Tapasin hiljattain miehen johon olen jo aika syvästi kiintynyt ja haaveena olisi suhdetta myös tulevaisuudessakin jatkaa. Mutta ainut ongelma, jos tätä ongelmaksi voisi kutsua on se, että miehellä on 4 lasta, kaikki eri naisille ja ikähaarukka lasten välillä on 11-2vuoteen. Haluaisin itsekin jonain päivänä vielä lapsia mutta ajatus, että hän jättäisi myös minut ja ehkä tulevan lapsemme joskus pelottaa.. En ole tavannut kuin vanhimman lapsista koska isä ei muihin halua pitää yhteyttä.
Mitä mieltä?
1
178
Vastaukset
- Huonot merkit
Neljä lasta eri naisilla!? Tuo kertoo paljon miehen persoonasta kun ei pidä lapsiin yhteyttä, lapset ei merkitse mitään, omatkaan. Tulevaisuutta on helppo ennustaa menneisyyden perusteella. Eli olet yksi nainen tuossa yh-äitien ketjussa. Ei kykene vanhemmuuteen eikä haluakaan. Samat lätinät puhunut sulle kuin kaikille muillekin. Ja kaikilla tietty halu tehdä lapsia just tämän rentun ja välinpitämättömän ja poissaolevan miehen kanssa joka hylkää lapsensa. En oikeastaan tajua mitä muuta oletat, että tämä mies tekisi mitään muuta kuin samaa kuin muidenkin kanssa. Et ole erityislaatuinen muihin verrattuna vaan yhtä höynäytettävä.
Aika järkyttävää on, että ei halua pitää yhteyttä omiin lapsiin: lapset kyselee, että missä isä on ja miksi isä ei muista eikä käy koskaan, koulussa ja kavereiden kesken häpeä siitä, kun ei ole isää eikä koskaan saa synttärilahjoja eikä mitään. Oikein white trash meininkiä...sydämetön mies...kai tajuat tosta miten huonosti kohtelee omia lapsiaan. Mitä itse tuumaisit naisesta, joka tekisi noin? Naiset jotenkin jumittuu sellaisiin renttuihin, joita parempia he ei itse koe itse ansaitsevansa, eli sinä tavallaan nyt jo valmistaudut tulevaan, vaan ajattelet että ansaitset hylkäämisen. Rima pidetään niin alhaalla, että mikä tahansa retku siitä pääsee yli. Ajattele 4 naista on jo elämänsä loppuun asti sidoksissa lastensa kautta tuohon retkuun, älä sinä tee sitä samaa virhettä. Heti kun oivaltaa, että ansaitsee parempaa niin sellaista saakin sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918