Tarvisin pikaista neuvoa. Eli latasin videon tubeen. Äänet tulee hitusen myöhässä (puhutaan n. 0,06 sek, mutta huomaa rajuista äänileikkauksista johtuen). Siirsin ääntä tuon verran ja latasin uudestaan. Mulla näkyy jälkimmäinen synkassa mutta parilla muulla jolta kysyin ensimmäinen on parempi.
Johtuuko äänen viivästyminen (jota näkyy olevan usein esim musiikkivideoissa) youtuben latausohjelmasta vai netin nopeudesta? Eli näkyykö tai kuuluuko video kaikille samalla lailla?
Kiitän (pikaisista) vastauksista!
Youtuben äänet viiveellä
3
102
Vastaukset
- viiveeeeee
okei kysyin vielä parilta ja kaikki muut näkee toisin kuin minä. eli vika on mulla jossain. osaako joku sanoa missä? flash player pitäis chromella päivittyy ilmeisesti automaattisesti joten siinä tuskin vikaa. nettikin on 10 meganen. osaako joku sanoa?
- Tuubi on Googlen
Tämän palstan ojeessa lukee:
"Onko sinulla ongelmia jonkun Suomi24:n palvelun kanssa? Kysy ja lue muiden vastauksia."
Youtube ei taida olla Suomi24 palvelu.
Jos yrittäisit kysellä vaikka tuolta Tietotekniikka palstalta. Hei,
voit kysellä neuvoja Youtuben käyttöön vaikka Apua aloittelijalle-palstalta
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3983
Terveisin,
Mari
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215574- 531655
- 201129
- 691007
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom160949- 48898
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.120872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848