Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Junalla pummilla

vrpummillla

Mooi kaikki eli pummilla junalla olis tarkotus mennä,olen 13v voiko mulle antaa sakkoa jos meen,tarkotus olis mennä oulu-tampere,naiseni luo,voinko saada minkäällaista sakkoa tai mitään? ja jos jään kiinni mitä teen?Ajattelin sillai että jos konduktööri on näkyvissä meen vessaan tai vaihan vaunun paikkaa toiseen jos on sopiva hetki ,tätä olen suunnitellut nyt,rahaa en jaksa ansaita,sillä siinä kestäis muutama viikko ja haluaisin naiseni luo HETI Ja ei ole provo,oikeita vastauksia kiitos :)

10

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr 14 v

      Ekaks, 13v naisensa luo Ouluun :DD joo, ootko löytäny keho-palstalta..

      Kondyktöörit ihan varmasti ennenkin tommosta piilosta nähnyt, joten ihan varasti jäät kiinni (usein laskevat vaunuun tullessa jo ovelta ihmisten lukumäärän/vaunussa). Ja miks ei sais antaa sakkoja ? Ainakin junasta sut pois potkitaan, mutta saat varmasti sakot, sillä muutenhan matkustaisit ilmaseks.. Mitä vanhempas tästä sanoo ? Halvalla pääset onnibussilla..

      • vrpummilla

        oulu-tampere jos osaat lukea? eli OULUSTA TAMPEREELLE ja jos laskevat nii sit laskevat mutta ootkos huomannu että esim ylivieskassaki lähtee jo porukkaa ja näin,sitäkää ne ei laske,mutta silti riskin otan mennä yksin junalla sinne,ja aikaisemmin lipun kanssakki olen ollut junassa ja ei konduktööri oo lippua tullu kysymää! vaa näytin sen vapaaehtoisesti sille itse xP


      • oot tyhmä
        vrpummilla kirjoitti:

        oulu-tampere jos osaat lukea? eli OULUSTA TAMPEREELLE ja jos laskevat nii sit laskevat mutta ootkos huomannu että esim ylivieskassaki lähtee jo porukkaa ja näin,sitäkää ne ei laske,mutta silti riskin otan mennä yksin junalla sinne,ja aikaisemmin lipun kanssakki olen ollut junassa ja ei konduktööri oo lippua tullu kysymää! vaa näytin sen vapaaehtoisesti sille itse xP

        No suunnalla ei btw oo vitun väliä..

        Vaunuun tullessaan tosiaan laskee matkustajat ja täten huomaa, jos vaunun tarkastuksen jälkeen yksi puuttuu, en usko että tässä ajassa ehitään ylivieskaan..


    • vrpummilla

      Taikka voin mennä ääliömäisesti johonkin helvetin tavaravaunuun :D josse nyt on mahdollista,mutta varmaa vähä vaarallista tai jtn?

    • ocnsnsgjcc

      Konnareilla on pelisilmä. Kyl pummeja jää kiinni tämän tästä ja poistetaan junasta soitetaan perässä tulevan junan konnarille, joka pysähtyy kyseiselle asemalle mihin pummi jätettiin, että tämmöset tuntomerkit junapummista jota ei kannata noukkia kyytiin. Ja junissahan tehdään täystarkastuksia ... eli katotaan kaikkien liput.

      Eli jos aivan väkisin haluat lentää junasta pihalle johonki Ruukin asemalle värjöttelemään niin kokeile ihmeessä mennä pummilla. Muistutuksena: konnarilla on kolmioavain jolla wc:n lukkokin saadaan auki toiselta puolelta:)

    • Junailija

      Sen verran usein Oulu-Helsinki-välillä kulkeneena voin sanoa, että noita koko junan lippujen tarkastuksia on sattunut melkeinpä joka matkalle, joskus jo heti Oulun jälkeen, joskus ennen Tamperetta, joskus Tampereen jälkeen, joskus taas jonkin toisen kaupungin jälkeen. Eli ennakkoon et voi mitenkään tietää milloin konduktöörit tarkastavat kaikkien matkustajien liput.

      • Deutsche Bahn

        Usein matkustan pummilla Tre-Oulu välin. Todella helppoa!
        Tyhmät maksaa...


      • Yök, köyhät haisee!
        Deutsche Bahn kirjoitti:

        Usein matkustan pummilla Tre-Oulu välin. Todella helppoa!
        Tyhmät maksaa...

        Köyhät luuserit ei maksa..


    • ruuskanenpp

      Lol miks meet pummil ku voisit vaa ostaa lipun välille oulu-ylivieska ja mennä sen nii eihä se konnari kumminkaa huamaa mittää

      • Valtion Rautatiet

        Kuten aiemmin tuli ilmi,konnaritkaan ei ole puusilmiä. Kyllä he ajatella ja laskea osaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe