kun Ramadan päättyy ja alkaa se juhlinta, niin miten ihmeessä ihmisillä on varaa ostaa joka vuosi uudet vaatteet juhlaa varten. Kun suurella osalla ei ole edes töitä kuin turistikauden aikana.
Olen ihmetellyt monesti, että
7
402
Vastaukset
- 32wtr46
Miksi?Syy on yksinkertainen: Ramadan ja koriteh ovat heille kaikki kaikessa.
- ihmettelevä iines
Ovat varmaankin kaikki kaikessa, mutta sitä ihmettelen, että mistä työttömätkin ihmiset saavat rahaa joka vuosi uusiin juhlavaatteisiin.
Gambiassa köyhyys on ihan silminnähtävää, olen ollut siellä useampaan kertaan ja sen todennut. - Kanunteh
ihmettelevä iines kirjoitti:
Ovat varmaankin kaikki kaikessa, mutta sitä ihmettelen, että mistä työttömätkin ihmiset saavat rahaa joka vuosi uusiin juhlavaatteisiin.
Gambiassa köyhyys on ihan silminnähtävää, olen ollut siellä useampaan kertaan ja sen todennut.Mistä olet saanut käsityksen että jokainen saa uudet vaatteet? Se ei pidä paikkaansa. Mutta se pitää että useimmiten suku auttaa vähempiosaisia.
Koriteh ja Tobaski ovat tärkeitä juhlia, voisi rinnastaa meillä jouluun. Silloin halutaan laittaa parasta sekä päälle että pöytään, vietetään aikaa perheen ja sukulaisten kanssa. - ihmettelevä iines
Kanunteh kirjoitti:
Mistä olet saanut käsityksen että jokainen saa uudet vaatteet? Se ei pidä paikkaansa. Mutta se pitää että useimmiten suku auttaa vähempiosaisia.
Koriteh ja Tobaski ovat tärkeitä juhlia, voisi rinnastaa meillä jouluun. Silloin halutaan laittaa parasta sekä päälle että pöytään, vietetään aikaa perheen ja sukulaisten kanssa.Tuttavani gambialainen mies kertoili, että joka vuosi ostetaan uudet juhlavaatteet.
- fiikus piikus
Ne vetää yhtä köyttä.Siellä et näe hylättyjä ,yksinäisiä nälkäisiä ihmisiä juurikaan. Meillä olis paljon oppimista heiltä.En ole muslimi enkä kristittykään,mutta saikäläisten muslimien arvot ja asenteet ovat erittäin terveet ja kunnioitettavat.
- m
Niin - ja lännessä asuvat sukulaiset, isät, pojat, miehet lähettävät silloin heille rahaa...
- fiikus piikus
Niin tekevät.Mitä väärää siinä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746