Mittani on täynnä koulusta! EN KESTÄ ENÄÄ YHTÄÄN!

Eijaksahuohh

Haluan kertoa tunteeni täällä netissä kun ei muuten riitä kunnolla rohkeutta ja muut eivät ymmärrä.

Olen siisjoo 11 vuotias, henkinen ikä kuitenkin vanhempi. Kerronpa nyt:

Kun olin eskarissa, nii aloin usein itkee ku en ollu ikinä päiväkodissa ku äiti on kotona eikä käy töissä. Sit muut siel olleet pilkkas ja haukku mua, ja sit ne valvojat passitti käytävälle! Ykkösellä, luulin et koulus ois kivaa. Ei ees jännittäny tai pelottanu. Ehkä pari viikkoa oli kivaa, kunnes muo alettiin kiusaamaan. Olin kuulemma tosi ruma, läski, ja kömpelö. Koko ykkösluokka olin melkeen ains yksin. Oloni oli huono ja ahdistunut. Ajattelin kuitenkn olevani vahva ja en kertonut kenellekään kun aattelin et kun ei välitä nii se loppuu ja ei oo hätää..

Olin koko ykkösluokan yksin. Kakkosella, sain alemmalt luokslt yhen kaverin. Sit leikin sen kans aina usein. Kerran ku tervehditttii sillee poskisuudelmalla ku harjoteltii eri maalaisia tervehtimistapoja, joku näki ja alko levittää juoruu koko koululle et oon lesbo ja et pussailen yhe tytön kans.. Siin sit ei mulle puhuttukaa. En kummemmin piitannu ettei mul ollu kavereit ku eläimet oli mun kavereit, esim naapurin kissa jota silittelin päivittäin. Sitte me muutettii, aattelin silleee ihanaaa leijonat ihanaa!! Noehkeinoin mut iiii uus elämä uus koulu uudet kaverit jeee! Sit aluks kaikki halus siel uudes koulus olla mun kamui. Sit taas alko jtn juorui ja olin kuulemma hirveen ruma ja läski ja käytän outoi vaatteit. Nelosella sama juttu. Ja viel lisään, mulle aina karjutaan ja riehutasn ku en osaa enää luistella, ku on traumoja.. Oon melkeen kuollu siin ja tunnen ainaki 2 jotka on kuollu luistellesaan. Sit opet valittaa liikuntatunneil et oon kömpelö pullukka! Muutimme nyt taas, ja pääsin uuteen kouluun. Luulin et ois kivaa. Sit ku olin tutustumas, nii ns kukaan ei ees puhunu mulle siin muutaku luokas jos ope käski jne. Ja olin välkäl yksin. Kesäloma oli pska ei tehty mitään. Koulut alko ja vitoselle menin, niin ketään ei kiinnostanu mun seura.

Oon sanonu vanhemmille että en kestä enään tavallista koulua, et haluun yksityisopetusta! Sit mun vanhemmat vaa oli sillee et sit mul ei ois kavereit ja pitäis eka voittaa lotos. Ja vttu rahast meil ei kyl oo puutet et enemmänki niitte tahdosta se on kiinni! Sitte pelkään, et joku hullu tulee ampuu just meidä kouluu ja kuolen. Ja tää on just tämmöne tunnettu pääkaupunkiseudulla sijaitseva koulu, et en ihmettelis.. Siitki oon sanonu ja kaikki on vaa et ei niin tapahdu sit meiä koulus on kaikkii hullui koviksii jotka heittelee kaikkee mahollist ympäriinsä ja kiroilee ja haukkuu opettajii!

Koulu sujuu oppituntien osalt hyvin oon hyvä koulus. Mut nyt en kyl jaksa oikeesti enää panostaa en välittää koko elämästä! Ja sit joululoma alkaa vadt 23.12.2012 ja oon liian varma et maailmanloppu tulee nii olisin koulus enkä äitini luona jos se tulis ;(( ja oon päättäny et en luistele vttu enää ikinä sama se mitä opet sanoo ja tekee henki on tärkeempi

Ajattelen usein et oon ihan turha ja et kumpa kuolisin.

Harrastan ratsastusta js mul on ihana ridauksenopettaja ja hevoset on ihuniii ja on mulle parempaa seuraa kun ihmiset. Eli mun elämäs on periaattees vaan hevoset.

11v 162cm 54,6 kg

AntIsin mitä vaa et pääsisin yksityisopetuksern ;(

15

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäystaas

      Mul on hirveästi kamalia traumojs elämästäni ja mul on aina paha olla, aina on joku kurja juttu mieles

    • Trolli-indikaattori

      Trolli.

      • Säälinsuonoloo

        Vttu ooks vähä nolo?


      • Anonyymi

        Joo sinä kyllä olet ja lisäksi vielä sairas älyvapaa idiootti ja kiusaajakin vielä! MÄTÄNE


    • Välitän sinusta!!

      Ystävä hyvä! Käy puhumassa ja purkamassa mielesi koulun terveydenhoitajalle. Hän on sitä varten että mm. kuuntelee koululaisten huolia. Ihan oikeasti, käy!! Minä välitän sinusta ja uskon että siitä olisi apua!

    • miusuliiini

      Voi kamala..Tuli ihan niin kurja olo, kun luin kirjoituksesi. Edellinen vastaaja jo ehdottikin, että käy puhumassa koulun terveydenhoitajalle. Ei sinun tarvitse yksin murehtia. Huomaat, että kun puhut jollekkin, niin se helpottaa valtavasti. Olet varmasti oikeasti mukava ja ihana ihminen. Älä välitä kenenkään haukuista.
      Painosi on muutes ihan hyvä. :)
      Koitas jaksella.

    • trolli!

      provo

      • Anonyymi

        PAINU VITTUUN SAATANAN KIUSAAJA SIITÄ! SAMAA ALHAISTA TASOA OLET KUIN KIUSAAJAT JOISTA AP JO MAINITSI!


    • mua ihmetyttää..

      Miks vaihdat ain koulua? Meidän koulussa on aina sellanen järjestelmä et jos kiusaaja kiusaa, kiusattu kertoo opelle, kiusaajan pitää pyytää anteeksi, ja jos sellanen jatkuu niin kiusaaja vaihtaa koulua. En oo nähny sit meidän koulus sen jälkeen enää kiusaamista. No mut tää onki tällane kyläkoulu eikä oppilaitakaa oo kuin sata tai pari...

    • Vttueikömeeperille

      No ehkä siks ku oon MUUTTANU!!

    • cvbcvb

      "henkinen ikä kuitenkin vanhempi" Lopetin lukemisen tähän. Selvä trolli

      • softman

        Painosi ei ole edes paha kun olet 165 cm


      • Anonyymi

        Minäkin lopetin lukemisen ensimmäisen rivisi jälkeen. TROLLI OLET SINÄ, joka et edes tajua sen vertaa että kirjoittaja on 11-vuotias LAPSI!


    • puolijumalako

      Lopeta tuo näsäviistelu kavereille, niin voit saada ystäviä. Sanot heti alkuun olevasi muita kypsenmpi eli asetat itsesi heidän yläpuolelleen ja et sitä selvästi ole. Auttaa kummasti kun ei ylennä itseään.

      • Anonyymi

        Lopeta itse saatana tuo yliolkaisuus saatana kun joku avautuu ongelmastaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe