Ne jotka käyttää stringejä menkkojen aikana niin kertokaa, eikö teiltä valu reunoilta ku on niin pieni se kaistale "siinä" kohdassa?
oli aika tyhmä kysymys mutta haluisin tietää :D
stringit ja menkat
9
7859
Vastaukset
- Mimmi97
tamppooni/kuukuppi on keksitty neiti hyvä
- -.-.-
voi herranjumala, kuka vittu käyttää stringejä menkkojen aikana?
- niinsä
luulenpa että ne "siteet" ovat vain pikkuhousujen suojia eikä mitää menkkoja varten.
- spurdospärdö
käytä stringeihin sopivii siteitä/normi alushousuja/ tampoonii tai kuukuppii.
- vittu mitä paskaa...
Siis hyi helvetti oikeesti,hyi vittu joku viittii käyttää stringei...Mitä järkeet siin on???Paskat vaa roikkuu siin..Onko se muka jotenki kaunista??)
- iida..!
stringit on oikeesti iha hyvä vaihtoehto esim jos käyttää legginsei ja niitte päällä vaaleeta toppii tms, koska normi alkkareiden muodot näkyy siinä. Ja joittenki mielestä stringit on mukavemmat päällä. Ei tosin mun, mut kaikki tykkää mistä tykkää:)
- housut jalkaan!
iida..! kirjoitti:
stringit on oikeesti iha hyvä vaihtoehto esim jos käyttää legginsei ja niitte päällä vaaleeta toppii tms, koska normi alkkareiden muodot näkyy siinä. Ja joittenki mielestä stringit on mukavemmat päällä. Ei tosin mun, mut kaikki tykkää mistä tykkää:)
Ei, legginssien päällä ei kuulu pitää vain lyhyttä toppia..
- Anonyymi
anteeks mitä helvettiä, stringit on erittäin mukavat ja tekee pyllystä pyöreän ja kauniin muotoisen, minkää ei pitöis roikkua yli kunha on oikeen kokoset... älä shame ketään sen valinnoista tms
- Anonyymi
Joo tää viesti tulee aika monta vuotta jäljessä, entiiä oonko outo mutta siis ite tykkäån käyttää stringejä koska ne on paljon mukavamman tuntoset jalassa. Sillon kun on menkat niin käytän joskus tamppoonia tai ihan vaa normi sidettä stringessä jos on niukempaa vuotoa niin käytän sitten stringeille muotoiltuja pikkuhousun suojia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463