Tapasin hiljattain miehen johon olen jo aika syvästi kiintynyt ja haaveena olisi suhdetta myös tulevaisuudessakin jatkaa. Mutta ainut ongelma, jos tätä ongelmaksi voisi kutsua on se, että miehellä on 4 lasta, kaikki eri naisille ja ikähaarukka lasten välillä on 11-2vuoteen. Haluaisin itsekin jonain päivänä vielä lapsia mutta ajatus, että hän jättäisi myös minut ja ehkä tulevan lapsemme joskus pelottaa.. En ole tavannut kuin vanhimman lapsista koska isä ei muihin halua pitää yhteyttä.
Mitä mieltä?
1
207
Vastaukset
- Huonot merkit
Neljä lasta eri naisilla!? Tuo kertoo paljon miehen persoonasta kun ei pidä lapsiin yhteyttä, lapset ei merkitse mitään, omatkaan. Tulevaisuutta on helppo ennustaa menneisyyden perusteella. Eli olet yksi nainen tuossa yh-äitien ketjussa. Ei kykene vanhemmuuteen eikä haluakaan. Samat lätinät puhunut sulle kuin kaikille muillekin. Ja kaikilla tietty halu tehdä lapsia just tämän rentun ja välinpitämättömän ja poissaolevan miehen kanssa joka hylkää lapsensa. En oikeastaan tajua mitä muuta oletat, että tämä mies tekisi mitään muuta kuin samaa kuin muidenkin kanssa. Et ole erityislaatuinen muihin verrattuna vaan yhtä höynäytettävä.
Aika järkyttävää on, että ei halua pitää yhteyttä omiin lapsiin: lapset kyselee, että missä isä on ja miksi isä ei muista eikä käy koskaan, koulussa ja kavereiden kesken häpeä siitä, kun ei ole isää eikä koskaan saa synttärilahjoja eikä mitään. Oikein white trash meininkiä...sydämetön mies...kai tajuat tosta miten huonosti kohtelee omia lapsiaan. Mitä itse tuumaisit naisesta, joka tekisi noin? Naiset jotenkin jumittuu sellaisiin renttuihin, joita parempia he ei itse koe itse ansaitsevansa, eli sinä tavallaan nyt jo valmistaudut tulevaan, vaan ajattelet että ansaitset hylkäämisen. Rima pidetään niin alhaalla, että mikä tahansa retku siitä pääsee yli. Ajattele 4 naista on jo elämänsä loppuun asti sidoksissa lastensa kautta tuohon retkuun, älä sinä tee sitä samaa virhettä. Heti kun oivaltaa, että ansaitsee parempaa niin sellaista saakin sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2004344Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583112Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891708Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181306Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121304Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231097Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101091- 491055
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2391045- 49966