Ihana J

yhteinen hetki..

Painaudut tiukasti minua vasten, taustalla soi vanha klassikko jota hiljaa hyräilemme.. "it's just a perfect day..". En voi luonnolle mitään, mutta kaluni kovettuu housuissa etkä jätä epäilystä ettetkö tuntisi sitä, painaudut entistä tiukemmin syliini ja hitaasti hierot tanssiessamme itseäsi minua vasten.

Miten tähän oli tultu? Ensimmäinenkin tapaamisemme päätyi tanssilattialle, olimme kaveriporukan ainoat joilla ei siippa ollut mukana, emmekä jääneet yksin pöytään kun muut menivät tanssimaan. Tosin muut palasivat pöytään, me jäimme tanssimaan aina viimeisenkin hitaan "kyllä, olin huomannut ihanat nappisilmäsi" enempää en sinulle uskaltanut sanoa. Seurustelimme tuolloin omilla tahoillamme, mutta se ei estänyt ensimmäistä kipinää välillämme, vaikka olimmekin varsin varautuneita. Olimme laivalla, mutta hytit oli jaettu poika- ja tyttöporukalle, eikä tuolloin päästy pidemmälle. Seuraavan tapaamisen jälkeen muistan viipyilevät katseemme päivän mittaan ja illalla olin todella lähellä pyytää sinua sänkyyni, mutta jälleen ujous esti ja jouduin tyytymään oman käden apuun.

Vuosia kului välillä, kerran vain tuona aikana näin sinut, mutta kuvakulma ei parempi olisi voinut olla, näin sinun takaapäin, nousevan portaita, kaunis takapuolesi keinuen luonnollisesti. Et tiennyt katseista takanasi, mutta hurmasit pelkällä olemuksellasi - huomioni herpaantui ja sekaannuin sanoissani keskustelussa jossa olin tuolloin osallisena.

Oli viimein tullut tuo ilta. En tiennyt tapaavani sinua. Olin baarissa miesporukalla ja yhteisestä päätöksestä lähdimme etsimään jatkoja ja päädyimme toisaalle.. Olin kuullut uudesta urastasi, mutta seurannut sitä etäältä. Jatkoilla heti ovella kiinnostukseni vei äärettömän kaunis laulu ja musiikki jonka kuulin, veret seisauttava, herkkä äänesi piti huolen, ettei kukaan halunnut muuta kuin tanssia ja kuulla lauluasi. Tulin lavan läheisyyteen ja katseemme kohtasi, hymy karehti noilla ihanilla huulillasi entistä säteilevämpänä ja sait uutta virtaa lopettaa tämän viimeisen kappaleesi.

Tauon jälkeen tulit väkijoukkoon, kaikki tunsivat sinut, eikä 'fanilaumat' yrittäneet estää kulkuasi. Tulit luokseni heti kun näit minut ja päädyimme tanssilattialle käsi kädessä DJ:n soittaessa loppuillan. Tanssimme kappaleen toisensa jälkeen, meillä oli toisemme täysi huomio. Aiemmin olimme olleet molemmat varautuneita, varsinkin sinä, mutta kun kysyin mitä oli tapahtunut, vastasit vain eronneesi..

Tauolla esittelin sinut kaverilleni, mutta ei sinua muut kiinnostaneet. Täydellinen päivä alkoi soida ja tanssilattia lähes tyhjeni. Otit minua kädestä ja sulimme yhteen, emme välittäneet muiden katseista. Paine välillämme kasvoi, meinasin jo sanoa, ettemme voi, mutta pidin suuni kiinni. Kuiskasit korvaani
- 'mennään'.
Käsi kädessä kuljimme asunnollesi. Vasta oven sulkeuduttua takanasi, halasimme ja suutelimme - pitkään ja kiihkeästi. Käteni vaelsivat pitkin selkäsi ihania kaaria, päätyen tapailemaan ihanaa, pientä ja kiinteää peppuasi. Lyhyt asusi antoi käsilleni mahdollisuuden päästä hyväilemään paljasta ihoasi hameen alla, stringisi vedin hitaasti alas, mekkosi edelleen päälläsi.

Kätesi avasivat vyöni, sepalukseni ja annoit housujeni tippua, vyön soljen kolahtaen parkettiin. Työnsit kätesi boksereihini ja hyväilit peppuani, kunnes löysit kaluni joka oli kovettunut ja kostunut. Puristelit ja autoit kiimatipan ulos ja hieroit sen kalun kärkeen.

Avasin mekkosi vetoketjun ja tuo hopean harmaa mekko valui sileää vartaloasi pitkin lattialle, riisuin rintaliivisi ja hyväilin noita kiimasta kovettuneita rintoja ja suutelin nännejäsi, hieman jopa leikkisästi näykkien.

Riisuit minulta loputkin vaatteet ja kaaduit selällesi sängyllesi. Aloin tutustua vartaloosi, sormenpäillä pyöritellen ja hieroen, lämmitellen. Käänsin sinut vatsallesi, avasin hieman jalkojasi ja hyväilin sisäreisiäsi antaen sormieni päätyä pillusi terälehdille. Hellät sormet hyväilivät pilluasi, huokailit entistä äänekkäämmin. Sormeni löysivät tuon pisteen josta naiset nauttivat eniten ja selkäsi taipui kaarelle..ja huusit.

Tulin makaamaan päällesi, kullini peppusi päällä, kivikovana, valuen kiimasta. Siirryin hitaasti alaspäin, kunnes kullin kärki koski pillusi huulia ja hetken pyöriteltyäni kaluani noilla kosteilla terälehdillä työnnyin sisään, loppuun asti. Aloitin naimisen, rytmikkäästi, asentoa vaihdellen puolelta toiselle, eri syvyydelle, välillä otin kaluni kokonaan ulos ja painuin takaisin huuliasi hieroen takaisin sisään, kunnes yhdessä, samaan aikaan antauduimme toisillemme vavisuttavan orgasmin kourissa..

Tarina koostuu useasta todellisesta kokemuksesta, fantasiasta ja fiktiosta ja useasta J:sta.

0

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        130
        5075
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        32
        3197
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1837
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1790
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        19
        1655
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1511
      7. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        11
        1315
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1276
      9. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        19
        1267
      10. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1257
      Aihe