Kalliossa pölisee ja jatkuva meteli joka puolella. Virtsa ja ummehdus haisee pahalta sekä sisällä porraskäytävässä että ulkona. Ilma ei vaihdu antiikkisen ilmanvaihdon vuoksi. Suurin osa Kallion asunnoista on vanhoja rötisköitä, joita ei voi kodeiksi kutsua. Eivät toimi ja kelpaavat vain vaatimattomaan asumistasoon tyytyvälle.
Remontit ovat vanhoissa taloissa jatkuvia, sulattavat pääoman eikä vanhoista koskaan uudenveroisia saa. Monenmoisia ötököitä vilistelee vanhoissa asunnoissa. Niiden toukat syövät reikiä puuvillavaatteisiin.
Puistot ovat juopot vallanneet ja muu epäsosiaalinen aines, jota Kallio on nykyään täynnä. Ilotytöt harjoittavat ammattiaan kaduilla ja asunnoissa. Ihmisiä ryöstetään kaduilla, lemmikkejä vohkitaan kauppojen edustoilta, pyssyjä paukutellaan pikkupuoteissa. Niitähän Kallio on täynnä, kivijalkapuoteja, jotka kituuttelevat, kun asiakkaita käy vain muutama päivässä. Hinnat ovat syystä noissa pikkukaupoissa kalliita ja valikoima yksipuolinen.
Kunnon ruokapaikkoja ei Kalliosta löydy,
Juottoloita ja hämäräperäisiä hieromoita on lähes ainoat palvelut Kalliossa.
Romanit ovat pesiytyneet Kalliioon ja aiheuttavat hämmennystä ja harmia alueen asukkaille.
Kallio kuuluu tilastojen mukaan 5 väkivaltaisemman alueen joukkoon.
Vielä viitsii joku kysyä, että miksi en pidä Kalliosta... Enkä kyllä ymmärrä, miksi joku haluaa sinne asumaan.
Miksi KALLIO ei miellytä asuinalueena?
34
3492
Vastaukset
- MOT.
Kallio oli kolmanneksi rikollisin alue Helsingissä, tuoreimman tilaston mukaan, edelle menivät vain Keskusta ja Kamppi.
- oletko Malmilta
kun noin hyvin tunnet sukulaistesi touhut ja elinolot Kalliossa.
- aurinkolahtelainen
Talojen seinät tuolla tuppaa lähes poikkeuksetta olemaan kananpaskaa. Siihen sitten pesii kuoriaiset ja tuholaiset ja läpi kuuluu naapurin piereskely. Asumisviihtyvyys täysi nolla. Välttäisin aluetta.
- Kallion Starbu
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/mies_puri_pikkurillin_paan_poikki/
Kalliossa tapahtuu. - Tiedänmistäkirjoitan
Roska olet itse nimim. Monti-Aga ja kirjoituksesi täyttä potaskaa, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä ja enemmän kuin usein kirjoitat aiheen vierestä.
Kallio on sellainen kuin on eikä siinä ole mitään kehumista. Asuntojen hintoihin vaikuttaa moni seikka, jos haluaa maksaa paskasta eli Kallion vanhoista remppakämpistä ylihintaa, se on oma asia.
Sijoittajat ja kaupunki Kallion asuntoja ostavat ja vuokraavat niitä tietämättömille elämänkokemusta vailla oleville nuorille. Tulevaisuudessa, kun todellinen tieto leviää noista vanhojen talojen ongelmista hinnat tulevat ryminällä alas.- Monti-Aga
Oletko sinä oikeasti noin tollo?
Minä laitoin linkin hesariin, sinä sanot että minä kirjoitan potaskaa.
Tilastokeskus kertoo hintojen nousseen roimasti Kalliossa kun taas Vuosaaressa ne ovat laskeneet.
Miten kukaan voi olla noin tyhmä? - Uudessa Hyvä
Monti-Aga kirjoitti:
Oletko sinä oikeasti noin tollo?
Minä laitoin linkin hesariin, sinä sanot että minä kirjoitan potaskaa.
Tilastokeskus kertoo hintojen nousseen roimasti Kalliossa kun taas Vuosaaressa ne ovat laskeneet.
Miten kukaan voi olla noin tyhmä?Hilda-Rane kuinka kukaan voi olla non tyhmä? Sinä riehut täällä pasltalla aamusta iltaan ja kirjoittelet sairaita juttujas, esiinnyt naisena ja välillä miehenä, aina sinulla samat vittuilut ja irvailut. Olisi vana kiva kohdta sinut, mutta ehän tuommoinen pelkuri ja äiitin poika kykene edes sanoistaan vastaamaan.
Sinä idiootti avasit taas sen poistetun ketjun herjataksesi, yleistät yhden hitas-talon ongelmat kaikkiin uusiin taloihin. Et ymmärä mikä ero on paikalla valetulla välipohjalla ja ontelolaatalla, voitko olla nooin tyhmä
Minä asun uudessa talossa, jossa paikalla valetut välipohjat ja talon vesikatto valettiin ensin, sen jälkeen alemmat holvit ja työmaa oli kuiva kun onteloista ei tippunut vettä, vaan alhaalla maalattiin ja laatoitettiin, kyseinen esimerkki talo on ontelolaatoista tehty ja siinä on tehty valvonta virhe. Sinähän Hilda esiinnyt usein nimellä Rak.Mest, mutta mitään et ymmärrä talonrakennuksesta kun et tiedä mikä ero on ontelolla ja paikalla valulla.
Ensimmäisessä poistetussa ketjussa hekumoit ko. talon asuntojen hintojen laskulla, olet sairas...
Rane-Hilda mitenkäö sinun pervot juttusi , joissa esiinny nuorena kauniina naisena, lentokapteenina, Ok-sonnina ja Ok-sonnin vaimona, nunnna, hinttinä, miten ne liittyvät asuntojen hintoihin. Olet hyypiö ja sinulle on parempi, että me emme tapaa, koska sinä Pervo paskoisit housuusi tuhnuta vaan äitisi kanssa , siellä kallion läävässä ÄÄLIÖ.
- Tiedänmistäkirjoitan
Vain idiootti yleistää yksityistapauksen. Sinä hoopo olet kirjoittanut paljon muuta ja asian vierestä useimmiten. Kirjoituksesi tunnistaa, kun toistat itseäsi ja vietät netin ääressä suurimman osan elämästäsi, Olet toistanut itseäsi yli kymmenen vuotta. Ei tämä ole ensimmäinen kerta!
Sinulla ei ole kokemusta uusista asunnoista, älä kirjoita sellaisesta, josta et tiedä mitään. Paisuttelet yksittäisiä tapauksia mielipuolen lailla.
Itse asun uudessa omassa asunnossa ja uudella alueella ja olen tyytyväinen asumiseeni. ÄLÄ YLEISTÄ ÄLÄKÄ ESITÄ ASIANTUNTIJAA, KUN SITÄ ET OLE.
Olen asunut myös Kallion vanhoissa taloissa ja tiedän, millaista asuminen/myös omistaminen Kallion vanhoissa remppakämpissä on. Enkä voi todellakaan noita suositella kenellekään. Jos joku toope haluaa maksaa Kallion asunnoista ylihintaa, se on jokaisen oma asia.
Kun itse ostin ensimmäisen kämpän Kalliosta, tuttu sanoi, että taisit laittaa kätesi paskaan, kun remontteja pukkasi koko ajan. Eräs menetti suuren osan myyntihinnasta, kun jälkeenpäin maksatettiin hänellä asunnon vesivahinkoremontteja. Näitä tositarinoita on tosi paljon, huomioidaanko näitä hintatilastoissa. Ei huomioida mitään remontteja ja nehän miinustavat todellisia myyntihintoja ja paljon!
Sattuipa kerran myös, että kokenut kiinteistövälittäjä veikkasi Kallion kämpän lopullista hintaa paljon korkeammaksi ja arvioi Itä-Helsingin asunnon hinnan paljon alhaisemmaksi. Loppujen lopuksi Kallion kämpän hinta laski paljon roimemmin kuin itä-Helsingin kämpän hinta.
