Paljon maksatte tunnissa lapsenhoidajalle? Kun otatte lapsenhoidajan yöksi valvomaan lasta kuka nukkuu, maksatteko sitten tuntipalkan tai olette sovinneet jo ennen summan koko yöksi ja paljon se normaalisti on?
Kuinka paljon maksaatte lapsenhoidajalle?
3
298
Vastaukset
- Nanny1991
Itse olen 21-v, yli 6 vuotta lastenhoitajana toiminut. Minä saan aina hoitokeikoista tuntipalkan, tapahtu hoito sitten yöllä tai päivällä..
Jos kyseessä on entuudestaan tuttu perhe, otan Useimmiten 7,5-8€/h.. Eli jos vaikka hoito olisi lauantaista klo 16 -> sunnuntaihin klo 14 (aika usein näin on ollut), niin palkkaa kertyy n.160-170€.. Jos taas kyseessä uusi ja vieras perhe, sitten veloitan 9 €/h.
Toki kokemus alalta ja ikäkin ratkaisevat paljonko vanhemmat ovat halukkaita maksamaan.
Muista , että koskaan ei kuitenkaan alipalkattuna kannata lähteä työskentelemään.- huhuhhuuhhuu
No huh.. Sinua en kyllä palkkaisi.. Vieraalle hoitajalle maksaisin VÄHEMMÄN kuin tutulle..
- Nanny1991
No yleensä nämä tutut perheet siis ovat olleet niitä, missä työskentelen jo päivisin ja saan kuukausipalkan.. Siksi olen tehnyt heille edullisempaa keikkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964893Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342489
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252052- 1191550
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭131238En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101160Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2031068- 791033