Kuvat poistui kamerasta

Äiti ja poika

Ongelmani on sellainen, että poikani 3v näpräsi kameraa ja poisti jotenkin kaikki kuvat kamerasta. Onko mahdollista mitenkään kuvia saada takaisin? Ja entäs jos poika onkin alustanut muistikortin... silloinko mitään ei ole tehtävissä?

9

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helpoin tapa

Ota uudet kuvat

• Äiti ja poika

Harmittaa vaan niin älyttömästi kun pienimmäisen lapseni kaikki ryömimään, konttaamaan yms. kuvat meni siinä. No eipähän poika tämän jälkeen näprää kameraa ja siirrän ne heti koneelle kun mahdollista. Äidin harmistus on vaan suuri!

• relettää

Kyllä ne takaisin saa. Kaikenmaailman palautusohjelmia löytyy. Kuvat löytyy kortilta alustamisen jälkeenkin, ainoastaan jos kuvaat uutta dataa päälle ovat entiset menneet. Tässä yksi ohjelma; http://www.piriform.com/recuva

• Hölmö maksaa

sitten näistä maksuja.....

• Äiti ja poika

Voi Kiitos vastauksesta. Yritämme tuolla saada kuvat takaisin.

• ohjelmat

ilmaisi ohjelmilla saa aika hyvin palautettua recuvalla olen saiun itse takaisin ja toinen on muisti kortin mukana tullut

jos ei onnistu niin ainakin www.recover.fi kaveri sai takaisin

• Muista aina siirtää kuvat kovalevylle ja varmuusvarastoon. Älä luota pelkkään kameran korttiin!

• Johnnymale

sopivalla tietokoneohjelmalla kuvat saa formatoinnin jälkeen takaisin.

tosin yhtään uutta kuvaa ei kannata ottaa tai ne kirjottaa vanhojen kuvatiedostojen päälle. tehden niiden palautuksen mahdottomaksi.

minulla on muuten sellainen ohjelma.

• eiosaalaskee

ÄLÄ käytä palautusohjelmia, jos et osaa. Joka kerta kun "yrität" palauttaa ja et onnistu niin vaikeammaksi menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1747
    2. 210
      1557
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1030
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      885
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      814
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      60
      756
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      755
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      742
    Aihe