Olen raskaana.

Teotwawki

Joo, näin se nyt menee, kun on puhuttu siitä, että voiko mies olla synnyttäjä. Jan Salminen kirjoitti kirjan nimeltä Äidinmaa ja se selittää paljolti sen, miksi minun vatsani on alkanut paisua, ei kovin paljon mutta silti epäilen olevani odottava mies.

28

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Sinulla ainakaan rohkeutta puutu.
      Sinua täytyy ihailla, ainakin vähän. Minä olen niin rajoittunut, etten suurin surminkaan tohtisi tuolaista aloitusta tehdä.
      En ole lukenut moista kirjaa, niin en tiedä aloituksen alkutekijöitä.
      Enempi luulen tuon mahan :) paksunemisen johtuvan runsaasta grillaamisesta ja pitäähän sitä suolasen päälle olutta ottaa.
      Kaikkea sitä näkee, nyt mannerheimista tehdään tummaihoista, vieläpä YLE.n toimesta.
      Siihen ei maailmassa pysty kun "edistyksellinen" suomalainen.
      Paljon minäkin koitan ymmärtää, mutta väliin menee yli, ei mahda mitään.
      Ei tuo Sinun juttu kuitenkaan yli mennyt,,, ainakaan pahasti :).

• Minä olen lukenut sen kirjan ja se kirvoitti kirjoittamaan tämän aloituksen. :-D

• Kottoni lue kirja, se on todella mielenkiintoinen tulevaisuuden skenaario.

• Mitä siihen Marskiin tulee, exäni isoisä oli hänen turvallisuusmiehensä silloin kun Mannerheim oli presidenttinä. Isoisä kertoi minulle kerran, että Marskin buduaari oli kuin naisen kaikkine hajusteineen, purkkeineen ja purnukoineen. Siten en ihmettele lainkaan, että Uralin perhonen-animaatio herätti ilmestyessään niin paljon kohua.

• Teotwawki kirjoitti:

Kottoni lue kirja, se on todella mielenkiintoinen tulevaisuuden skenaario.

Minä olen niin vanhanaikainen, että puistaattaa jo ajatus miehen raskaanaolosta.
        Minä tykkään lukea sellaisia kirjoja, joissa ihmiset on suurin piirtein normaaleja ja aina parempi, jos vielä onnellisia.
        Ihminen kun ei ole muuttunut, se on vaan muuttanut olosuhteitaan. En usko, että mitään muutosta tuhanteen vuoteen tulee tapahtumaan, että se niistä skenaarioista.

• k-kotton kirjoitti:

Minä olen niin vanhanaikainen, että puistaattaa jo ajatus miehen raskaanaolosta.
        Minä tykkään lukea sellaisia kirjoja, joissa ihmiset on suurin piirtein normaaleja ja aina parempi, jos vielä onnellisia.
        Ihminen kun ei ole muuttunut, se on vaan muuttanut olosuhteitaan. En usko, että mitään muutosta tuhanteen vuoteen tulee tapahtumaan, että se niistä skenaarioista.

Minä taas olen sitä mieltä, että ihminen ei ole periaatteessa muuttunut sitten kivikauden juuri ollenkaan. Se, mitä kaunokirjailijat saavat aikaan, on sitten aivan eri juttu eikä sitä pidä sekoittaa vallitsevaan todellisuuteen.

• Ihan vaan alkuun että jos oletkin, olen varma, etten ole syyllinen tai edes tulevan lapsesi äiti. Vitsi-vitsi.

Mitään en tiedä Jan Salmisen kirjasta joten siitä sen enempää. Iki-iki-ikivanha vitsi on se, että jos miehet tietäsivät mitä raskaana oleminen ja synnyttäminen on, yhtään lasta ei syntyisi maailmaan. Tämä tosin pätee naisiinkin. Eka kerta menee tietämättömyyden piikkin ja toinen sekä sitä seuraavat kerrat onnellisen unohtamisen takia.

Tässä kirjoittaessani aloin miettiä mitä miehisiä kipuja - joko fyysisiä tai henkisiä - vaille naiset jäävät? Äkkiseltään ei mieleen tule muut kuin armeija, parranajo ja parisuhteessa olevien jatkuvan narinan kuuntelu vessan renkaan ylös jättämisestä.

Eiku oikeesti miehet? Mitä kipuja teillä on mitä naisilta puuttuu?

