Alatuuliohjain Dragstar 650 Classic

Tärinä

Onko kellään kokemuksia alatuuliohjaimista? Poistaako ne kypäräntärinät ja onko niistä oikeasti apua. Mistä saisi Dragstar 650 Classiciin alkuperäiset ohjaimet? Jos mahdollisesti olisi kuvia jollain laittaa. Olen yrittänyt löytää netistä, mutta ei ole tullut vastaan sellaisia, mitkä sopisi alkuperäisen pleksin kanssa tai sen kiinnikkeisiin. Vai tuleeko ne haarukkaan kiinni.

5

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaislikossa suhisee
      • Tärinä

Kiitoksia tiedosta ja linkistä. Onko sulla asennettuna alatuuliohjaimet? En löydä mistään noille raudoille mittoja, kun huolettaa että mahtuuko ne kaatumarautojen kanssa. Jotain vihiä tossa oli että ei sovi Big Bar Engine Guards kanssa. Itellä on asennettuna toki vähän pienemmät raudat kuin noi. Ongelmana on tosiaan hillitön tärinä kypärässä ja sadekelillä kierrättää veden syliin.

• Vaikea asia

Tein itse säädettävät alaohjaimet jotka lähtevät pikakiinnitteisen pleksin kanssa pois.

pleksin säädönkin rakensin, mutta ei sillä pelkästään päässyt hyvään loppotulokseen.

Alapyörteet ovat juuri ikävimmät pleksin kanssa..johtuu kai tyhjiöstä jonka se aiheuttaa ja se täyttyy alakautta pyörteillä.

Alaohjaimet muuttivat tilanteen ja paukutus taantui tuskin havaittavaksi. xv 1900 muuttui loistavaksi matkapyöräksi..voi ajaa matka-ajoa vaikka avokypärällä.

muutama vuosi meni asian tutkimiseen.

• siellä se tieto on..
    • XV 1600

Heitä helvettiin suosiolla se pleksin pala, unohda ne alatuuliohjaimet, ja tilaa kerralla jenkeistä batwing-kate. Loppuu laakista kaikki riepottelu. Itte tappelin pari vuotta orkkispleksin kanssa, kallistele sinne sun tänne, vittu se mitään auta, mutta olihan neuvojia. Viimein lensi ruutu nurkkaan, ja hommasin batwingin. Tuli cruiserista paras matkapyörä minkä ikinä olen omistanut.
      Turhaa rahan haaskausta yrittää mitään vippaskonsteja,, alatuuliohjaimia,,,helvetti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2955
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1225
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      987
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      951
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      915
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      887
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      160
      826
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      774
    Aihe