Mies itkee ikuisesti ensimmäisen aviovaimonsa perään,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mies itkee ikuisesti ensimmäisen aviovaimonsa perään, heillä on yhteiset lapset ja se ensimmäinen aito rakkaus.

Vaikka kipujakin on ollut, niin yhtäkaikki suurta ja ainukertaista on ollut rakkaus, naimisiinmeno, hyvänäpito & hellyys...lasten syntyminen ja heidän pienet puuhansa, koulun alotukset, itkutkin, kaikki se, mikä ei enää koskaan ole koettavissa.

Nyt on edessä heidän opiskelunsa ja nimisiinmenonsa,
tulvat lapsensa.

Miten voisi olla itkemättä mies?

11

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulevat,siis 'in spe

(korjaus)

'in spe' = 'tulevat' tai 'toivossa'

• Nyt mies sait kyllä

toiset, kolmannet, neljännet ja viidennet... vaimot takajaloilleen, varo, ne hyökkäääää!

IIIK!

• vastaaaaaaaaaaaaaaaa

Pitäisikö hänen itkeä, siksi että edes naiset sen osaavat?

• missingbaby

Jeeah, kokonainen meri syntyisi naisten kyynelistä, joita he miesten vuoksi vuodattavat, eikä se yhdessäolon pahaolo aina näy ulospäin.

• Onko näin? Näinkö on

"Jos avioparit eivät asuisi yhdessä, onnelliset avioliitot olisivat yleisimpiä."

Friedrich Nietzche

(Tuo voisi perustua siihen, että lastenkasvatus on vaikeata,
      ja että kotityöt on tehtävä.)

• Fuusioperhe ei hyvä!

Oikeastihan sen kuuluisi olla Fuusioperhe.
      Tai mistäs minä sen muka sitten niin oikeasti voisin tietää!

Uusio/fuusioperheessä on aina joku jolla on paha olo.

• Todellakin!

Kun kaksi v a n h a a eronnutta perhettä menee yhteen,
      niin se on pikemminkin FUUSIOperhe.

(Miten voisi kahdesta vanhasta tulla uusi, ei millään.)

• Timo T.A.Mikkonen ei

myöskään itse uudeksi tullut, vaikka uusioperheen perusti, hylkäsi ensimmäisen vaimonsa ja kaksi lastaan. Koville ottaa alkuhurman kadottua pois.

• Nähty on.

Koska tuo ensimmäinen vaimo jää
      usein ainoaksi. Ensimmäisen jälkeen
      mies usein juo itsensä kuoliaaksi.

• tivi1

En kyllä allekirjoita tätä väittämää! Itse en lasteni äidin perään ole itkenyt, päinvastoin. Vaikka olikin ensirakakaus. Toinen rakkaus ja vaimo... Hänen perään olen itkenyt ja itken kauan. Mutta sössitty mikä sössitty :(

• Jatkuva epäonni....

Niinhän se on ettei se toinenkaan vaimo jää viimeiseksi,
      kun eroamaan ruvetaan,
      vaan aina on yritystä uuden kaa.

Ja epäonnistumista.

Kunnes on juonut itsensä hautaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe