niin se on porukka mennyt laiskaksi, voi, voi
http://www.poliisi.fi/poliisi/kainuu/home.nsf/PFBD/DBCCC4FA412F5692C2257A5C00486D9F
Hyrylle pitää rosvotkin tuoda naapurista,
jättäysi kiinni
4
358
Vastaukset
- Kamreeri-la
"Tekijä saatiin kiinni paikalle tulleiden tavaratalon työntekijöiden toimesta." Ja työntekijät tulivat paikalle kello 2 yöllä! Missä oli poliisi???
- ettäpä niinni
Kyllä tuossa tapauksessa viereiseltä tontilta ehtii ennenkuin poliisi kun murtohälytys tapahtuu.
- Kyyläxxi
Kotona nukkumassa.Jaksaa taas aamulla mummoja kytätä.
- Pennut, paha kuriin.
Niinpä niin enemmän Poliiseja valvomaan kainuun kaikkiin kuntiin, jotta pahantekijät ja sotkijat jäävät kiikkiin ja vastuuseen. PS. Kainuun POLIISIT älkää toimiko niinkuin norjan huonosti toimivat Poliisit kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991