Ostaako mökki, asuntoauto vai vuokrailla

mitä tehdä?

vaan niitä vuositolkulla tulevina vuosina? Oma ratkaisusi.

9

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .pig

Sika.

• määmy

Oma mökki takaa vakauden minne mennä, kyse kuitenki mistä ostaa. Esmes mun proidi osti kesiksen sadan kilsan pääst himastaan. Himan ja mökin välil on hänen duunipaikkansa. Hyötykäyttö suurempi ku viikonloppukämpäl.

Asuntoauto on siitä kiva, jos diggaa mennä tapahtumiin, on majoitus. Voi tietty ostaa tontin ja ajaa sinne. Joissain leirintäalueil on mahdollisuus jättää vaunu kuukausiks ja maksu on halvempi.

Jos ei haluu olla mökil ku kuukauden tai alta, kandee vuokrata tai sopii mökin omistavalta sukulaiselt voiko vuokrata viikoks. Moni vuokrattu mökki pitää siivota ennen lähtöä, leirintäalueil saattaa olla eri säännöt.

• määmy fanit

• Jos ei tiedä mitä haluaa, niin kannattaa vain vuokrailla.
      Mökki vai asuntoauto? Kummassakin omat hyvät ja huonot puolensa. Itse olen enemmän mökki-ihmisiä.

• Jos sinulla on ylimääräistä rahaa etkä tiedä mitä tehdä, anna Ziselille tai minulle.

• ...

Vuokraile vuoron perään mökkiä ja asuntoautoa.
      Sitten kun ei enää huvita niin ei ole mitään riesaa turhanpäiväisestä omaisuudesta.

• Mä mielummin vuokraisin mökin tai asuntoauton. Voi näin vaihdella paikkaa eikä aina päätyä saman mökin rantaan tai maksaa asuntoautosta suolaista hintaa.

Omassa mökissä on myös ne kulut ja huoltaminen. Varsinaisen kodin lisäksi, joka ei erityisemmin houkuta.

• Kun sitten taas, jos olisin vauras voisin hankkia kakkoskodin ulkomailta. Vuokrata sitä aina silloin muille, kun en itse siellä halua lorvia. Kulujahan siitäkin tulee, mutta mielummin se kun oma mökki suomesta oman asunnon lisäksi.

• Vuokramökin parhaat puolet (nyt ekaa kertaa aikuisena koettuna) on se, että jos haluaa kerran kesässä viettää viikon mökkiloman järven rannalla, sen voi tehdä ja unohtaa sitten koko mökin. Ei siis tarvitse huoltaa pihaa, mökkiä, putkien jäätymisiä talvella jne. Mökkiä voi vaihdella joka kesä, erilaisiin ympäristöihin tai jos tykästyy johonkin, voi alkaa käydä samassa säännöllisesti.

Asuntoauton parhaat puolet on tietysti se, ettei tarvitse miettiä matkaa majoitusten mukaan, vaan majapaikka seuraa mukana. Toisaalta.. minusta lapsiperheelle ei välttämättä ihanteellisin matkustusmuoto. Pariskuntana tai yksin varmaan miellyttävämpi.Vuokraisin ensin ja jos tykästyisin kovasti, voisin miettiä ostamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9122
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3720
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2193
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1377
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1135
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      112
      1115
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1105
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55