Heihei!
Olen 19 vuotias tyttö, olin 2v yhdessä ja nyt kun olen vapaa niin kuin lintu tuntuu siltä että haluan kokeilla kaikenlaista uutta, joten ajattelin että voisi muuttaa Ruotsiin vuodeksi tai pariksi.
Minun mummi& ukki asuvat Uplands Väsbyyssä ja serkutkin ovat koko elämänsä asuneet Ruotsissa, joten saisin varmasti asua heidän luona aluksi kunnes löydän oman asunnon.
Olen suomenruotsalainen joten osaan kielen, ja olen aina ihaillut Ruotsia.
Miten aloitan muuttoprosessin, kun asun tällä hetkellä äitini luona siis ei ole omia huonekaluja tai mitään sellaista mitä pitäisi saada sinne meren toiselle puolelle..?
Ruotsiin muutto
5
144
Vastaukset
- 7777777ö
Olit 2 vuotta yhdessä??? Sinulla taitaa olla skitsofrenia!
- Nadja_Rubin
aaight, skitsofrenia...? nyt kuule meni ohi..
- KOMMENTS
EI KANNATA...RUOTSI ON EI-LÄNSIMAALAISRAISKAAJIEN PARATIISI
- Helppoa kuin heinänt
Ei se nyt kovin vaikeaa pitäisi olla. Ensin sovit jonkun sukulaisen kanssa, että voit sinne mennä ja vähän pidemmäksi ajaksi. Sitten varaat laiva- ja muut liput ja pakkaat tavarasi. Sitten lähdet ja ryhdyt ensin etsimään töitä. Kun olet säästänyt jonkin verran rahaa ryhdyt etsimään asuntoa. Siinä se!
- muuttaja2
Heips,
olen myös itse nyt muuttamassa Ruotsiin. Kuulin, että kuntien yms. asuntojonoon ei oteta ennen kuin on ruotsin sosiaaliturvatunnus. Pystyykö sitä hoitamaan jo ennen lähtö täällä Suomessa?
Asuntoasia on muutoinkin vähän ongelmallinen, ajateltiin miehen kanssa etsiä kalustettua asuntoa, mutta asunnot ovat kaiken kaikkiaan niin kiven alla Tukhloman alueella että kunhan on katto pään päällä niin riittää. Meillä noita huonekaluja on sattuu jo olemaan, onko kukaan onnistunut niitä toimittamaan meren yli?Ei kovinkaan houkuttaisi, mutta ei viitsisi sieltäkään ostaa kun suunniltemissa on olla n. puolisen vuotta. Miten tässä kannattaisi lähteä liikkeelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822