kun Ramadan päättyy ja alkaa se juhlinta, niin miten ihmeessä ihmisillä on varaa ostaa joka vuosi uudet vaatteet juhlaa varten. Kun suurella osalla ei ole edes töitä kuin turistikauden aikana.
Olen ihmetellyt monesti, että
7
350
Vastaukset
- 32wtr46
Miksi?Syy on yksinkertainen: Ramadan ja koriteh ovat heille kaikki kaikessa.
- ihmettelevä iines
Ovat varmaankin kaikki kaikessa, mutta sitä ihmettelen, että mistä työttömätkin ihmiset saavat rahaa joka vuosi uusiin juhlavaatteisiin.
Gambiassa köyhyys on ihan silminnähtävää, olen ollut siellä useampaan kertaan ja sen todennut. - Kanunteh
ihmettelevä iines kirjoitti:
Ovat varmaankin kaikki kaikessa, mutta sitä ihmettelen, että mistä työttömätkin ihmiset saavat rahaa joka vuosi uusiin juhlavaatteisiin.
Gambiassa köyhyys on ihan silminnähtävää, olen ollut siellä useampaan kertaan ja sen todennut.Mistä olet saanut käsityksen että jokainen saa uudet vaatteet? Se ei pidä paikkaansa. Mutta se pitää että useimmiten suku auttaa vähempiosaisia.
Koriteh ja Tobaski ovat tärkeitä juhlia, voisi rinnastaa meillä jouluun. Silloin halutaan laittaa parasta sekä päälle että pöytään, vietetään aikaa perheen ja sukulaisten kanssa. - ihmettelevä iines
Kanunteh kirjoitti:
Mistä olet saanut käsityksen että jokainen saa uudet vaatteet? Se ei pidä paikkaansa. Mutta se pitää että useimmiten suku auttaa vähempiosaisia.
Koriteh ja Tobaski ovat tärkeitä juhlia, voisi rinnastaa meillä jouluun. Silloin halutaan laittaa parasta sekä päälle että pöytään, vietetään aikaa perheen ja sukulaisten kanssa.Tuttavani gambialainen mies kertoili, että joka vuosi ostetaan uudet juhlavaatteet.
- fiikus piikus
Ne vetää yhtä köyttä.Siellä et näe hylättyjä ,yksinäisiä nälkäisiä ihmisiä juurikaan. Meillä olis paljon oppimista heiltä.En ole muslimi enkä kristittykään,mutta saikäläisten muslimien arvot ja asenteet ovat erittäin terveet ja kunnioitettavat.
- m
Niin - ja lännessä asuvat sukulaiset, isät, pojat, miehet lähettävät silloin heille rahaa...
- fiikus piikus
Niin tekevät.Mitä väärää siinä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306