Sairastuiko läheinen

Taastulikirje..

ihminen skitsofreniaan tai muuhun vakavaan mielensairauteen? Vuosien helvetin yhä jatkuessa annan neuvon joka todellakin kannattaa huomioida, Hankkiutukaa välittömästi tästä ihmisestä mahdollisimman kauaksi mikäli ette ítse halua sairastua vähintään vakavaan masennukseen ja siitä on leikki kaukana.

Jos psykoosissa elävä ihminen alkaa kiusanteon ja häiriköinnin, olet täysin vastaantulija oikeuslaitoksen, poliisin, verottajan ja lastensuojelun hampaissa. On turha selittää että ilmoittaja on sairas koska se ei kiinnosta ketään. Olet syyllinen kunnes toisin pystyt todistamaan. Juokset kuulusteluissa ja kuulemisissa. Mistään et saa apua eikä kukaan lähipiiristäsi ymmärrä vaikka uskaltaisit ottaa asian puheeksi.

Koska yhteiskunta ei tosiasiassa ole kiinostunut näiden ihmisten hoitamisesta niin he ovat pääasiassa heitteillä (avohoito) vuosikausia, kunnes kuolevat tai ehkä toipuvat jollekin tasolle. Vuosia se kuitenkin vie ja siinä paksuniskaisimmankin lähiomaisen niska kyllä taittuu.

2

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwefqwfqw

      h***** v****

    • Hei,kerro lisää?Millainen kirje tuli?Tiedätkö,että jos sinua kiusaavalla ihmisellä oikeasti on skitsofrenia diagnoosi,sinun on helppo vedota siihen seikkaan ja saat kaikki sympatiat puolellesi vaikka itse olisit yhtä syyllinen tilanteeseen!Skitsofrenia on helppo leima lätkäistä ja syytellä sen perusteella.
      Jos olet skitsofreenikon lähiomainen?Niin missä ihmeen kuulusteluissa muka ravaat,mitä olet tehnyt,mistä sinua oikein syytetään?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe