Mitähän Unovan jälkeen

Ash menee uudemmissa jaksoissa Unovan liigaan. Mitähän Ash meinaa sen jälkeen tehdä? Luultavasti alottaa jonkun toisen haasteen? Käyttääköhän Ash liigassa, myös muitakin pokemonejaan, kun Unovalaisia?

3

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PT

      Tulossa on varmasti tähän asti jännittävin liiga. Toivottavasti Ash nyt vihdoinkin poistuisi sieltä voittajana.
      Hoennissa hän hävisi niukasti Tysonille, joka sitten myöhemmin korjasi koko potin. Sinnohissa Ash taas hävisi ylivoimaiselle Tobiakselle, jolla oli Darkrai ja Latios. Lisäksi Ashin sijoitus liigassa on parantunut koko ajan. Käsikirjoittajien pitäisi tehdä taas joku legendaarisia pokemoneja käyttävä kouluttaja, jos he kerran eivät taaskaan halua suoda voittoa Ashille.

      En osaa veikata, mitä Unovan liigan jälkeen tapahtuu. Sarja on kuitenkin muuttunut aika paljon nyt BW-kaudella.

      Aikaisemmin olin aika varma, että Ash käyttää myös vanhoja pokemonejaan Unovan liigassa. Hän on kuitenkin sittemmin napannut paljon enemmän uusia kumppaneita Unovasta kuin osasin odottaa. Voi siis hyvinkin olla niin, että Ash käyttää vain niitä. Toivon kuitenkin todella, että hän ottelisi myös muilla pokemoneillaan.

    • Kaikki liiga ottelut ovat olleet omalla tavalla jännittäviä. Sinnohin liiga oli kaikkein jännittävin tähän astisista. Otteli Ash pitkästä aikaa johdosta tulleita pokemoneja, kuten Heracross, Noctowl, Donphan, Totodile ja Quilava. Bayleef esiintyi, vaikka Ash ei sillä otellutkaan. Toivottavasti Pikachun lisäksi Ash ottelisi Charizardilla, Bulbasaurilla ja Squirtlella. Tämä nelikko on Ashin vahvempia pokemoneja.

    • Bulbasaur3

      Uskon että Ash sijoittuu liigassa neljän parhaan joukkoon tai tulee toiseksi. Ash ei ole toistaiseksi ikinä parantanut liigasuoritustaan kahdella kierroksella, ja jostain syystä hän ei parantanut Hoennissa ollenkaan.

      En oikein tiedä siitä että käyttääkö Ash vanhoja Pokemejaan liigassa vai ei. Uskon kuitenkin että hän käyttää niitä liigan jälkeen, jos tulee jokin Battle Frontier tyyppinen juttu (toivon kovin että tulee). Jos ei tule, sitten Ash käyttää varmaan vanhoja Pokemejaan liigassa.

      Toivon että jos Ash käyttää vanhoja Pokemejaan liigassa, ja/tai sen jälkeen, että hän käyttää monia Kanton Pokemonejaan, varsinkin hänen Charizardia, Bulbasauria ja Squirtlea, puhumattakaan Kingleristä, Mukista ja Tauroseista. Yksikään Kanton Pokemon ei otellut Sinnohin liigassa, joten ne ansaitsevat nyt otella. Toivon myös että Ash käyttää muitakin Pokemejaan, kuten Totodilea, Bayleefiä, Glalietä, Torterraa ja Gibleä. Ja Infernape tulee varmaan saamaan ottelun.
      Oikeastaan haluaisin Ashin käyttävän kaikkia Pokemonejaan, mutta se ei ole mahdollista. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe