Pienkonepuolellehan tämä kuuluisi, mutta kysyn nyt kuitenkin mielipiteitä ja kokemuksia Avantin toimivuudesta ja käyttökohteista (=mitä hommia olette tehneet), huolloista sekä kestävyydestä. Tarkoitus olisi hankkia laite pienimuotoiseen maisemointiin ja lapion korvaajaksi.
Tiedoista kiittäen
Kaivuristi
Avant Cat + 205/250
7
7672
Vastaukset
- weide
olisiko sittenkin weidemann viisaampi vaihtoehto?
Jo pelkästään hinnan puolesta...
www.weidemann.de - Moottorilapio
Aiemmin avantissa oli probleemia hydraulimoottoreitten kanssa, joku Italialainen merkki. Rexrothin tuotteet kestää paremmin.
Wiedemanit sopinevat paremmin työntekoon, Avantit juurikin tuollaiseen pihojen siistimiseen. - jussi
Purkutöissä 3 vuotta nestekaasukäyttöinen avantti.
kaasulaitteissa ainoat viat. lisäksi puomi pari kertaa poikki, mutta käyttö on raakaa ja varmasti tehty isomman koneen työt vaikka väkisin- Kaivuristi
mistä kohtaa puomi menee poikki? Oletko vahvistanut vai käyttänyt vakio palikkaa?
Avant on varmaan kokoisekseen näppärä purkukone vaikkapa saneeraustyömaille, senhän saa useampiin tavarahisseihin kokonsa ja painonsa puolesta sisään. - jussi
Kaivuristi kirjoitti:
mistä kohtaa puomi menee poikki? Oletko vahvistanut vai käyttänyt vakio palikkaa?
Avant on varmaan kokoisekseen näppärä purkukone vaikkapa saneeraustyömaille, senhän saa useampiin tavarahisseihin kokonsa ja painonsa puolesta sisään.kerran katkesi pikaliitinlevyn liitoksesta ja toinen repeämä oli jatkopuomin sylinterin etupään kohdalla
- asentaja
Moottorilapio se on.Itse olen valmistuspuolella ja tunnen koneen.Ei voi verrata Bobcatiin.Mutta ei ole sitä hintakaanAvantista puuttuu hienosääto ventiilleissä ,toiminta on nykivää.Ei voi tehdä tarkkaa työtä
- Anssi
Heleskutin näppärä kone tuo Avantti,harmi vaan ettei meillä riitä aikaa ja resursseja koneen vuokra ja urakkasopimiseen, myyn sen tarpeettomana koska meidän firman pääala on logistiikkatoiminnot eikä maansiirtoon liittyvät
toiminnat.Soita jos tarvitset kaivuri/kauhakuormaajaa.p.0400 015466,e-meil
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735