jos ostan viikko-osakkeen jälkimarkkinoilta, niin olenko sitten oikeutettu esim holiday clubin jäsenetuihin.niissähän on esim. edullisia 3vrk lomia. Pääsenkö myöhemmin liittymään rci pistejärjestelmään?
lomaosake
2
138
Vastaukset
- qoief
Periaatteessa pääset liittymään RCI pistejärjestelmään, mutta se maksaa erikseen useita tuhansia euroja. Loppujen lopuksi hinta tulee lähes samaksi ostaa osake HC:lta ja sen myötä liittää se pisteisiin ja samalla saa myös osakaskortin, jolla saa joitain etuja.
- Tyytyväinen
Ei pistejärjestelmään liittymisessä ole isoja kustannuksia.
Myimme omamme Katinkulta osakkeen pois tänä kesänä. Myynti tapahtui yllättävän helposti kaikista huhuista huolimatta. Saimme n. 500 euroa vähemmän mitä maksoimme 7 vuotta sitten. Olemme matkustelleet pisteillä tosi hienoissa hotelleissa ja yhden kerran vietimme oman lomaviikon Katinkullassa.
Se ainut huono puoli oli/on että euroopan isossa kaupungeissa (keskustassa) ei tahdo saada hotellia. Hotellit aina hiukan kaupungin sivussa mutta tosi luxus hotelleja. Olemme ainakin olleet ihan suht tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882