stringit ja menkat

stringgg

Ne jotka käyttää stringejä menkkojen aikana niin kertokaa, eikö teiltä valu reunoilta ku on niin pieni se kaistale "siinä" kohdassa?

oli aika tyhmä kysymys mutta haluisin tietää :D

9

7860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmi97

      tamppooni/kuukuppi on keksitty neiti hyvä

    • -.-.-

      voi herranjumala, kuka vittu käyttää stringejä menkkojen aikana?

    • niinsä

      luulenpa että ne "siteet" ovat vain pikkuhousujen suojia eikä mitää menkkoja varten.

    • spurdospärdö

      käytä stringeihin sopivii siteitä/normi alushousuja/ tampoonii tai kuukuppii.

    • vittu mitä paskaa...

      Siis hyi helvetti oikeesti,hyi vittu joku viittii käyttää stringei...Mitä järkeet siin on???Paskat vaa roikkuu siin..Onko se muka jotenki kaunista??)

      • iida..!

        stringit on oikeesti iha hyvä vaihtoehto esim jos käyttää legginsei ja niitte päällä vaaleeta toppii tms, koska normi alkkareiden muodot näkyy siinä. Ja joittenki mielestä stringit on mukavemmat päällä. Ei tosin mun, mut kaikki tykkää mistä tykkää:)


      • housut jalkaan!
        iida..! kirjoitti:

        stringit on oikeesti iha hyvä vaihtoehto esim jos käyttää legginsei ja niitte päällä vaaleeta toppii tms, koska normi alkkareiden muodot näkyy siinä. Ja joittenki mielestä stringit on mukavemmat päällä. Ei tosin mun, mut kaikki tykkää mistä tykkää:)

        Ei, legginssien päällä ei kuulu pitää vain lyhyttä toppia..


      • Anonyymi

        anteeks mitä helvettiä, stringit on erittäin mukavat ja tekee pyllystä pyöreän ja kauniin muotoisen, minkää ei pitöis roikkua yli kunha on oikeen kokoset... älä shame ketään sen valinnoista tms


    • Anonyymi

      Joo tää viesti tulee aika monta vuotta jäljessä, entiiä oonko outo mutta siis ite tykkäån käyttää stringejä koska ne on paljon mukavamman tuntoset jalassa. Sillon kun on menkat niin käytän joskus tamppoonia tai ihan vaa normi sidettä stringessä jos on niukempaa vuotoa niin käytän sitten stringeille muotoiltuja pikkuhousun suojia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe