osaisikohan täällä kukaan käsityöihminen auttaa kun olisi hakusessa kauppa helsingin keskustasta mistä voisi ostaa ihan tavallisia nappeja? työn alla kaikenlaista neuletta 0-5 vuotiaille lapsille mutta napit tuntuvat olevan kiven takana. mistään tavarataloista tai marketeista ei löydy, netistä löytyi jotain erikoisliikkeitä joiden napit olivat ehkä ..hmmm..turhan koreita ja kalliita. kellään antaa mitään hyvää vinkkiä? kiitän etukäteen :)
nappeja helsingistä
5
1794
Vastaukset
- aloin napista
Punainen lanka Hakaniemen halli II krs
Tallnnassa huippuja mm Karnaluks , Abakhan,
käytän tuunaukseeen - Käsityöläinen
Nappeja löytyy hyvin myös Stockmannilta ja Nappitalosta (Yrjönkatu 12).
- Vieläkö Nappitalo
on Yrjönkadulla? Mulla on sellainen mielikuva että se olisi muuttanut sieltä pois jo vuosia sitten jonnekin suuntaan Uudenmaankatu-Iso Roba.
- asiakkaana
Viimeksi kun kävin Nappitalossa vuosi sitten, se oli Erottajalla ns. Diana-puiston laidalla Villisilkin vieressä. Eli jos menee kympin ratikalla Stockan ohi ja jää pois seuraavalla pysäkillä Erottajan mäen päällä, on jo näköetäisyydellä.
Jees, http://www.nappitalo.fi/ vahvistaa asian, Yrjönkatu 12 on tuon paikan osoite. Nappitalo oli entisaikaan Iso-Roballa, muutosta Yrjönkadulle on muutama vuosi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222110- 1381992
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81212Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61950
- 67931
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831