mitä mieltä autosta? mitään isompia ongelmia? kertokaa kaikki pois :)
mondeo -97 2.0 bensa
5
249
Vastaukset
- GT farkku
meillä on ollut 2.5 vuotta mondeo 2.0 gt ja on ollut varmatoiminen auto. nyt on ajettu 280000km ja ei kuluta vielä öljyäkään, eikä ole vieläkään auton vaihto aikeita ollut. todennäköisesti ajetaan vielä vuosia mondeolla kun ei kannata vaihtaa käytettyä autoa toiseen käytettyyn.
- köf
On todella hyvä auto. Osta pois...
hahhhaaaaaaaaaa - köf
mun monsus ei ole ollut mitään vikaa pelaa kuin se kuuluisa sveitsiläinen huippukello.
- GT farkku
katsastukseen vein mondeon, nyt oli ulompi raidetangonpää väljä, vein ihan suoraan ajosta ilman mitään tarkistuksia. eipä ollut mitään muuta huomautettavaa,maininnan sai erittäin hyvistä päästöarvoista. nyt saa ajella 5/2014 huoletta. paras auto, mitä meillä ollut vaikka kilometrejä on jo 294000km silti ajellaan vielä monta vuotta mondeolla. Nykyään tulee joka viikonloppu 600 km reissu. on mukava auto ajella. näin mondeo farkku gt vm98
- KKK
Mies lähti autokauppaan ostamaan Fordia. Tai sen piti. Muisti alkoi pätkiä ja hän ostikin kännykän. Mut sillä hän pääsi varmemmin perille kuin mitä olisi Fordilla päässyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818