Paskapuhetta . Olen käynyt pattiksella paljon , ja ollut tuhannen päissänikin paljon . Aina ollut mukana sama luuri kun Suomessakin , elikkäs naimisiin puhelin . Ei ikinä ole edes yritetty pölliä , joten ei kannata pelätä turhia . Niillä on parempia luureja siellä enemmän kuin meillä !!


      • Eekkiitte
        Eekkiitte kirjoitti:

        Paskapuhetta . Olen käynyt pattiksella paljon , ja ollut tuhannen päissänikin paljon . Aina ollut mukana sama luuri kun Suomessakin , elikkäs naimisiin puhelin . Ei ikinä ole edes yritetty pölliä , joten ei kannata pelätä turhia . Niillä on parempia luureja siellä enemmän kuin meillä !!

        Siis naimisiin puhelin . Vittu tätä korjausta .


      • Eekkiitte

        No on se ny perkele . Kalliskin puhelin ...


    • Vaarallista

      Missä päin Thaimaata on niin vaarallista että vaikkapa uusi iLuuri lähtee kävelemään jos sitä kantaa kaupungilla? Jännä kun viime vuonna noin nelisen kuukautta ympäri Thaimaata liikuskelin eikä koskaan taskuvarkaat käyneet iholla. Myönnän toki etten tuhannen päissään missään vaiheessa ollut.

    • ostinjaihastuin

      Taikkujen uudet luurit paikalliset androidit ovat huomattavasti parempia kuin meille moninkertaiseen hintaan myytävät iföönit simsansunkit sököeriksonit nuukiasta puhumattakaan

      ei ne edes halua meidän kankeita puhelimia, niillä tee mitää taikkulas

    • Rrane

      Saa prepaidin 15 päivää rajaton 4g ja toimii nopeesti koko thaimaan alueella. 100bth puhetta mukaan ja hinta 899bth. 3g 199bth.

      • 3g-

        Ei muuten toimi 4g koko thaimaan alueella.


    • KitinääNälkämaasta

      Alkuperäinen viesti on vuodelta 2012, mutta jatketaan silti, onhan tämä hauska keskustelu!
      Ensinnäkin pitää muistaa että ne prepaid-liittymät on tähän 4 vuoteen muuttuneet monesti!
      Toiseksi googlettamalla aloittajan majoituksen, on siellä ainakin tätänykyä ilmainen wifi!
      Kolmanneksi, tämä aloittajan majoitus on ollut 5 tähden vitun kallis hotelli. Miksi kitistä netistä jos on varaa olla noin kalliissa majoituksessa! :D :D
      Eipä mulla muuta :D

      • Ipadille

        Aikun kiva, neljä vuotta vanhaa juttuani nostellaan. Tuosta kitinästä tiedoksesi arvoisa kaikkitietävä, että

        1. Centara Grand Mirage oli kaudella 2012-2013 Finnmatkojen valikoimassa, hinta neljän 2 viikon matkallemme 4 hengelle oli aika jetsulleen 6000e, tosin oltiin pari yötä aluksi Bangkokissa; jos se sinusta on v---n kallis... Be that way.

        2. Hotellissa ei tuolloin ollut ilmaista wifiä, kun sinulla oli mielenkiintoa vanhasta avauksesta lähteä googlailemaan, niin olisit mennyt vähän pidemmälle ja luoskellut tripadvisorin palautteita 2012-13, siellä liki kaikissa valitettiin wifin puutetta/hinnakkuutta. Oletko kuullut palvelujen kehittämisestä palautteiden perusteella ?

        On tuon jälkeen tehty 5 reissua Thaimaahan ja pari Karibialle... itseasiassa kaikki ovat tulleet tuota matkaa kalliimmaksi. Centaraa ei jääty yhtään kaipaamaan, vaikka allasalue on varmaan yksi Thaimaan parhaista, lähinnä vesihuvipuisto.

        Eipä mulla muuta.


      • Maantietoa
        Ipadille kirjoitti:

        Aikun kiva, neljä vuotta vanhaa juttuani nostellaan. Tuosta kitinästä tiedoksesi arvoisa kaikkitietävä, että

        1. Centara Grand Mirage oli kaudella 2012-2013 Finnmatkojen valikoimassa, hinta neljän 2 viikon matkallemme 4 hengelle oli aika jetsulleen 6000e, tosin oltiin pari yötä aluksi Bangkokissa; jos se sinusta on v---n kallis... Be that way.

        2. Hotellissa ei tuolloin ollut ilmaista wifiä, kun sinulla oli mielenkiintoa vanhasta avauksesta lähteä googlailemaan, niin olisit mennyt vähän pidemmälle ja luoskellut tripadvisorin palautteita 2012-13, siellä liki kaikissa valitettiin wifin puutetta/hinnakkuutta. Oletko kuullut palvelujen kehittämisestä palautteiden perusteella ?

        On tuon jälkeen tehty 5 reissua Thaimaahan ja pari Karibialle... itseasiassa kaikki ovat tulleet tuota matkaa kalliimmaksi. Centaraa ei jääty yhtään kaipaamaan, vaikka allasalue on varmaan yksi Thaimaan parhaista, lähinnä vesihuvipuisto.

        Eipä mulla muuta.

        Etkö tiedä Krabikin on Thaimaassa.


      • Lukutaitoa
        Maantietoa kirjoitti:

        Etkö tiedä Krabikin on Thaimaassa.