Ihmettelin Kallion kämppäesittelyissä, että kuinka voidaan asua niin heikkkokuntoisissa asunnoissa nykypäivinä. Vielä elää vanha sanonta, että vanha kaupunki olisi jotenkin hyvä muuten kuin museotavarana. Tyhmät uskovat siihen. Eikä ole tyhmä, joka myy, vaan tyhmä, joka ostaa asunnon vanhasta talosta.- Oikea suora legoihin
"Eräs menetti suuren osan myyntihinnasta, kun jälkeenpäin maksatettiin hänellä asunnon vesivahinkoremontteja. "
Moga, tässä on nyt rikottu lakia. Lain mukaan taloyhtiö on vastuussa vesivahingoista, ei asunnon myyjä.
Moga, joko sinä valehtelet tai tee sitten kiireen vilkkaan rikosilmoitus.
Muuten, Aurinkolahti -9 e/m2, Kallio 310 e/m2 - Tiedänmistäkirjoitan
Oikea suora legoihin kirjoitti:
"Eräs menetti suuren osan myyntihinnasta, kun jälkeenpäin maksatettiin hänellä asunnon vesivahinkoremontteja. "
Moga, tässä on nyt rikottu lakia. Lain mukaan taloyhtiö on vastuussa vesivahingoista, ei asunnon myyjä.
Moga, joko sinä valehtelet tai tee sitten kiireen vilkkaan rikosilmoitus.
Muuten, Aurinkolahti -9 e/m2, Kallio 310 e/m2Mikä ihmeen Moga? Tuttu joutui todellakin maksamaan myymänsä asunnon vesivahinkoremontin, koska asunnossa ei ollut alunperin ollut suihkua ja suihku oli tehty vessaan joskus montakymmentä vuotta sitten aikana, jolloin määräykset oli vat toisenlaiset. Vesi vuoti läpi rakenteiden porraskäytävään asti.
Myyjällä on vastuu myyjän vastuu. Jos et sitä satu tietämään. Yhtiölle kuuluu tietyt velvoitteet, mutta ei se maksa remonteista, mitkä kuuluu myyjän vastuulle. Oikeuteen voi mennä aina, mutta usein käy niin, että remontin lisäksi joutuu vielä maksamaan kovat oikeudenkäyntilaskut.
Eräälle toiselle tutulle vanhan asunnon myyjälle sateli myös remonttilaskuja, joiden kanssa mies oli ymmällään. Hän ei ymmärtänyt, miksi hänen pitää niitä maksaa, kun hän ei ollut vahingon tuottamaa remonttia tehnyt.
Näitä tapauksia on paljon, mutta näytät olevan kovin tietämätön. Ilmeisesti asut vuokralla ja silloinhan ei asunnon remonttimaksuista tarvitse huolehtia, sen kuin köllöttelee vain ja antaa muiden maksaa. - Tuhnujen juttuja
Tiedänmistäkirjoitan kirjoitti:
Mikä ihmeen Moga? Tuttu joutui todellakin maksamaan myymänsä asunnon vesivahinkoremontin, koska asunnossa ei ollut alunperin ollut suihkua ja suihku oli tehty vessaan joskus montakymmentä vuotta sitten aikana, jolloin määräykset oli vat toisenlaiset. Vesi vuoti läpi rakenteiden porraskäytävään asti.
Myyjällä on vastuu myyjän vastuu. Jos et sitä satu tietämään. Yhtiölle kuuluu tietyt velvoitteet, mutta ei se maksa remonteista, mitkä kuuluu myyjän vastuulle. Oikeuteen voi mennä aina, mutta usein käy niin, että remontin lisäksi joutuu vielä maksamaan kovat oikeudenkäyntilaskut.
Eräälle toiselle tutulle vanhan asunnon myyjälle sateli myös remonttilaskuja, joiden kanssa mies oli ymmällään. Hän ei ymmärtänyt, miksi hänen pitää niitä maksaa, kun hän ei ollut vahingon tuottamaa remonttia tehnyt.
Näitä tapauksia on paljon, mutta näytät olevan kovin tietämätön. Ilmeisesti asut vuokralla ja silloinhan ei asunnon remonttimaksuista tarvitse huolehtia, sen kuin köllöttelee vain ja antaa muiden maksaa.Omakotitaloissa on myyjän vastuu. Kaltaisesi tuhnut keksivät vaikka mitä tarinoita mutta osaketalossa yhtiö vastaa kiinteistöstä.
Jos joku joskus on poistanut suihkun niin ei sitä tasan tarkkaan asunnon myyjä joudu korvaamaan.
Taakse poistu. - Tiedänmistäkirjoitan
Tuhnujen juttuja kirjoitti:
Omakotitaloissa on myyjän vastuu. Kaltaisesi tuhnut keksivät vaikka mitä tarinoita mutta osaketalossa yhtiö vastaa kiinteistöstä.
Jos joku joskus on poistanut suihkun niin ei sitä tasan tarkkaan asunnon myyjä joudu korvaamaan.
Taakse poistu.Näkee, kyllä olet ns. vuokrapetteri, kun et tiedä, että kerrostalo-osakkeen haltijalla on 2 vuoden vastuu myymänsä asunnon vioista.
Itsekin olen joutunut maksamaan tosin pienemmän piilovirhevahinkosumman myymäni asunnon omistajalle ( = osakkeiden haltija). Kun on näitä asuntokauppoja tullut tehtyä useampia, niin tiedän asioista. Olen myös usein törmännyt ihmisiin, jotka ovat tulleet petetyiksi vanhojen asuntojen myyntikaupoissa tavalla tai toisella.
Menepä netistä lukemaan asunto-osakekaupasta ja myyjän vastuusta, koska tietopohjasi asiasta on todella surkea. - Palstan asiantunt.
Näkee, kyllä olet ns. vuokrapetteri, kun et tiedä, että kerrostalo-osakkeen haltijalla on 2 vuoden vastuu myymänsä asunnon vioista.
Itsekin olen joutunut maksamaan tosin pienemmän piilovirhevahinkosumman myymäni asunnon omistajalle ( = osakkeiden haltija). Kun on näitä asuntokauppoja tullut tehtyä useampia, niin tiedän asioista. Olen myös usein törmännyt ihmisiin, jotka ovat tulleet petetyiksi vanhojen asuntojen myyntikaupoissa tavalla tai toisella.
Menepä netistä lukemaan asunto-osakekaupasta ja myyjän vastuusta, koska tietopohjasi asiasta on todella surkea.Aivan, mutta tämä Rane-hilda asuu tuhnuttaa kallion läävässään, äitinsä kanssa vuokralla, ei häntä koske asuntokauppalait ja ei mistään mitään tiedä muutenkaan. Kaikki mitä Kallion pervo kirjoittaa on täyttä paskaa ja tieitääköhän edes omaa syntymäaikaansa kun äitinsä tietää sen.
Rane.hilda on paljastanut monesti rakennusteknisen tietämättömyytensä ja nyt munaa itsesä asuntokauppalain kanssa, huh, huh, kyllä leegot lentää Rane hildan suusta kusiämpäriin kallion yksiössä. - Tuhnujen juttuja
Näkee, kyllä olet ns. vuokrapetteri, kun et tiedä, että kerrostalo-osakkeen haltijalla on 2 vuoden vastuu myymänsä asunnon vioista.
Menepä netistä lukemaan asunto-osakekaupasta ja myyjän vastuusta, koska tietopohjasi asiasta on todella surkea.Niin, arvasinkin että tuhnu googlailee ja löytää tuloksia jotka tukevat omia arvailuita.
Mutta jos on niin, että henkilö A omistaa asunnon ja tekee siihen tuhojaan, myy sen sitten B:lle, joka taas myy aikanaan edelleen C:lle, ei B ole korvausvelvollinen C:lle vaan yhtiö korvaa vahingot omasta pussistaan jos A:lta ei onnistuta korvauksia saamaan. - Palstan asiantunt.
Niin, arvasinkin että tuhnu googlailee ja löytää tuloksia jotka tukevat omia arvailuita.
