POJAT LUKEKAA TÄMÄ :) and help

mursupaska

okei. musta tykkäsi yksi poika jotain vuoden tai puol ja minä en tykkännyt hänestä paitsi välilä mut sitte se aina unohtu .. ja nyt olen tosi kovasti itse ihastunut voisi mekein sanoa että rakastunut tähän henkilöön ..:( mutta oltiin ennen kavereita ja nykyään ei .. hän ei edes puhu minulle ..:( hän ei edes halua puhua minulle ja tietää kylä että olen ihastunut häneen ! joten kysymys kuuluu.. mitä voisin tehdä ? jotta saisin hänet ihastumaan minuun ..toivotonta :(
OLEN JO AIJEMMIN TEHNYT TÄMÄN MUTTA EN SAANUT TARPEEKSI APUA !!! (tää on kolmas kerta ku kirjotan tän)
mutta olemme siis samas koulus, hän 9luokalla ja minä 8luokalla :/
omasta mielestäni olen nätti, blondit hiukset ei nyt kovin pitkät mutta aika normaalit, sinirtävät silmät, ihmiset kehuu mua kauniiksi .. muuta siis sitä neuvoa, mite saan JUURIN SEN jäkän MINUN omaksi ..:(

3

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipakkoxd

opettele kirjottaa ?:)

• anteeksi kun kysyin

joo tiiiän et on aika paljon kirjotus vieheitä mutku itkin ku kirjotin tätä :(

• Jaa-ah, vaikea sanoo, ku poika ei saanu sulta aiemmin vastakaikua, niin saattaa olla hankalaa...
      Muuta en osaa sanoo, ku et pitäis jutella sen kaa ja sanoo, et tykkäät siitä. Mutta tuskinpa tästä oli apuu. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35