rottaralli

Marjaana

Voisko Rottarallissa olla hauskaakin? Onko se suurikin "kokkari" tapahtuma? Mitä muuta siellä tehdään kuin tavataan kavereita ja otetaan olutta?
Oliko se jossain Mikkelin lähellä, onko opasteet hyvät?

8

2250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spider

hauskaa jos olet alle 20v ainakin mieleltäsi ja otat viinaa kun miehet ja et välitä siisteydestä eli käyt mielelläsi sottaisessa bajamajassa. Etkä välitä syödä istuallasi koska jurriset on kaataneet sapuskansa pöydille ja tuoleille joita kukaan ei putsaa. Ja jos vettä sataa on sinusta hauskaa kahlata nilkkoja myöden kaljateltan kuraisella pohjalla. Ja bändi soittaa vain rottamusiikkia Born to be wild on kova sana. Niin ja nukkua et halua sillä sinustakin on hauska kierrättää pyörää kun siinä on kylän parhaimmat saundit.
      Kyllä siellä on hauskaa.

• Pave

missä olet Spider käynyt mutta en nyt ihan tuosta kuvailemastasi asiasta rottaa tunnistanut! Mitä minä olen nyt muutamana vuonna siellä ollut niin siisteys on kyllä ollut ihan hyvää tasoa bajamajoissa ja ruokailukin on sujunut vallan mallikkaasti joten kaikista järjestelyistä suuri kiitos mc roadratsille. Rottarallihan sijaitsee ristiinassa ja mikkelin nurkilta ainakin on ollut edellisinä vuosina erittäin hyvät opasteet paikan päälle!! Mitä tulee tuohon pyörien kierrättämiseen niin se onkin vissiin ainoa haittapuoli, mutta koskee kyllä valitettavasti muitakin kokkareita.
        Porukkaa on aina ollut mukavasti ja meno rentoa ja hauskuushan riippuu itsestä paljolti eli lähteekö pitämään hauskaa vai murjottamaan kokkareeseen.

• ---LOL---

spaideri kertoa omista surkeista häistään ja sukunsa riemupileistä. Vittu että joku voi olla noin urpo ja kuvitella kaikkien kokkareiden olevan sikailijoiden pitämiä! Mä olen kirtänyt muutaman tänäkin kesänä ja tottakai siellä ollaan enemmän tai vähemmän pierussa muttei meno mitään sikamenoa ole ollut. Parin päivän päästä jögevatreffen jossa takuulla ollaan kännissä, mutta mitä sitä voi odottaakaan kun parituhatta kaveria kokoontuu, osa selvinpäin, osa kaatokännissä. Silti kaikilla on mukavaa ja paikat pysyy ehjinä kuten viime vuonnakin. Tuollaiset saarnaajat ja itkunveisaajat menkööt gospeliin tai muihin herätyskokouksiin niin saavat sitä mitä tilaavat. Vitun holhousviettiset paskiaiset..

• määäääääää
        ---LOL--- kirjoitti:

spaideri kertoa omista surkeista häistään ja sukunsa riemupileistä. Vittu että joku voi olla noin urpo ja kuvitella kaikkien kokkareiden olevan sikailijoiden pitämiä! Mä olen kirtänyt muutaman tänäkin kesänä ja tottakai siellä ollaan enemmän tai vähemmän pierussa muttei meno mitään sikamenoa ole ollut. Parin päivän päästä jögevatreffen jossa takuulla ollaan kännissä, mutta mitä sitä voi odottaakaan kun parituhatta kaveria kokoontuu, osa selvinpäin, osa kaatokännissä. Silti kaikilla on mukavaa ja paikat pysyy ehjinä kuten viime vuonnakin. Tuollaiset saarnaajat ja itkunveisaajat menkööt gospeliin tai muihin herätyskokouksiin niin saavat sitä mitä tilaavat. Vitun holhousviettiset paskiaiset..

Täynnä uhoavia Soviet-virolaisia jotka ovat suomalaisille kateellisia paskoja. Naurettavissa itseväsätyissä nahkarytkyissään ja romuttamolle joutavilla venäläisestä moposta väsätyllä Jawawingillä ajelevia juntteja. Mustasukkaisia omista huorahtavista vironvituistaan.

• kokkari
        määäääääää kirjoitti:

Täynnä uhoavia Soviet-virolaisia jotka ovat suomalaisille kateellisia paskoja. Naurettavissa itseväsätyissä nahkarytkyissään ja romuttamolle joutavilla venäläisestä moposta väsätyllä Jawawingillä ajelevia juntteja. Mustasukkaisia omista huorahtavista vironvituistaan.

Sen ainakin huomannut olen kysyit sitä taikka tätä niin "ääliöt" ei vastaamatta jätä.??

• Lampuri
        määäääääää kirjoitti:

se kadonnut lammas määkiikin? Alas tulla jo kotio huitelemasta niin keritään pikkuisen villoja pois kun alkaa olla niin kuuma että puhekin on mitä sattuu :-D

Mikäli viime vuonna tuli vironmopoja katsottua niin monella oli parempia laitteita kuin täällä kun siellä ei ole sellaista Neuvostoviranomaistyyppiä katsastuskonttorilla kuten täällä Lipposlovakiassa on. Meidän tässä pitäisi olla kateellisia etelänaapureille.. Nätimmät naisetkin niillä on *nam*

• Spider
        ---LOL--- kirjoitti:

No niin siinä oikea järjenjättiläinen jolla taitaa olla niin pieni pili/peli jalkojen välissä notta se pistää vituttamaan tolla tapaa ja sitten pitää täällä tuntemattomia ihmisiä parjata.

• HEHHEH
        Spider kirjoitti:

No niin siinä oikea järjenjättiläinen jolla taitaa olla niin pieni pili/peli jalkojen välissä notta se pistää vituttamaan tolla tapaa ja sitten pitää täällä tuntemattomia ihmisiä parjata.

Harmittaako pikkuista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      462
      2848
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2675
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      272
      1618
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1204
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1145
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      980
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      938
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      909
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      895
    Aihe