Voisko Rottarallissa olla hauskaakin? Onko se suurikin "kokkari" tapahtuma? Mitä muuta siellä tehdään kuin tavataan kavereita ja otetaan olutta?
Oliko se jossain Mikkelin lähellä, onko opasteet hyvät?
rottaralli
8
2308
Vastaukset
- Spider
hauskaa jos olet alle 20v ainakin mieleltäsi ja otat viinaa kun miehet ja et välitä siisteydestä eli käyt mielelläsi sottaisessa bajamajassa. Etkä välitä syödä istuallasi koska jurriset on kaataneet sapuskansa pöydille ja tuoleille joita kukaan ei putsaa. Ja jos vettä sataa on sinusta hauskaa kahlata nilkkoja myöden kaljateltan kuraisella pohjalla. Ja bändi soittaa vain rottamusiikkia Born to be wild on kova sana. Niin ja nukkua et halua sillä sinustakin on hauska kierrättää pyörää kun siinä on kylän parhaimmat saundit.
Kyllä siellä on hauskaa.- Pave
missä olet Spider käynyt mutta en nyt ihan tuosta kuvailemastasi asiasta rottaa tunnistanut! Mitä minä olen nyt muutamana vuonna siellä ollut niin siisteys on kyllä ollut ihan hyvää tasoa bajamajoissa ja ruokailukin on sujunut vallan mallikkaasti joten kaikista järjestelyistä suuri kiitos mc roadratsille. Rottarallihan sijaitsee ristiinassa ja mikkelin nurkilta ainakin on ollut edellisinä vuosina erittäin hyvät opasteet paikan päälle!! Mitä tulee tuohon pyörien kierrättämiseen niin se onkin vissiin ainoa haittapuoli, mutta koskee kyllä valitettavasti muitakin kokkareita.
Porukkaa on aina ollut mukavasti ja meno rentoa ja hauskuushan riippuu itsestä paljolti eli lähteekö pitämään hauskaa vai murjottamaan kokkareeseen. - ---LOL---
spaideri kertoa omista surkeista häistään ja sukunsa riemupileistä. Vittu että joku voi olla noin urpo ja kuvitella kaikkien kokkareiden olevan sikailijoiden pitämiä! Mä olen kirtänyt muutaman tänäkin kesänä ja tottakai siellä ollaan enemmän tai vähemmän pierussa muttei meno mitään sikamenoa ole ollut. Parin päivän päästä jögevatreffen jossa takuulla ollaan kännissä, mutta mitä sitä voi odottaakaan kun parituhatta kaveria kokoontuu, osa selvinpäin, osa kaatokännissä. Silti kaikilla on mukavaa ja paikat pysyy ehjinä kuten viime vuonnakin. Tuollaiset saarnaajat ja itkunveisaajat menkööt gospeliin tai muihin herätyskokouksiin niin saavat sitä mitä tilaavat. Vitun holhousviettiset paskiaiset..
- määäääääää
---LOL--- kirjoitti:
spaideri kertoa omista surkeista häistään ja sukunsa riemupileistä. Vittu että joku voi olla noin urpo ja kuvitella kaikkien kokkareiden olevan sikailijoiden pitämiä! Mä olen kirtänyt muutaman tänäkin kesänä ja tottakai siellä ollaan enemmän tai vähemmän pierussa muttei meno mitään sikamenoa ole ollut. Parin päivän päästä jögevatreffen jossa takuulla ollaan kännissä, mutta mitä sitä voi odottaakaan kun parituhatta kaveria kokoontuu, osa selvinpäin, osa kaatokännissä. Silti kaikilla on mukavaa ja paikat pysyy ehjinä kuten viime vuonnakin. Tuollaiset saarnaajat ja itkunveisaajat menkööt gospeliin tai muihin herätyskokouksiin niin saavat sitä mitä tilaavat. Vitun holhousviettiset paskiaiset..
Täynnä uhoavia Soviet-virolaisia jotka ovat suomalaisille kateellisia paskoja. Naurettavissa itseväsätyissä nahkarytkyissään ja romuttamolle joutavilla venäläisestä moposta väsätyllä Jawawingillä ajelevia juntteja. Mustasukkaisia omista huorahtavista vironvituistaan.
- kokkari
määäääääää kirjoitti:
Täynnä uhoavia Soviet-virolaisia jotka ovat suomalaisille kateellisia paskoja. Naurettavissa itseväsätyissä nahkarytkyissään ja romuttamolle joutavilla venäläisestä moposta väsätyllä Jawawingillä ajelevia juntteja. Mustasukkaisia omista huorahtavista vironvituistaan.
Sen ainakin huomannut olen kysyit sitä taikka tätä niin "ääliöt" ei vastaamatta jätä.??
- Lampuri
määäääääää kirjoitti:
se kadonnut lammas määkiikin? Alas tulla jo kotio huitelemasta niin keritään pikkuisen villoja pois kun alkaa olla niin kuuma että puhekin on mitä sattuu :-D
Mikäli viime vuonna tuli vironmopoja katsottua niin monella oli parempia laitteita kuin täällä kun siellä ei ole sellaista Neuvostoviranomaistyyppiä katsastuskonttorilla kuten täällä Lipposlovakiassa on. Meidän tässä pitäisi olla kateellisia etelänaapureille.. Nätimmät naisetkin niillä on *nam* - Spider
---LOL--- kirjoitti:
No niin siinä oikea järjenjättiläinen jolla taitaa olla niin pieni pili/peli jalkojen välissä notta se pistää vituttamaan tolla tapaa ja sitten pitää täällä tuntemattomia ihmisiä parjata.
- HEHHEH
Spider kirjoitti:
No niin siinä oikea järjenjättiläinen jolla taitaa olla niin pieni pili/peli jalkojen välissä notta se pistää vituttamaan tolla tapaa ja sitten pitää täällä tuntemattomia ihmisiä parjata.
Harmittaako pikkuista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803