Mukavaa, kun taas palasit auttamaan. :)
Työhön olisi ollut mukavaa, jos ehdit kurkistaa. Uutta on alkamassa ja steressiähän se tuo, kun kaikki on ihan levällään. Mitenhän pärjään ja saankohan asioilleni tukea?
Sitten on myös sellainen minua nuorempi ristiverinen mies, jolla olisi paljonkin annettavaa hankkeeseen. Tuleekohan hän olemaan kuvioissa mukana ja luottamuksen arvoinen?
Hei Keskiyö
11
218
Vastaukset
Hei
tuo nuorempi mies katsoo sinua silmiin ja on valmis yritykseen.
joko olen kirjoittanut sinulle tästä jo aikaisemmin, tai sitten oli ainakin tarkoitus, tämä tuntuu niin tutulta!!
toivot parempaa tienestiä ja sitä kautta pääset myös liikkumaan eri paikkoihin.
en tiedä ovatko nämä näkemäni kaksi miestä työssäsi vaiko privaatti elämässäsi, mutta heillä molemmilla hihat heiluvat.
näen ympärilläsi kaksi nuorta ihmistä, tytön ja pojan. eikä raha-asiatkaan huonosti ole, oli se sitten työn kautta tai muuten.
minusta sinun yksinäisen tien polkeminen on päässyt loppuunsa. olet tietenkin miettiväinen ja pieni perfektionisti, mutta yrityksissäsi on energiaa. vaaleanpunaista energiaa, mikä on myös äidillistä.
jos paperiasiat ovat vielä kesken, ne kulkevat vanhemman miehen käsien kautta. sitä kautta tulee kaikki leimat ja postimerkit.
t. Keskiyö- Tervehdys täältä
Kiitos ihan hirveästi, kun katsoit minulle. Et ole aiemmin tähän asiaan, mutta muutamaan muuhun kysymykseen kyllä. :) Ehkä tälläistä näkyi aiemmin, vaikka kysymystä vierestä vietiin!
Onkohan tuo vanhempi mies, jokin tukija vai ihan rahalaitos? Hei
kun katson tuota miestä, niin minusta tuntuu että sinä tunnet hänet jo ennestään.
te tiedätte toistenne nimet ainakin.
tässä hän on ja hänellä on sananvaltaa. hän voi vaikuttaa asioihin ja päättää, mikä on hyväksi. hänellä on myös tunteet kohdallaan.
ei teillä ainakaan rakkaussuhdetta ole, siitä olen varma. ennemminkin hän osaa auttaa asioissa, joiden kautta päästään eteenpäin.
t. Keskiyö- aleksandra 85
Hei rakas keskiyö!
Näetkö minulle mitään?
- Tervehdys täältä
Kiitos. Ei tosiaan rakkaussuhdetta, kun mainitsit, että vanhemmasta miehestä kysymys. :)
Olen kontaktoinut nyt kolmea vanhempaa miestä, jotka tätä asiaa pystyvät arvioinnin jälkeen tukemaan ja asiaan vaikuttamaan, niin siksi kyselin. Mutta hienoa on, jos tosiaan apuja näyttää tulevan. :)
Tästä taas jatkuu läpi viikonlopun asioiden pyöritys, että tulisi valmiimpaa!
Jos vaan uskallan vielä kysyä, niin näkyyköhän rakkauspuolelle minulle mitään? Kyllähän aika tosiaan menee töitätehden nyt, mutta eihän sitä koskaan tiedä. - Tehvehdys täältä
Hei pitkästä aikaa.
Nyt on tosiaan niin, että on tässä se vanhempi mies ja töihin liittyy. Toivottavasti menee hyvin ja saadaan apua.
Kysyisin vielä, että näkyykö jo nyt rakkauspuolelle mitään? - mä vaan
Muistatko minut vielä???
Juttelit aikoinasi pohjoisen miehestä ja kuvittelin, et ei tainnu mennä nappiin.
Nyt oon pakosta kumminki joutunna miettimään - osuitko sittenkin oikeaan.
Miten ihmeessä uskallan mitään? Hän ei oo pohjoisesta. On pohjanmaalta
Hirveesti yrittää ja mua pelottaa.
Mä en halua enää rinnalleni sanelijaa, joka päättää mitä saan tehdä tai en.
Oon miettiny tätä aika paljon.
Mua vaan häirihtee peikot olkapäilläni. Mä haluan selvitä itekseni tässä tuhoon tuomitussa yrityksessäni. Minä kun en millään sit suostu antamaan periksi, vaikka tajuan, et kannattavuus tästä on kaukana!
Haaveilen niin, et saisin laitettua uudempaa kalustoa. Nyt kaikki mitä tienaan - menee remppoihin.
Kun joskus näkisin sen päivän, et mulla on oma halli ja sen kyljessä asumus.
Millään en haluaisi antaa perikisi, vaikka tää on yhtä montun pohjalla parustamista.
Hirveesti vastoinkäymisiä ja oon aatellu, mitä järkeä tässä on.
Kaikki sanoo, et lopeta.
Mä haluan selvitä tästä yksin, omilla avuilla. Musta tuntuu vaan et noi kun yrittää niin olla kaveria - vaan haluavat hyötyä minusta.
Aika paljon on asioita selvinnyt jo, paljon on vielä selvittämättömiä asioita.Tunnen olevani outo kummajainen, vaikka kuitenkin saan tästä kaikesta jollain outoa tapaa jonkun sortin tyytyväisyyttäkin.
Juttelit aiemmin, että pitäis lähteä opiskelemaan tän rinnalla jotain muuta. Sitäkin oon aatellu, mutten kyllä keksi mitä ja kun ikääkin jo on, ei tässä hirveesti oo suuria tulevaisuuden kuvitelmia mihin vielä vois ryhtyä.
En mä noista miehistä.., jotenkin niillä kaikilla vaan on mielessä... ja mä en oikein jaksa moista. Elämässä on niin paljon muutakin ku alituinen sekstailu.
Sano mulle nyt, oonko ihan pöhkö ku oon niin sekasin kaikkien näitten ajatusten kanssa...- aloittaja3
Yllä oleva ei ole aloittajan tekstiä. :). Laitatko itsellesi uuden aloituksen, ettei mene sekaisin. Kiitosta vaan, vaikka eihän tuo nyt muuten minua häiritse. :)
- mä vaan
aloittaja3 kirjoitti:
Yllä oleva ei ole aloittajan tekstiä. :). Laitatko itsellesi uuden aloituksen, ettei mene sekaisin. Kiitosta vaan, vaikka eihän tuo nyt muuten minua häiritse. :)
onhan tuollamun nimmari..
sori joka tapauksessa..
- ----------------+
Voi olla myös pohoispohjanmaa...
- Tervehdys täältä
Kertomassasi tilanteessa tosiaan olen ja leimat ja postimerkit on vanhemmalta mieheltä saatu.
Tuo nuorempi mies olikin eri kuin mitä ajattelin silloin kysyessäni ja hän on nyt tässä meidän työasioissa mukana.
Näkyykö mitään jatkoon? Olisin todella kiitollinen, jos siihen ehtisit vilaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172374Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2432076Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071802Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491376Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu561303Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1811190- 941120
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.151995Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14941