Keskiyö / tuntijasi

rtuoiyk

Hei,

Voisitko katsoa minulle että missä mennään, mitä elämääni on tulossa ja kaikkea muutakin mitä näet?

Olen 25 vuotias, tumma, pitkä nainen. Tällä hetkellä tuntuu, että olen jumittunut paikalleni enkä tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä ja tehdä.

Alkaa jo masentaa tämä elämä.. Auta, ole kiltti.

2

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla on paljonkin odotuksia eri suunnille.
      työasiat ovat päällimmäisinä, toki ne ovat menossa parempaan suuntaan.

toivot muutosta tai muuttoa ja se onnistuu, taidat siirtää tavarasi muualle.
      se huoleton elämä tuntuu olevan takanapäin, pientä terveydellistä kitkaakin on matkassa.
      noh, lähelläsi on ystävätär, johon luottosi on katkennut. ehkä hän on ainoa lapsi perheessään ja tottunut saamaan aina tahtonsa läpi.

työ tai opiskelu näkyy minulla vahvimmin, sitä riittää. mitä jos katselisit länteen päin?
      näen ihmisen, joka tuntee pääsevänsä "ulos vankilasta". vapauden tunne on niin vahva, että hän olisi valmis vaikka menemään heti naimisiin.
      elämä paranee, kun ottaa ohjat käteen ja uskoo näkemäänsä.

tuo sinun nimimerkkisi hämää kovasti. näen myös että jostakin kodista on varastettu jotakin. en kuitenkaan voi sanoa kuka sen teki ja kenen kodista.

kyllä vaan, sinä muutat toiseen paikkaan asumaan.

t. Keskiyö

• rikkinäinennainen

Hei,

Kiitos vastauksestasi.. Nyt vain alkoi pelottaa muutama asia.

Nimimerkkini ei tarkoita mitään, näppäilin vain jotakin :)

Kyllä, minulla on odotuksia vähän joka suunnalle. Työasiat kyllä vaivaavat, ei tällaisella osa-aikaisella työllä elä. Varsinkin kun on lapsi elätettävänä.

En kyllä muuttoa ole suunnitellut, viihdyn toisaalta hyvin tässä.

Minkälaista terveydellistä kitkaa, osaatko sanoa? :/

Tämä ystävätär mietityttää. Olen ollut aika yksinäinen, mutta en osaa yhdistää tähän ketään?

Länteen päin.. mitähän siellä on? :)

Näetkö tästä ihmisestä enempää, joka olisi valmis vaikka heti naimisiin? En tähänkään osaa yhdistää ketään.. Millaisessa "vankilassa" hän elää?

Varastettu jotakin.. voi ei.. toivottavasti ei minun kodistani tai vanhempieni kodista.. ja kuka..?

Sinä olet keskiyö aivan ihana ja olen joskun ennenkin sinulta kysynyt neuvoa, voi kunpa itselläni olisi vahva intuitio ja voisin auttaa itse itseäni enemmän..

Ei kai minulle mitään kamalan pahaa ole tulossa? :(

Kiitos jos jaksat vielä vastata!

Ps. vaihdoin nimimerkin :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      70
      4915
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      288
      4602
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      290
      3478
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      119
      3326
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      38
      3310
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      1898
    7. 105
      1640
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1291
    9. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      40
      1215
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      97
      1185
    Aihe