Eli hankin ko. pyörän, -98 vuosimallia. Mittarissa n.43 tkm. Juuri oli tehty 500 euron huolto, / (etu- ja takapalat, etustefat, tulpat, öljyputsari sekä nesteet laitettu..) Huoltokirjaa ei pyörän mukana tullut (pystyykö semmoisen jostakin saamaan?)
Sen verran ymmärrän säästää pärrää, että itse en huoltotöihin ryhdy. Kysyisinkin milloin olisi hyvä pyörää huollossa käyttää, siis esim. paljonko kannattaa ajella ennen seuraavaa huoltoa? (tämä olettaen että mitään poikkeavaa pyörässä ei ilmene) Saatan paljastaa kysymyksellä tyhmyyteni, otan kuitenkin sen riskin sillä tarkoitus olisi pitää pyörä kunnossa ja mahdollisimman huolettomia lomakilometrejä pyöräillä siippani kanssa ensi kesänä ajaa.
Kawasaki GPZ 1100 huollot??
Kawavaari
1
159
Vastaukset
- huoltoa 70-luvulta
500 eur on paljon kyseisistä huolloista, kannattaa opetella itse huoltohommat, siinä säästää vuositasolla monta sataa. Tärkeimmät huollot: venatarkistus ( säätö ) öljyt suod, jousitus, renkaat, ilmanputsari, tulpat, muttereitten kiristys ja tietenkin jarrut.
Olen itse huoltanut pyöriä 38 vuotta, opettelin sen jo nuorena, on säästynyt jo muutaman pyörän hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346