• Biologialle emme mitään voi, mutta Salmisen kirjassa lapset syntyvät keisarinleikkauksella. Kivun kokemus ja kaikki, mikä liittyy kärsimykseen on aina subjektiivista ja minusta on hölmöä käydä kilpavarustelua siitä, kuka tässä eniten on kärsinyt.

• Teotwawki kirjoitti:

Biologialle emme mitään voi, mutta Salmisen kirjassa lapset syntyvät keisarinleikkauksella. Kivun kokemus ja kaikki, mikä liittyy kärsimykseen on aina subjektiivista ja minusta on hölmöä käydä kilpavarustelua siitä, kuka tässä eniten on kärsinyt.

Aha. Ja miehenä oletat että keisarinleikkas on kivuton?

Leikkaus itsessään lienee kivuton, myönnetään. Mutta melkoinen haava on maussussa sen jälkeen. Kohtu ei pienene alkuperäiseen kokoonsa kivutta.

Enkä halunnut kilpailla kivulla vaan ottaa esille synnyttämiseen liittyvän kivun. Ja et vastannut kysymykseeni. Mikä miehen tuntema kovin kipu on ilman sairautta?

• AnaLyyzi kirjoitti:

Aha. Ja miehenä oletat että keisarinleikkas on kivuton?

Leikkaus itsessään lienee kivuton, myönnetään. Mutta melkoinen haava on maussussa sen jälkeen. Kohtu ei pienene alkuperäiseen kokoonsa kivutta.

Enkä halunnut kilpailla kivulla vaan ottaa esille synnyttämiseen liittyvän kivun. Ja et vastannut kysymykseeni. Mikä miehen tuntema kovin kipu on ilman sairautta?

Kyllä minunkin vatsaani on leikelty ja sen aikainen kivunhoito leikkauksen jälkeen mätti. En viitsi edes kertoa miltä tuntui kun tohtori Kala ilmestyi huoneeseen sanoen, että tämä haava pitää avata ilman puudutusta, koska märkivä haava ei puudu.

• Teotwawki kirjoitti:

Kyllä minunkin vatsaani on leikelty ja sen aikainen kivunhoito leikkauksen jälkeen mätti. En viitsi edes kertoa miltä tuntui kun tohtori Kala ilmestyi huoneeseen sanoen, että tämä haava pitää avata ilman puudutusta, koska märkivä haava ei puudu.

Ilman sairautta oli kysymys.

Kivun tunne on tuttu näemmä.

• AnaLyyzi kirjoitti:

Ilman sairautta oli kysymys.

Kivun tunne on tuttu näemmä.

Minusta ei ole relevanttia käydä jatkuvaa keskustelua siitä, kuka on sen kärsimyksen suurin marttyyri. On ollut sotia, kidutuksia ja raiskauksia. Maailma on paha, mutta ilman synnyttävää naista täällä ei olisi ketään.

• iisi

Hammaslääkärit hoitavat hampaat ehjiksi ja toisinaan sattuu, kun tuntoa jäljellä. Kipukisaan mukaan tälläkö, vaikkei mitään kisaa olekkaan.

Miehen raskaus miehellä kuukautiset

• Salander*

Ai norsuvauvaa vai, kun kärsäkin... joojoo, mää tiiän, vanha juttu :))

Noh? Aukaiseeko naiset nyt ovia sulle? Kantaa sun ostokset? Laskettu aika on? Nimi mietitty? Silmitön vimma syödä suolakurkkuja? Tiedoksi, että nyt loppui sitten tupakanpoltto ja napanderit, ei enää alkoholia sulle! Ja narulliset kengät voit unohtaa, et sä niihin kohta yllä kuitenkaan.

Toisaalta sulla on täysi syy nyt heittäytyä oikuttelevaksi (oisinkohan mäkin raskaana), ja olet oikeutettu narisemaan paisuvista nilkoista ja närästyksestä, sekä saamaan kumppanilta alaselkähierontaa (no ei sitä hierontaa!! ajatukset aisoihin siitä) iltaisin.

Hiivatti, onnitella varmaan pitää!

• Ainakin mua närästää, joten oireet ovat kohdallaan. Nyt syksyn tullen alan taas lenkkeillä ja jos vatsa ei ala sulaa, menen raskaustestiin.:-DD

• Laskettu aika?