Mutta jos on niin, että henkilö A omistaa asunnon ja tekee siihen tuhojaan, myy sen sitten B:lle, joka taas myy aikanaan edelleen C:lle, ei B ole korvausvelvollinen C:lle vaan yhtiö korvaa vahingot omasta pussistaan jos A:lta ei onnistuta korvauksia saamaan.Tuhnu Hilda-Rane ei ymmärrä lakia, eikä asuntokauppaa, näkee, että ei ole kokemusta, kuin Kellokoskelta ja kalliosta. Ei ole tarvinnut asuntokauppojen kanssa olla tekemisessä, minä olen niitä tehnyt työksenikin joskus.
Asunnon myyjä on osakekaupassa 2 vuoden ajan vastuussa esim, piilovirheestä ym.. selitä tätä nyt rane-hildalle kun keittää kusiämärissä hampaansakin. Tuhnu, mikä tuhnu - Kumma tyyppi
Palstan asiantunt. kirjoitti:
Tuhnu Hilda-Rane ei ymmärrä lakia, eikä asuntokauppaa, näkee, että ei ole kokemusta, kuin Kellokoskelta ja kalliosta. Ei ole tarvinnut asuntokauppojen kanssa olla tekemisessä, minä olen niitä tehnyt työksenikin joskus.
Asunnon myyjä on osakekaupassa 2 vuoden ajan vastuussa esim, piilovirheestä ym.. selitä tätä nyt rane-hildalle kun keittää kusiämärissä hampaansakin. Tuhnu, mikä tuhnuAjattele nyt miten sä puhut ihmisistä. Ymmärrän tuon jotenkin jos olet kehitysvammainen, mutta muuten en.
Otat melkoisen riskin mielestäni. Itse en hermostu typeriin avautumisiisi, mutta joku toinen saattaa hermostua. - Tiedänmistäkirjoitan
Niin, arvasinkin että tuhnu googlailee ja löytää tuloksia jotka tukevat omia arvailuita.
Mutta jos on niin, että henkilö A omistaa asunnon ja tekee siihen tuhojaan, myy sen sitten B:lle, joka taas myy aikanaan edelleen C:lle, ei B ole korvausvelvollinen C:lle vaan yhtiö korvaa vahingot omasta pussistaan jos A:lta ei onnistuta korvauksia saamaan.Näkee todellakin, että et tiedä asuntoasioista mitään. Olet siis itse vuokralainen. Kertomani asiat, että on joutunut maksamaan ostajalle myymänsä asunnon renonteista ovat TOSITARINOITA TOSIELÄMÄSTÄ, eivät mitään tulkintoja eivätkä sepitettyjä juttuja.
Kun itse satuilet täällä palstalla, luulet, että muutkin tekevät niin. Jokainen asunnonomistaja( myös kerrostalon asunnonomistaja, eli osakkeiden haltija) tietää/ pitäisi tietää myydessään asuntonsa ainakin, että myyjällä on 2 vuoden myyjän vastuu vioista myydessään asunto-osakkeensa.
Oikeuteen voi aina mennä puimaan, mitä maksaa ja kuka maksaa. Oikeudenkäyntikulut ovat vain niin kovat, että harva sinne haluaa mennä.
Tuo on niin päivänselvä juttu ja jokainen normaali ihminen sen käsittää ja asian voi tarkistaa vielä lakikirjasta. - Mene itseesi!
Kumma tyyppi kirjoitti:
Ajattele nyt miten sä puhut ihmisistä. Ymmärrän tuon jotenkin jos olet kehitysvammainen, mutta muuten en.
Otat melkoisen riskin mielestäni. Itse en hermostu typeriin avautumisiisi, mutta joku toinen saattaa hermostua.Nimim. "kumma tyyppi" mietihän itse kuinka halventavasti olet esim. maahanmuuttajista ja tummaihoisista kirjoittanut.. Ovat hekin ihmisiä. Liioittelet asioita ja kirjoitat pahansuopaa palturia vailla totuuspohjaa. Jankutat samoja asioita moneen kertaan. MIkä on motiivisi?
Jos sinulla on paha olla, on se itsesi aiheuttama. Se että haukut ja mollaat muita tuo sinulle pahan henkisen rapulan, ei muuta ainakaan pidemmän päälle. Voisit joskus ajatella asioista myönteisesti eikä vain kielteisesti.
- aristo1
Eikös tollanen kallio oo aika kylmä ja vaeikee paikka rakentaa. ihan ite tekisin hisumaalle talon
- kallion starbu
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194761580396/artikkeli/riitaa haastamaan tullut mies puri uhrilta pikkurillista palan.html
Mafiameinkiä kalliossa, huh, huh, kohta ei uskalla ulos astua. - Tosiasiapyssy
http://yle.fi/uutiset/miesta_ammuttiin_jalkajousella_helsingin_kalliossa/5445312
Aina vaan pahempaa ja siwa ryöstetään aseen kanssa jatkuvasti, raiskaus oli juuri sörnäisissä festivaaleilla, ei tuolla kalliossa kunnon ihminen uskalla liikkua, alueen maine ei ole liioiteltu.- tosiasiapyssy
Moga, toisen nimimerkillä kirjoittaminen on rikos.
- Ok-loordi
Entäs punavuori? Kerran vahingossa kävelin sinne ollessani virkamatkalla Helsingissä. Aivan hirveää seutua näkemästäni päätellen. Sääliksi käy esim. lapsia jotka joutuvat siellä asumaan.
- Tosistarbu
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9740860
Retroa kalliosta, huh, huh, taitaa olla palstan kuulu pikkumies(rane.h) joka taas asialla.. - Fakta sattuu
Aurinkolahti, postinumero 00990: -9 e/m2
Kallio, postinumero 00530, 310 e/m2
Siis Aurinkolahdessa hinnat laskeneet 9 euroa neliöltä samaan aikaan kun Kalliossa hinnat nousseet 310 euroa neliöltä.
http://www.taloussanomat.fi/asuminen/2012/04/21/nailla-kulmilla-asuntojen-arvo-nousi-eniten/201227842/310 - Heh ja hoh!
Kallion vanhoissa taloissa kalliit remontit syövät voitot- mitään ei jää.... Ja rane määkii, kun häneen sattuu...
- Fakta sattuu
Aurinkolahti: voitot vuodessa -9 e/m2
Kallio: voitot vuodessa 310 e/m2
On siinä kyllä eroa. Ja tiedoksi Mogalle, tuo miinus tuossa ysin edessä tarkoittaa sitä, että tappiota on tullut.
- En ole mikään Moga.
Onko Tilastokeskuksen laskelmissa huomioitu Kallion vanhojen talojen remonttikustannukset, kun ei, tuo plus-merkki muuttuu käytännössä nopeasti miinusmerkiksi.
Toinen kysymys, onko Tilastokeskuksen laskelmissa huomioitu vanhojen asuntojen asumismukavuuden puute, mikä miinustaa vielä enemmän Kallion vanhojen asuntojen laatua/tilannetta.
Siis, Kallion vanhat asunnot todellisuudessa edustavat pelkkää miinusta. Katseli asioita mistä vinkkelistä tahansa. Pelkät numerot eivät kerro koko totuutta. Vain sokea ja täysin ymmärtämätön tuijottaa pelkkiä numeroita... Rane- hilda olet pelkkä numeroiden tuijottelija. Et näe tai varmaan et halua nähdä koko totuutta.- Moga sinä olet
Moga, numerot kertovat sen missä ihmiset haluavat asua. Vuosaaresta halutaan pois mikä laskee hintoja. Kallioon halutaan ja hinnat nousevat. Moga, mitä sinä tästä et ymmärrä?
- Ei Moga koskaan!
Moga sinä olet kirjoitti:
Moga, numerot kertovat sen missä ihmiset haluavat asua. Vuosaaresta halutaan pois mikä laskee hintoja. Kallioon halutaan ja hinnat nousevat. Moga, mitä sinä tästä et ymmärrä?
Hilda-rane se on VAIN sinun numerojen tulkintaa eikä vastaa todellisuutta. Oikeasti ainoastaan sinun numerojen toljottamista, ei mitään muuta.
Tosiasia on, että Kallion vanhojen asuntojen remontit maksavat paljon ja miinustavat pääomaa kovasti. Asumismukavuutta ei noissa Kallion vanhoissa mörskissä ole, on vain katto pään päällä.
Asumisura yleensä alkaa Kallion minikopperoista, kun sellaisen saa pienellä rahalla. Voiko noita asunnoiksi edes sanoa. Kun rahaa on enemmän muutetaan oikeisiin asuntoihin ja paremmille alueille.
Kalliosta minäkin asumisurani aloitin ja kärsin... Nyt omistan uudehkon asunnon uudella ja nykyaikaisella alueella ja viihdyn. Asunto tuntuu kodilta...Eikä ole kyllä Kallioon ikävä.. Näyttäkööt numerot mitä tahansa. - Jää sinne, Moga
Ei Moga koskaan! kirjoitti:
Hilda-rane se on VAIN sinun numerojen tulkintaa eikä vastaa todellisuutta. Oikeasti ainoastaan sinun numerojen toljottamista, ei mitään muuta.
Tosiasia on, että Kallion vanhojen asuntojen remontit maksavat paljon ja miinustavat pääomaa kovasti. Asumismukavuutta ei noissa Kallion vanhoissa mörskissä ole, on vain katto pään päällä.
Asumisura yleensä alkaa Kallion minikopperoista, kun sellaisen saa pienellä rahalla. Voiko noita asunnoiksi edes sanoa. Kun rahaa on enemmän muutetaan oikeisiin asuntoihin ja paremmille alueille.
Kalliosta minäkin asumisurani aloitin ja kärsin... Nyt omistan uudehkon asunnon uudella ja nykyaikaisella alueella ja viihdyn. Asunto tuntuu kodilta...Eikä ole kyllä Kallioon ikävä.. Näyttäkööt numerot mitä tahansa.No se on parempi että sinä pysyt siellä Vuosaaressa eli Mogadishussa.
Mutta varo omaisuutesi arvon sulamista. Alueella on hintaromahdus jo alkanut.
Ja tämän palstan nimi on asuntojen hinnat eikä tarkoituksena ole puhua siitä viihdytkö sinä siellä periferiassa vai et.
- Stadilainen .
Hilda-Rane, sijottajat ostavat kalliosta asuntoja vuokra-käyttöön..
Luuletko, että lapsiperheet ja normaalielämää viettävät työtä tekevät ihmiset haluaisivat kallion slummiin asumaan pieneen miniasuntoon, jossa heikko äänieristys ja kuoriaisia. On sinulla Moga-Hilda-Rane jutut heh...
Esim. Aurinkolahdessa on kalliita isoja perehasuntoja, uusissa taloissa ja näiden asukkaat haluaisivta kallion läävöihin, viettämään ikuista vappua ja katselemaan nuhrusita katukuvaa, juoppoja, narkkeja ja asuntoloita. , yksinkertainen olet MOga-Hilda-Rane..
Miksi kalliossa on niin paljon asuntoloita ja kaupungin tukiasuntoja?
Kallion alueen asunnot ovat 14-20 neliön kokoisia keskimäärin, siksi niiden neliöhinta on korkea, vaikka asumismukavuudeltaan alaarvoisia- Moga, olet naurettav
Moga, sinä suollat täyttä paskaa. Asuinalueen arvostus mitataan hinnoissa ja piste. Kalliossa on kautta linjan kalliimpaa kuin Vuosaaressa ja Aurinkolahdessa ja tilastokeskuksen mukaan Aurinkolahden hinnat ovat laskussa.
Moga, teet itsesi pelleksi. Sinulla ei ole kaikki kohdallaan.
- tosiaasiatykki.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9740860
Näkee, että tällä kallion Hilda-Ranella ole ole kaikki kohdallaan, huh, huh, MIes kyttää käymälöitä ja kulkee hame päällä kalliossa ja kirjoittelee tänne soopaa ja hokee samoja höpötyksiä 18 tuntia/vrk, loppu aika meneekin käymälöiden takana, ei ole kaikki inkkarit kanootissa tällä Hilda-Ranella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4733525Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi282901SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1472724Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872185Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1882034- 1571961
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä131914- 991744
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi491531Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361450