Hei kuomaseni! :)
Kiitos kun palasit luoksemme! Kysyisin paria asiaa. Onko parisuhteen tiimoilta luvassa myrskyä vai aurinkoista? Onko lapsi aiemmasta suhteesta minun vai toisen? Tiedät varmaan ketä tarkoitan. Epäilys kalvaa mieltä. Meidän tulevaisuus?
Kiitos sinulle taas kerran.
Keskiyölle
3
75
Vastaukset
Hei ystäväiseni
tiedätkös, että näen ympärilläsi tällä kertaa vain miehiä, naiset ovat verhon takana.
olet kyllä valon ympäröimä ja mielesi on tyytyväinen elämään. toivot keskeneräisen raha-asian selviämistä, joudut ehkä koputtamaan kepillä pöytää että asia etenee nopeammin. siinä sinä olet oikeassa.
lapsi on lähellä sydäntäsi ja hänestä pidetään hyvää huolta, kaikki hyvin. tuohon kysymykseesi saat joskus vastauksen isyystestillä, epäilen kovasti että isä olisi toinen. et voi täysin luottaa siihen, mitä sinulle on kerrottu.
näen sinulle toisenkin lapsen ja paljon työtä. olet toisen palveluksessa ja sinulla on tiukat työajat. parisuhde sinulla ei vielä ole kasassa, et ole vielä löytänyt sitä omaasi.
etsi ja katso, se on kuin sukeltaisi simpukoita ja etsisi helmeä.
mutta tämä helmi ei ole lämpimissä vesissä niinkuin sinä uskoisit sen olevan.
kenenkään ei tarvitse olla yksin, joten nauti elämästäsi ja katso ympärillesi. mutta älä lupaa mitään, ennenkuin saat tarpeeksi näyttöä toiseltakin puoliskolta.
t. Keskiyö- Alfa-uros78
Hei!
Kiitos vastauksestasi. Raha-asiat ovat parempaan suuntaan menossa, velatkin loppu-syksystä kuitattu. En ymmärrä vain kuinka minä hylkäsin nykyisen parisuhteen, kaikki on mennyt tähän asti hyvin? En kai minä toista naista pyörittäisi?
Minun on vaikea saada totuutta esille lapsi asiassa. Eikö ex kerro minulle totuutta koskaan? Miksi hän salaisi totuutta?
Kiitos jos voit valaista näitä aivoituksia.. :) - ihme ja kumma.
Kuuleppas ALFA uros Kun lapsi sinulla hoidos se on yksin kertasta ota DNA näyte. Niitä jopa guuglettamalla löytyy voi lähettää jonekkin kirjekuores. Eihän tuolaasta mieles voi kantaa alkaa toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.725348Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3095215Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie403817Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2973541Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1243359Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02180Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1272008- 1051660
- 1721351
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA971195