Eli minne meidän perheemme matkustaisi ensi kesänä? lapset 15 ja 10 tuolloin. Mieluiten heinäkuussa oltaisiin lähdössä. Jos olette olleet jossain maassa joka täyttää nämä kriteerit, ainakin osan niin kertokaapa kokemuksia. Kertokaa myös minne te lähtisitte jos haluaisitte näitä asioita lomaltanne. laitan tähän mitä toivoisimme siellä olevan.
-hyvä ranta
-yli 30°c
-erittäin aurinkoista
-nähtävyyksiä
-shoppailu mahdollisuudet (kopio tuotteiden myynti kuuluu myös näihin)
-mukavat matkaoppaat
-hyvää ruokaa
minne matkataan
rantaloman rakastaja
2
78
Vastaukset
- Turkki?
Oma suosikkini Side. Ihanat hiekkarannat, todella lämmintä ja aurinkoista, ruoka on hyvää. Nähtävyyksiä on antiikin teatteri, vanha turkkilainen sauna, temppelin rauniot.. Aurinkomatkoilla on aina ollut mukavat oppaat. Shoppailu mahdollisuudet lähinnä feikkituotteita.
- rantaloman rakastaja
Tuo on hyvä vaihtoehto!
lisää vain tulemaan niin on valinnan varaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882