Hei! Te jotka ette tiiä mitään vampyyreistä kerron teille kaiken mitä itse tiedän!
Vampyyrit voivat olla ulkona päivällä mutta heidän täytyy ehdottomasti pysyä varjossa. Jos he kulkevat suoraan auringossa he käyttävät huppua tai päivänvarjoa.
Kaikki vampyyrit eivät juo verta jotkut syövät vihanneksia silloin niitä sanotaan vegetaanivampyyriksi. Vampyyrien lempi väreihin kuuluu:Musta,tumman/vaalean kirkas punaninen,violetti ja harmaa ja hyvin harvoin myös valkoinen. Kun vampyyri menee yöllä nukkumaan niin se ei ensin pysty ollenkaan nukkuumaan se nukahtaa viimeistään 01:00 koska on AAMUyö. Ne voi tappaa koskettamalla niiden ihoon ristillä sillä ne eivät ole uskonnollisia sillä ne ovat manalan herran puolella,ne voi myös tappaa sillä että polttaa ne liekeissä mutta sitä ennen katkaistaan kaula. Vampyyrit ovat todella nopeita ja vahvoja vampyyreillä on aina hiukan kalpea iho ja joskin myös kylmä mutta jos sillä on lämmin se on tulossa sairaaksi. Vampyyrit eivät voi sietää ihmissusia koska heidän mielestään ihmissudet haisevat ja niillä on kamalat käytöstavat. Vampyyrit eivät jaksa mitenkään kauheasti siivota huonettaan jotkut taas ovat oikein siivous intoilijoita. Vampyyrit usein pitävät kissoista,käärmeistä,hämähäkeistä,lepakoista tai linnuista mutta koirista eivät kaikki pidä koska ne tuo mieleen ihmissuden. Ihmisen iässä vampyyri näkyy peilistä vielä 17 vuotiaana mutta jos on varhais muutoksessa niin ei näy enään 16 vuotiaana. Vampyyriksi muuntautumista sanotaan mahdottamaksi mutta jos sinua on purrut yksikin vampyyrien suosikki eläimistä olet vampyyri mutta jos sinua on purrut koira olet ihmissusi tosin jos sinua on purrut molemmat olet puoliksi kumpaakin. Vampyyrit myös kyllästyvät nopeasti joten heidän mielestä kaikki pitää tehdä pian sen takia he myös usein juoksevat kovaa. Tässä oli minun vampyyri tietouteni. itse minusta tosin tuntuu että olen vampyyri koska suurin osa näistä osuu napakymppiin.
Vampyyrit
17
435
Vastaukset
- voi hyvänenaika
Hollywoodista vaiko goottifoorumilta olet tietosi saanut?
- Meinaisin tukehtua
Sanoisinko, että aikaslailla naurettavia tietoja. Osa on selkeästi poimittu Twilightista (tuo ihmissusijuttu) ja osa on ties mistä muualta elokuvista/kirjoista. En löytänyt kuin ihan pari "faktaa", jotka oikeasti pätevät vampyyreista kerrottuihin asioihin. Pään katkaisu ja ihon kalpeus, sekä vahvuus ja nopeus. Kaikki muu on ihan täyttä soopaa. Mistä kukaan nyt voi muka jotain vampyyreiden lempivärejä tietää? Ja vegaanivampyyreiksi kutsutaan sellaisia, jotka eivät syö/juo ihmisverta, vaan eläinten. Ja sekin on yksistään Twilight/ Vampyyripäiväkirjat termi, koska "oiket" vampyyrit liiemmin eläinverta nauti.
- dumbs
eka lause reaktioni: pettynyt shiit
- PottaSulleJärkiMulle
OLET VÄÄRÄSSÄ! Vamppyyrien väri ja muu maku on mielipide kysymys, vamppyyrit voivat myös varastaa energiaa = omaksi energiaksi. Ja ei mikään saatanan risti niitä tapa -.- en mäkää uskottomana kuole jos mua koskis saatana vaikka jumalan sielulla! Ne on eläimiä niinkuin ihmisetkin. ( Ihmiset ovat eläimiä sillä meissäkin on lihaa ja verta ) MITÄ VITTUA NOI PUREMISET TARKOTTAA! On munki koira mua purru enkä mitenkään kuunvalosta muuntaudu koiraks! ON MUA PURRU KÄÄRMEKKI eikä Hampaita ole vaikka verta nautinkin! TAIDAT SEURATA LIIKAA MONSTER HIGHT: TIA TAI JOTAIN MUUTA LAPSELLISTA! Ei vamppyyrien asiantuntia voi olla muutakuin olemalla itse vamppyyri >:3
Mitä selität? Hirveetä soopaa... Tunnen myötähäpeää..
- vamppyyi
moi olen vampyyrien prinsessa
- taikalikat
Et varmaa oo ja jos olisit et kertois meille ihmisille
- Vampyyrifani itsekin
Näiltä teksteiltä häviää uskottavuuspohja aina viimeisen lauseen kohdalla, jossa kirjoittaja toteaa tietävänsä kaiken tämän koska on itse vampyyri.
- kaikki okei???
En todd oo mikään ihmissusi vaikka mun koira on purru mua mitä saatanaa sä puhut??????
- ei vittu :DDD
ootte hauskoja
- vampyyri prinsessa
moi olen vampyyrin prinsessa ja olen vampyyri ja mun kaverkin sano mulle rttä sä oot vampyyri sit mä sanoin ok :)
- Vitachi
Sitte varmaa sinä ja sun kaverit ootte täl hetkel matkalla mielisairaalaan jos noin uskotte.
- Pink :))
Jos joku uskoo Vamppyyreihin nii huhhu.. Vamppyyrit on vaa keksitty juttu .. Jotku varmaa on kattonu Leffoi Esim. Twilight.. Ja muita tälläsii, jos ny ois niit vampyyreit olemas nii ei ne tulis tänne kirjottelee tällee: Oon vamppyyri, uskokaa tai älkää .. Vampyyreit ei oo olemas!! En oo ite mikää Taikausko!! Ne jotka on samaa mielt ku mä nii painakaa Peukku ylös :)) Jos uskooo vamppyyreihin painakaa peukku alas!!
- :) LoL :)
Voi vittu älä :)
- wolfboy
Ilmeisesti et tiedä vampyyreistä mitään.
- Bad wolf
Vampyyrit eivät sano meitä haiseviksi eivätkä väitä että meillä on huonot käytöstavat, esi isämme sopi rauhan meidän ja vamppyyrien välille
- Anonyymi
Mä oon oikea vampyyri ja toi ei pidä paikkaansa toi on todella väärää tietoa vamppyyreista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820