Asehörhö

Vanhentunut

Kun nyt tuo yhden kirjoittajan rakastama ASEHÖRHÖ-käsite alkaa olla loppuun kulunut (kuten ASEHIPLARI aikoinaan), voitaisiin lanseerata uusi termi, josta vannoutunut aseiden vihaaja voisi saada mielihyvää.

Ehdotan käsitteeksi ASEHÖPPÄNÄ. Koska aseiden omistaja usein asuu maalla (lue: pääkaupunkiseudun ulkopuolella), voisi tällainen itämurteisiin perustuva maanläheinen termi olla osuva. Lisäksi aseharrastajat ovat usein leppoisaa ja lupsakkaa väkeä, täydellinen vastakohta tyypilliselle kärttyisälle aseiden vastustajalle.

Tiedän ainakin itse olevani varsinainen höppänä, koska aseiden kanssa touhuan. On se vain niin kiintoisaa ja kivaa puuhaa.

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hör hör hör

Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö Hör hö Hip la ri Hör la ri Hör ri Hip hö Hip Hör Hör hö

• ASESOTAHULLU

Aehörhö on aseiden vastustaja joka hörhöilee aseista ja ajattelee niitä useammin päivässä kuin aseharrastaja kerkiää vuodessa hiplaamaan (puhdistamaan) kaapin sisältöään!!!!
      Hiplari saattaa harrastaa ja asehullukin voi mennä siihen samaan kasaan kun se on jo vanha käsite samoin kuin sotahullu ja muut vastaavat!

• 'Ase'hörhö

Kiitos, oi ihanat 'ase'hörhö- ja -hiplarinaiset.

Henkilökohtainen 'aseeni' on suuri. Normaalisti roikotan sitä lahkeessa, uimahallilla 'asevarustus' täytyy pakata uikkareihin, mahtavan suureksi miehustaksi. Kävellessä, jo kaukaa ihanat 'asehörhö- ja -hiplarinaiset' miehustani merkkaavat ja innolla tavoittelevat sitä hiplattavaksi. Rohkeammat käy 'siihen' kiinni ja syvälle silmiin katsoen kysyvät: Tahtoisitko tulla sisälle? Minähän tahdon, ja tynnyritolkulla olen jo tullutkin. Rauhallisesti ratsastaen, tajunnan menetyksen rajamailla, monikin 'asehörhö- ja -hiplarinainen onkin koituksesta selvinnyt.

'Ase'höppänä? Minustakin varmaan sitten tulee se, kun ei ole jäljellä muuta jäykkää, kuin asenne.

Kiitos, oi ihanat 'ase'hörhö- ja -hiplarinaiset.

• Höppänien höppänä

Jos mr "asehörhö" saa mielihyvää tuosta vähän koomisesta hörhöilystään, sallittakoon se hänelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45630
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      44
      11359
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9785
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8618
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      277
      6664
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3335
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      4
      2790
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      18
      2692
    10. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2350
    Aihe