        Etkö tiedä että Karibia ei ole.


      • Puupääkö
        Maantietoa kirjoitti:

        Etkö tiedä Krabikin on Thaimaassa.

        Aika jäätävän älykääpiömäinen kommentoija olet :)


      • käytänrahatmuuhun
        Ipadille kirjoitti:

        Aikun kiva, neljä vuotta vanhaa juttuani nostellaan. Tuosta kitinästä tiedoksesi arvoisa kaikkitietävä, että

        1. Centara Grand Mirage oli kaudella 2012-2013 Finnmatkojen valikoimassa, hinta neljän 2 viikon matkallemme 4 hengelle oli aika jetsulleen 6000e, tosin oltiin pari yötä aluksi Bangkokissa; jos se sinusta on v---n kallis... Be that way.

        2. Hotellissa ei tuolloin ollut ilmaista wifiä, kun sinulla oli mielenkiintoa vanhasta avauksesta lähteä googlailemaan, niin olisit mennyt vähän pidemmälle ja luoskellut tripadvisorin palautteita 2012-13, siellä liki kaikissa valitettiin wifin puutetta/hinnakkuutta. Oletko kuullut palvelujen kehittämisestä palautteiden perusteella ?

        On tuon jälkeen tehty 5 reissua Thaimaahan ja pari Karibialle... itseasiassa kaikki ovat tulleet tuota matkaa kalliimmaksi. Centaraa ei jääty yhtään kaipaamaan, vaikka allasalue on varmaan yksi Thaimaan parhaista, lähinnä vesihuvipuisto.

        Eipä mulla muuta.

        No pakko sanoa, että on ***** kallis!! Tuo on 5 kertainen hinta mitä itse olisin maksanut! En matkusta Thaikkulaan nauttimaan hotellista ;)
        Mutta saahan sitä maksaa mitä haluaa!


      • Ipadille
        käytänrahatmuuhun kirjoitti:

        No pakko sanoa, että on ***** kallis!! Tuo on 5 kertainen hinta mitä itse olisin maksanut! En matkusta Thaikkulaan nauttimaan hotellista ;)
        Mutta saahan sitä maksaa mitä haluaa!

        Jep jep. Eli jos tuo on viisinkertainen hinta, mitä olisit maksanut... 6000e/5= 1200e neljälle hengelle. Oleppa ystävällinen ja kerro millä kikkakepposella saat 300eurolla/henki lennot edestakaisin ja majoituksen kahdeksi viikoksi. Kiitos etukäteen !


      • HuhHuikeeta
        käytänrahatmuuhun kirjoitti:

        No pakko sanoa, että on ***** kallis!! Tuo on 5 kertainen hinta mitä itse olisin maksanut! En matkusta Thaikkulaan nauttimaan hotellista ;)
        Mutta saahan sitä maksaa mitä haluaa!

        Etten sanoisi, että kahden viikon ja neljän hengen lomasta lentoineen 6000e on melko huokea hinta. Mutta kerroppa tosiaan, mistä irtoo 300egellä lentoineen ?


    • Nyt TrueMovella on turisteille tarkoitettuja Sim kortteja .Voi päivän tarkkuudella valita voimassa olo ajan.Ja itse voi määritellä nopeuden.Hyvä systeemi.

    • Jyrki213
      • OlliR

        Aloittaa näköjään vasta kuukauden päästä. Mutta vaikuttaa kyllä kiinnostavalta. Täytyy pistää muistiin hiiihtoloman thaikkureissua varten....


      • Thaimaantallaaja

        Huomattavasti kalliimpi, kuin paikanpäällä ostettuna, joka on vaikka AIS:llä alle 1000THB/kk, alle 25€ rajaton netti ensin 4g ja muuttuu hitaammaksi, olikohan tuo 6Gt jälkeen. Puheaikaa saat ostettua lisää. Myynnissä mm Seven Elevenissä.


      • OlliR

        Mulle on tuo vitonen ihan se ja sama, jos saan ilman metsästystä kortin ennen matkaa kotiin ja iskettyä luuriin heti ku pyörät osuu Krabin kenttään...


      • OlikoElämääEnnen4G
        OlliR kirjoitti:

        Mulle on tuo vitonen ihan se ja sama, jos saan ilman metsästystä kortin ennen matkaa kotiin ja iskettyä luuriin heti ku pyörät osuu Krabin kenttään...

        Niin eihän nykyinen uusavuttomien tarralenkkarisukupolvi voi elää hetkeäkään ilman älypuhelinta, vaan isku luuriin kun pyörät osuu.


      • OlliR

        No jaa, enpä nyt itseäni sanois kovin nuoreksi, saati uusavuttomaksi. Joidenkin katsos pitää tehdä töitä lomallakin ja siinä hommassa netti on nykyään aina tärkeä juttu. Ehkä ymmärrätkin, jos kosketuspintaa töitten tekemiseen lainkaan on? Itse koen, että jos on mahdollista tilata kaikki tällaiset valmiiksi matkaa varten, on sitten helpompaa siirtyä suoraan hotellille ilman turhaa etsimistä ja palloilua, jos hintaero ei ole käytännössä mitään.


      • MaijaOllille

        Kyllä sinä Maija olet erityisen avuton ja avuttomuuttas pönkität oksennuksillasi tänne.


      • OlliR

        Täh?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe