Sly Cooper: Thieves in Time

Nyt olisi korkea aika vähän päivittää tietoja pelistä tuon Gamescomin jälkeen. Ensimmäiseksi on sanottava että pelin julkaisu siirrettiin ensivuoden 2013 alkuun kun edellisen trailerin mukaan piti tulla nykyisen vuoden syksyllä. Syynä tähän on se, kun loppuvuodessa julkaistaan paljon pelejä eikä se täten kannattanut. Gamescomissa vilautettiin myös vasta uunista tullut uusi traileri jonka voi vilkaista tästä linkistä *klik*

http://www.gametrailers.com/videos/ohe2qe/sly-cooper--thieves-in-time-gc-2012--trailer

16

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsssssssssssssfdcx

Collector joka pitää slyn keppiä... Saattaa olla joku Slyn suvun petturi?

• Vai että sellaista

Kerrankin asiallinen ketju. Eiköhän me päästä sitten pelaamaan joka tapauksessa kun se julkaistaan ensivuoden alussa. Mielenkiintoista kyllä että suurin osa pelien julkaisuista siirrettiin ensivuoden puolelle.

• gugga

Hyvä niin, etteivät julkaise keskeneräisiä pelejä.

• Greasy Sweet

Hyvä että laitoitte linkin tänne, mä nimittäin etin sitä uutta päivittyneempää keskustelua mut ei löytyny mistään. googlettamalla näkyy vain vanhat, joten laitoin jonnekkin sinne linkin jossa näkyy clockwerk, tosin ei se tullu yllätyksenä, mut aikamoinen sattuma että kun rupesin puhumaan siitä niin sitten löysin siitä videon, tai ainakin kaks, toinen on jonkun tyypin arvostelu ja sen jälkeen löyty pien pätkä gameplay:tä

• GreasySweet

täs moouten linkki siitä gameclipistä: http://www.youtube.com/watch?v=TaWANiayRt8

• ftkyguh

No joo, mutta tuo linkkisi videon laatu on jostain syvältä, parempiakin olisi olemassa pikselimössön ja tökkivän pätkän sijaan...

• GreasySweet

Joo... Samaa mieltä, mut en oo löytäny parempaa matskuu vaikka youtube oliski täynnä niitä...parempi sekin ku ei mitää.

• kohta tulee

n. 3 kuukautta julkaisuun, saa nähdä millainen fiilis tulee olemaan sanzarun tekijöiltä kun peli saapuu omaan käteeni.

• greasy sweet

Allrigth, pitkän viestiketjun "jatkot" on kai näemmä täällä. loppuikin sopivasti just ennenkuin sly 4 pääsee markkinoille.

Hmm... nii että viimisin viesti jäi suomenkieliseen versioon, en ole enää niin varma haluaisinko pelata sen suomeksi kun Jarin dubbaus ei ole enää 2 ja 3:n tasoa ja Bentleyn ääninäyttelijä on vaihtunut. On tainu tulla vähän sekoituksesks Slytä, Little big planetia ja Jakia siltä se musta kuulosti. (ärsyttävää että tiedän Jarin hiljattain dubanneen yhtä muuta sarjaa missä Slyn perinteinen ääni pääsi oikeuksiinsa)

Moneen asiaan tuli kiinitettyä huomiota: Slylla/Jarilla ei tuntunut olevan trailerissa minkäänlaista huumorin tajua kuten yleensä ja kirjakieli sai kylmät väreet niskaan. Tapa millä tavalla Sly sanoi: Carmelita ja ennen kaikkea olen osa tiimiä...hui! Toi olis voinut olla paljon rennompi: No mä oon vähän kaikkea...Mä kuulun tiimiin...

Plus jos en ihan väärin muista, niin pientä tökkimistä kuulu omasta mielestäni myös Playstation Move Heroesissa, tosin silloin Jarin täyty kuulostaa Slyltä sillä Jak oli myös Jarin roolissa. Pienet kommentit kuten: "ampu tulee tai siistiä" kuulosti ihan hyvältä mutta esim: Mitä nuo aikovat? ei ollut enää yhtä hyvä. Mä oon kyllä sitä mieltä ettei Bentleyä olis saanut vaihtaa (eikä kyllä muitakaan jos vaihtuu) mut onneks edes Murray pysyy samana.

• sly 4 totuus:)

hyvät ihmiset! Sly 4 tulee vasta AMERIKKAAN siis POHJOIS-AMERIKKAAN! Eli joudumme siis odottelemaan ehkäpä kuukausi tai vähän yli että saapuu tänne suomeen:\

• sly 4 totuus

ja se tulee vasta ens kuun 5.päivä!

• hbruingr
        sly 4 totuus kirjoitti:

ja se tulee vasta ens kuun 5.päivä!

Maaliskuun lopulla kuten oli jo sanottu kaikkialla. Tervetuloa eurooppaan missä kaikki viivästyy...

• greasy sweet

Tässä vähän viihdykettä nyt enää näin lyhyen odottamisen kunniaksi :
      http://www.youtube.com/watch?v=o8U3xd8lcr0

• katsokaa !
    • ayyl

Haistakaa paska

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3190
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      30
      1752
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1310
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe