Hei,
Voisitko katsoa minulle että missä mennään, mitä elämääni on tulossa ja kaikkea muutakin mitä näet?
Olen 25 vuotias, tumma, pitkä nainen. Tällä hetkellä tuntuu, että olen jumittunut paikalleni enkä tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä ja tehdä.
Alkaa jo masentaa tämä elämä.. Auta, ole kiltti.
Keskiyö / tuntijasi
2
88
Vastaukset 2
Hei
sinulla on paljonkin odotuksia eri suunnille.
työasiat ovat päällimmäisinä, toki ne ovat menossa parempaan suuntaan.
toivot muutosta tai muuttoa ja se onnistuu, taidat siirtää tavarasi muualle.
se huoleton elämä tuntuu olevan takanapäin, pientä terveydellistä kitkaakin on matkassa.
noh, lähelläsi on ystävätär, johon luottosi on katkennut. ehkä hän on ainoa lapsi perheessään ja tottunut saamaan aina tahtonsa läpi.
työ tai opiskelu näkyy minulla vahvimmin, sitä riittää. mitä jos katselisit länteen päin?
näen ihmisen, joka tuntee pääsevänsä "ulos vankilasta". vapauden tunne on niin vahva, että hän olisi valmis vaikka menemään heti naimisiin.
elämä paranee, kun ottaa ohjat käteen ja uskoo näkemäänsä.
tuo sinun nimimerkkisi hämää kovasti. näen myös että jostakin kodista on varastettu jotakin. en kuitenkaan voi sanoa kuka sen teki ja kenen kodista.
kyllä vaan, sinä muutat toiseen paikkaan asumaan.
t. Keskiyö- rikkinäinennainen
Hei,
Kiitos vastauksestasi.. Nyt vain alkoi pelottaa muutama asia.
Nimimerkkini ei tarkoita mitään, näppäilin vain jotakin :)
Kyllä, minulla on odotuksia vähän joka suunnalle. Työasiat kyllä vaivaavat, ei tällaisella osa-aikaisella työllä elä. Varsinkin kun on lapsi elätettävänä.
En kyllä muuttoa ole suunnitellut, viihdyn toisaalta hyvin tässä.
Minkälaista terveydellistä kitkaa, osaatko sanoa? :/
Tämä ystävätär mietityttää. Olen ollut aika yksinäinen, mutta en osaa yhdistää tähän ketään?
Länteen päin.. mitähän siellä on? :)
Näetkö tästä ihmisestä enempää, joka olisi valmis vaikka heti naimisiin? En tähänkään osaa yhdistää ketään.. Millaisessa "vankilassa" hän elää?
Varastettu jotakin.. voi ei.. toivottavasti ei minun kodistani tai vanhempieni kodista.. ja kuka..?
Sinä olet keskiyö aivan ihana ja olen joskun ennenkin sinulta kysynyt neuvoa, voi kunpa itselläni olisi vahva intuitio ja voisin auttaa itse itseäni enemmän..
Ei kai minulle mitään kamalan pahaa ole tulossa? :(
Kiitos jos jaksat vielä vastata!
Ps. vaihdoin nimimerkin :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va491454Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831279Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai277930- 51917
- 78908
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200878- 127834
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br228806- 62719
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu11688