Sellainen ongelma, pystyy surffamaan androidin omalla selaimella ollessani verkossa, mutta esim whatsapp ja firefox eivät toimi. Wlanissa kaikki toimivat.
Missä mättää?
Firefox ja whatsapp ei toimi verkossa.
22
6387
Vastaukset
- Apuja?
Joo mulla sama ongelma että whatsapp ei vastaanota viestejä ellei ole langattomassa netissä.. missä vika? ei myöskään tule facebookista ilmoituksia jos joku on kommentoinut omaa tilaa tai lähettänyt viestiä
- hämmästynyt
Mulla aivan uskomaton ratkaisu asiaan, operaattorina kaikkien rakastama telefinland. Toivottavasti tästä on jollekkin apua jos eksyy näitä kommentteja lukemaan. Telefinlandin internet asetukset tulevat 2 viestissä. Jätin sen jälkimmäisen viestin tallentamatta ja johan toimii. Aivan uskomatonta.
- Nnnniiinnnni
Täällä kans sama ongelma. Ainoastaan wifin kautta toimii whatsupp... Osaisko joku auttaa?? :)
- help!
sama en ees pääse whatsAppii se heittää muy ulos help:(
- jepsiii
itellä oli sama ongelma aluks mutta asensin uudestaa internet ja MMS-asetukset ni alko pelittään !
- ritajan1
Kiitti vinkistä, nyt toimii täälläkin.. huh!
- VITUTTAA IHAN VITUST
sma vitun homma
- s3 mini
Kellään ratkaisua tähän ongelmaan?????
- wimsku
Ei ratkaisua mutta löytyy s3 mini ja sama ongelma
- wimsku
wimsku kirjoitti:
Ei ratkaisua mutta löytyy s3 mini ja sama ongelma
Nyt on ratkaisu. Mene http://wiki.androidsuomi.fi/Suomalaisten_operaattoreiden_APN_asetukset
Asetuksia voit muokata asetukset > langattomat toiminnot ja verkko > lisää asetuksia...> matkapuhelinverkot> yhteyspisteiden nimet > uusi APN - JESNYTTOIMII
wimsku kirjoitti:
Nyt on ratkaisu. Mene http://wiki.androidsuomi.fi/Suomalaisten_operaattoreiden_APN_asetukset
Asetuksia voit muokata asetukset > langattomat toiminnot ja verkko > lisää asetuksia...> matkapuhelinverkot> yhteyspisteiden nimet > uusi APNJES NYT TOIMII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Samsung g. s3 mini
Heips!!
Pakko nyt kommentoida vaikkakin vanha ketju onkin. Ostin Samsung Galaxy s3 minin, ja mulla tuli sellainen ongelma eteen, että ei suostunut Whatsappia lataamaan, herjaten vaan että internetyhteys ei toimi plaaplaaplaa, kaikkea muuta kyllä suostui lataamaan joten netissä ei vikaa todellakaan ollut. Koko päivän pähkäiltyäni ja kokeiltua IHAN kaikkea päätin kokeilla ylläolevaa Apn-asetukset muokkausta ja noiden ohjeiden avulla lähti toimimaan! :) Kiitos!! - Samsung g. s3 mini
...Eipä ollutkaan niin vanha ketju... Huups :) Ei aina voi nähdä oikein... ;)
Whatsapp saattaa pian olla Googlen omaisuutta: http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/google-ostamassa-huippusuositun-whatsapp-viestisovelluksen
- what sapp?
Minulla on kaksi puhelinta Nokian C6-01 ja Samsungin Gio. Kun poikani sitten ehdotti Whatsappia, latasin sen C6-01:een. Vain ihan sen takia, että siinä puhelimessa on enemmän muistia. Minulla on Wi-fi ja toimii ihan hyvin. Mutta kävin perjantaina kaupungilla, jolloin puhelin ei siis käyttänyt Wlania. Ihan hyvin toimi ilman sitäkin. Ei tuota juuri hirveästi tule käytettyä, poika käyttää sitä perheensä kanssa. Joskus jotain viestittelen. Akkua se mokoma syö aika tavalla. Olenkin puhelimeni laittanut aina yöksi offline-tilaan.
Juu jatkuva nettiyhteys syö akkua aika paljon ja periaatteessa riittää kun katkaiset nettiyhteyden.
- sghkl
olen huomannu et vaik kotona wifi on koko päivän päällä puhelimessa se syä paljon vähemmän virtaa kuin 3g
- Galaxy_S_Advance
sghkl kirjoitti:
olen huomannu et vaik kotona wifi on koko päivän päällä puhelimessa se syä paljon vähemmän virtaa kuin 3g
johtuu siitä et wlan tukiasemalle on lyhyempi matka kun ulos kauas puhelintolppaan joten puhelin lähettämän signaalin ei tarvitse olla niin voimakas
- LauriTörni
Itellä oli sama ongelma vasta hankkimassani galaxy expressissä. Luin vastaavia keskustelupalstoja, mutta useista vaihtoehtoisista ihmisten neuvoista huolimatta mikään ei omalla kohdalla poistanut ongelmaa. Aikani pläräillessä asetuksia löysin ratkaisun. Menin asetukset-lisää asetuksia-matkapuhelinverkot-yhteyspisteiden nimet-telefinland WAP( itellä kyseinen operaattori)-yhteyspiste(APN) kirjoita kenttään oletuksen tilalle "internet" ja alkaa toimia, toivottovasti :D nyt toimii whatsapp moitteettomasti perus 3G:ssä.
- Sarrrrrrrrrrrr
Nyt ku kikkailin noi APN-jutut niin watsapp yms. sovellukset toimii mutta nyt muuten netti ei toimi esim. en pysty selaa nettisivuja tai facebookkia näillä asetuksilla?? Et mitäs vittuu?
- Saijja
Komppaan Sarrrrrrrrrrria, "Nyt ku kikkailin noi APN-jutut niin watsapp yms. sovellukset toimii mutta nyt muuten netti ei toimi esim. en pysty selaa nettisivuja tai facebookkia näillä asetuksilla?? Et mitäs vittuu?" :OO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861550
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741085Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769