Duel arena money dublicate glitchin avulla tuli tehtyä reilu 200b bank. Drop party pidetään W3 f2p että jokaisella mahdollisuus tienata vähän rahaa.
Dropattavat itemit!
: 2xbphat 2xredphat 5xpphat 5xyellowphat 5xwphat 4xgphat (loppu huipennus)
:10x redmask 10xbmask 10xgmask
:15x santa 3xeaster egg 3x pumpkin 3x disc of return 3x half jug of wine
: 20x Zamorak armour set (noted), 20x Saradomin armour set (noted) 40x Guthix armour set (noted)
:100xrscim 100xr2h 100xrune armour 50k Swordfish 5k str pots
: 15x fishmask, 10xcdscim 10xcdbaxe 10xcdlong
: 100k adamant arrows, 100 amulet of strength (t), 100 wizzy g set, 100 green dhide (g) set,
: 600k Death runes, 2m chaos runes, 2m air runes, 2m fire runes, 2m water runes, 2m earth runes, 2m mind runes, 1m nature runes, 1m law runes!
2b cash pile!!!
Eli w3 f2p 18.8.2012 (klo 22:00 suomen aikaan) paikka missä tavarat dropataan on draynor villagen keskusta. Tämä kyseinen lista on mitä minä droppaan, mutta pari muutakin tulee droppaamaan saman kaltaista tavaraa (Runescapen toiseksi isoimmat drop partyt siis tiedossa!) Lauantaina! klo 22:00! World 3! Draynor villagen keskusta! ÄLÄ MISSAA SITÄ!
Jätti drop party!!!!!! Tulossa!
18
302
Vastaukset
- pera9I
haistappa v*ttu jne. pentu.
- Runebodyt
Joo oon kuullut tästä drop partyst :o ja se on nyt lauantaina!? eli näemme siellä sitten.
- DropPartyOfTheYear
no voi vittu ei tämä ole oikeasti drop party huijasin teitä koska tykkään siitä . mutta annan 10 milliä sille joka tradettaa mua kun näkee mut runessa mulla on vaan 500m joten äkkiä tratettamaan älä missaa tätä
- sakke4444
:DDDD oot kyl köyhä, duplikaatei lla noi huono pankki... noob..
mä en oo ees duplicaattinu ja mul o enemmä kamaa ku sul - DropPartyOfTheYear
Olisi minulla enemmän ellei olisi tullu bannei, ehdein tehä reilu 100x sen duplicatingi.... joka kerral siirsin rahat toisel acol.
- Tyranno46
Sääkö mun runeäijän pöllit prkl !!?
- pera91
- KILTTI POIKA
hEI PERA91 OON 9 VUOTIAS SUN PITÄS RAJOTTAA TOTA KIROAMISTA MUN ÄITI HUUTAIS SULLE TAI MULLE JOSS MÄÄ SANOISIN KIRO SANAN SE ON KAMMOTTAVAA JA HEI MUUTE OON USKOVAINEN KÄYN PIRUN TORJUNTA PATTERISSA JOKA SUNNUNTAIN JA AINA SAARNAAMME JONKU SE VOIT OLLA SINÄ!
- Iotchildid
jos jäbäl on noin paljo kamaa mikset myy niitä, saat runescaperahaa jota taas jotkut sivustot vaihtavat oikeaan rahaan? 200b tarkottais monia tuhansia euroja rahaa. olet idiootti jos vain meinaat dropata kaiken
- pera91
- Booa
kai tiesit että jos droppaat phatun se ei tule kenellekkään näkyviin muualla kuin faladorin party roomissa? l2play newb :3
- Z
Kai tiesit, että free trade ("vapaakauppa", ei rajoituksia tradessa) palautettiin n. vuosi sitten.
- 30 EUROO1
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SAIN SIELTÄ DROPP PARTYSTÄ 300M OOOOOOOOONNNNNN PARAS JA PERA91 OOT V1TUN NOOBI
- pera91
- HERRA HETERO
hei pera91 oot ihan v1tun noobi sulla ei varmaan ole edes rune ukkoa siksi haukun sua h0m0ksi hahahaha
- LmFaO
pera91 vitun pelle pidä se turpas kiinni anna porukan trollata nii vitusti ku ne tahtoo ja vissii oot 91, veikkaan 2001?
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- Ismo Is Back
V1ttu I am back. Ajattelin trollata taas!!!
Pera91 Oot h0m0 Erno joka laulaa Robinia ja Tuulia :/
Tapa ittes sanoisi Turku Setä Turku on Suomen P4rs44n reikä
V1tun h0m0t tapan teidät runessa oon 200 Levunen N00bit v1tun p4skat kuolkaa tapan teidät mun 2h miekalla oon kov1s ja ownaan teidät h0m0t
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446