Ikämiehen mietteitä

Ikämies

FANTASIANI
Mulla on tunne, että vaimoni (seitsemänkymppinen) haluaisi vielä kovasti seksiä, mutta en pysty häntä kunnolla tyydyttämään sairauteni takia. Joskus ajattelen, että kunpa hän saisi vielä joskus oikein kunnon kankea sisäänsä. Hän kyllä kostuu ja kiihottuu melko helposti, mutta minun taidoillani en saa häntä tyydytetyksi. En ole ollut koskaan fyysisesti mustasukkaista lajia ja olemme joskus harrastaneetkin tutun kanssa 2 1 sekstailua. Vaimoni on erittäin "hyvinsäilynyt" ja seksikäs monen muunkin mielestä. Uskon että tämän fantasiani toteuttamiseen löytyisi monta halukasta, mutta miten asian fiksusti esittäisin vaimolleni,,,,, siinä pulma. Jos haluat, fantasioidaan lisää....

14

8497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x

      Ei luulisi olevan mahdoton tehtävä löytää sopiva kokelas. Itse ainakin tykkään itseäni todella paljon vanhemmista naisista. Ja rehellisesti voin sanoa että parhaat kyydit saa ~ 60 vuotiailta -

      • Ikämies

        Vaimolle järjestyi kai tilaisuus saada kunnon kyyti todennäköisesti hänen omasta aloitteestaan. Vai voiko kampaajalla kulua lähes viisi tuntia... Olen huomannut, että hänen mieliharrastuksensa on vienyt yhä enemmän aikaa, kun tiedän että samassa harrastuksessa pyörii useita seksinnälkäisiä ukkomiehiä, vaimo on joskus vihjaissut.

        En todellakaan ole mustasukkainen, vaikka kaikesta huomasin että nyt vaimo oli saanut kunnon orkut, jota olen salassa toivonutkin. Kun hyväilin häntä illalla peiton alla, huomasin paikat kovin liukkaiksi - ja kovin häntä väsytti ja unetti. Ainut asia, jota olisin toivonut: nähdä vaimoni ilmeet yms. aktin aikana. Mutta onpahan niitäkin aikanaan nähty harrastaessamme jonkun kerran 2 1 leikkiä tutussa seurassa.

        Tällaista kiihottavaa voi todella sattua ihan oikeasti. Vai oliko se mies juuri sinä?


    • aikuinen mies

      Itse olen reilu viisikymppinen ja lähistöllämme asuu juuri tuollainen hyvin säilynyt seitsemänkymppinen nainen miehineen. Olen huomannut hänen useamman kerran katsovan suuntaani, kun olen hänet nähnyt koiran kävelytyksellä tai kaupassa. Kerran olin kaupassa aivan vähällä käydä juttelemassa hänen kanssaan, kun tiedän hänen nimensä. Mielelläni antaisin hänelle 17 senttistä kaluani ja roiskisin spermat vitun pohjalle. en vaan tiedä miten pääsisin kontaktiin. Jos joskus olisi varmaa ettei miehensä ole kotona, voisin yrittää tarjoutua iltpäiväkahville...

      • ikämies

        Voisimme viestitellä tästä enemmänkin, ihan vaikka vain fantasiana, ainakin aluksi...


      • aikuinen mies
        ikämies kirjoitti:

        Voisimme viestitellä tästä enemmänkin, ihan vaikka vain fantasiana, ainakin aluksi...

        Olen tästä pientä novellia yrittänyt väsätä, mutta vaatii vielä hiomista. Homma kuitenkin sen suuntaista että tulen käymään teillä kun olet itse poissa. Kahvittelen vaimosi kanssa iltapäivän ratoksi kun olemme tavanneet kauppareissulla. Työntelen hänelle ensin munaa suuhun ja sen jälkeen painan kalua jalkojensa väliin aviovuoteessanne. Tietenkin kirkkassa päivänvalossa ilman peittoja. Lasken siemennesteeni vaimosi sisään ja sitten jo kiirehdinkin kotiin viemään ostoksia jääkaappiin.


    • riitu.1

      olen 21 vuotias nainen ja minuta on kiva käydä isäni kanssa saunassa.hän pesee munpimpan ja tissit tosi puhtaaksi.

      • MrLoveDoctor

        Sinä olet kyllä hyvä tyttö. Kai sinä annat isällesi peppuakin? Saisivat kaikki tyttäret olla yhtä ihania :)


    • Isäsi

      ja nuolee kans ja panee

    • Vaimon tukena

      Olen 65-vuotias ja vaimoni täyttää seuraavan kerran 66 v. Hän on saanut luvan menne kuten haluaa ja onkin saanut makua siihen. Eläkeläisten halvat risteilyt ovat erikoisen suosittuja. Joskus hän tekee kaksi risteilyä peräkkäin ja kertoo minulle tarkkaan tapahtumista. Yllättävää on, että hän sanoo saaneensa usein nuorempia miehiä sänkyynsä. 40-50v. Mutta nuorin oli oluut vasta 32 v. Minua asia tyydyttää ja kiihottaa. En itse sa kunnon erektiota, mutta puolilöysällä runkkaamalla ja vaimon juttuja kuuntelemalla saan kyllä orgasmin ja molemmat olemme tosi tyytyväisiä tilanteeseen. Vaimo hehkuu, kuin nuorena saadessaan seksiä mielin määrin.

      • Ikämies

        Mielenkiintoista kuulla! Vaimoni ei kyllä yksin eikä juuri naisporukassakaan lähde risteilyille, on kai senverran ujo. Mutta yhdessä olemme kyllä jonkinverran matkustelleet enkä ole mustasukkaisuutta tuntenut yhtään, kun vaimo on flirttaillut jonkin miehen kanssa. Onpa sellaisia joskus käväissyt huoneessammekin enkä "osannut" olla fyysisesti mustis. Nytkin pian aiomme mennä tuulettumaan johonkin kylpylään, ehkä siellä vaimoni uskaltaa jälleen vapautua - miehet, tehkää rohkeasti aloitteita!


    • Kovaa kyytiä vaan

      Itse tekee mieli työpaikan vanhempaa sihteeriä. On sen verran seksy pylly että fantasioin pääseväni laskemaan lastini häneen takaapäin pumpatessa.

    • nuorimies:

      olen nuori mies. haluaisin antaa kovaa pitkää kyrpääni vaimollesi. tulen antamaan sähköpostini huomenna tänne viimeistään.!!!!!!!!!!!!! :P:P:P odotan kovasti.

    • nuorimies:

      s-postin antaminen pitkittyy. haluaisin kuulla mitä mieltä olette jos keksin tähän uuden s-postin ja juteltaisiin s-postin kautta. minulla on iso ja rouvanne saisi nuorta hyvässä kunnossa olevaa oria.

    • nuorimies:

      olen erittäin mielenkkiinnostunut kylpylä ideasta. minulla on kova erektio jo ajatellesa moista. VASTAILE jotta voin nähdä aloitteenne ja pistämään sähköpostini!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1305
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1166
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      967
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      844
    Aihe