Jos oot raskaana niin onnea vaan tulevalle synnytykselle!!
      Kuinka leveä ja pitkä on ulostuloputki, saako kysyä?;DDD

• Varahoitaja

Teo taas yhden aviottoman lapsen meni tekemään. Elatusmaksut jättää sitten minulle maksettavaksi kaikki. Vaikka kyllä minä siitä varoitin. Että, annas olla viimeinen kerta...Äidistä ei kuulemma ole tietoa tästäkään. Mikälie hunsvotti ja maankiertäjä. No, ovat nämä nykynuoret niin huolettomia. Ehkäisystä ei tietoakaan. En minä sitä raukkaa nyt pulaan jätä. Parasta Ystävää kun ei jätetä hädän tullen. Tässä vähän harmittaa kun taas uus suu ruokittava. Ennestään noita jo kymmenkunta ja kaikilla eri äiti. Tänne minun huostaani ne sitten kaikki tuo ja jättää yksitellen luvaten lapsiparoille että, kyllä hän vielä palaa jonain päivänä.. Kyllä minä sen tämän jälkeen vien katastroitavaksi koko miehen.Tästä ei muuten loppua tule.

• Emmä tiedä, mutta mun täytyy mennä neuvolaan raskautestiin pikimmiten.

• Varahoitaja kirjoitti:

Teo taas yhden aviottoman lapsen meni tekemään. Elatusmaksut jättää sitten minulle maksettavaksi kaikki. Vaikka kyllä minä siitä varoitin. Että, annas olla viimeinen kerta...Äidistä ei kuulemma ole tietoa tästäkään. Mikälie hunsvotti ja maankiertäjä. No, ovat nämä nykynuoret niin huolettomia. Ehkäisystä ei tietoakaan. En minä sitä raukkaa nyt pulaan jätä. Parasta Ystävää kun ei jätetä hädän tullen. Tässä vähän harmittaa kun taas uus suu ruokittava. Ennestään noita jo kymmenkunta ja kaikilla eri äiti. Tänne minun huostaani ne sitten kaikki tuo ja jättää yksitellen luvaten lapsiparoille että, kyllä hän vielä palaa jonain päivänä.. Kyllä minä sen tämän jälkeen vien katastroitavaksi koko miehen.Tästä ei muuten loppua tule.

No no, miehen pitää saada kulkea omia polkujaan vapaana kuin taivaan lintu. Se, mitä taakseen jättää ei ikinä eteen satu.

• Firebird
        Teotwawki kirjoitti:

No no, miehen pitää saada kulkea omia polkujaan vapaana kuin taivaan lintu. Se, mitä taakseen jättää ei ikinä eteen satu.

Oikein haastat miekkonen. Hyvä vaan, että äijä on välillä pois jaloista. Tykkään välillä tuulettaa tomut nurkista ja potkiskella kivet kengistä. Omaa aikaa on tehtävä, vaikka miehen sylissä pehmoinen olla :)

• Firebird kirjoitti:

Oikein haastat miekkonen. Hyvä vaan, että äijä on välillä pois jaloista. Tykkään välillä tuulettaa tomut nurkista ja potkiskella kivet kengistä. Omaa aikaa on tehtävä, vaikka miehen sylissä pehmoinen olla :)

Kommentti, johon vastasit yritti olla huumoria.;-)

• Varahoitaja
        Teotwawki kirjoitti:

Älä oo niin varma;))) joistakin niih ei päästäkään niin vaa;))) Ovat senverran en sano mitä, tiedät kyllä;)))

• Varahoitaja kirjoitti:

Älä oo niin varma;))) joistakin niih ei päästäkään niin vaa;))) Ovat senverran en sano mitä, tiedät kyllä;)))

Totta kai tiedän, mutta ei kerrota sitä muille, eihän?

• Firebird
        Teotwawki kirjoitti:

Kommentti, johon vastasit yritti olla huumoria.;-)

Uuups....lukihäriö kukaties, aihe ei ollu lain miehen rakkausdilemmat :-(( Ei toistunna.

• Varahoitaja
        Teotwawki kirjoitti:

Totta kai tiedän, mutta ei kerrota sitä muille, eihän?

Sä tiedät etten oo niin.....;))) että, kertoisin. Vaikka sit toisaalta oonki, mut se taas on eriasia. Ku se et oon aidosti ....;)))

• Onneks olkoon tulevalle äidille???
      vai isällekö... nyt meni ihaan sekaisin DD

• Jan Salmisen kirja vastaa kysykseen, onko kysyksessä isä vai äiti.;-)

• j k

niinkö

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      70
      4650
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      106
      4142
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3720
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2911
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2663
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      69
      2660
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2627
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1967
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1938
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      259
      1878
    Aihe