Hei, miten näet tämän suhteen etenevän, onko joskus jopa yhteinen osoite? Minulla lapsia edellisestä liitosta ja siksi pohdituttaa miten nämä asiat vielä etenevät??? Kiitos jos tähän jotain tuntumaa saat.
Tuntijasi
6
54
Vastaukset
Hei
näen kasoittain tiiliskiviä. niitä muurataan päällekkäin.
sinä mietiskelet samalla myös taloudellista tilannettasi, mikä kuitenkin luistaa työn merkeissä.
lähelläsi on paljon ihmisiä, jotka kaikki puhuvat omista näkökohdistaan. kaikki tarkoittavat omalla tavallaan hyvää, mutta sinusta se alkaa jo tuntuu hyttysen surinalta korvissa. toivoisit myös pääseväsi matkalle ja se onnistuu!
mahdollisesti lapsiesi isä on naiivi sinuun nähden, sinä olet teistä kahdesta se vahvempi.
tämä kysymäsi mies miettii tilannettaan, hän miettii sitä onko hänellä kaikkeen haluamaansa varaa. mutta hänellä on! ja näen sinut todellakin tanssivan häitäsi valkoisten kyyhkysten suojeluksessa.
älä hätiköi, on minun neuvoni. älä puhu liikaa tulevaisuudesta, vaan eläkää tätä hetkeä.
näen työn alla olevan oman talon, mikä pistää ehkä ajoittain rahat tiukalle, mutta työtä riittää ja se onnistuu. kehu miestä ja ole oma aito itsesi, hänelle tämä kaikki on todella uutta.
t. Keskiyö- naksutin...
Kuinka voitkaan tavoittaa kaiken näin hienosti, olet taitava :)
En tiedä mitä nuo tiilikivet tarkoittavat, vai rakennanko tätä elämääni... Ja taloudellista tilannettani olen pohtinut.
Juuri hyttysen surinalta kuulostaa läheisteni kommentit vaikka hyvää minulle tarkoittavatkin.
Näetkö millaiselle matkalle mahdan päästä, se todellakin on haaveeni, mutta suunnitelmat ihan avoinna.
millä tavoin uutta miehelle?
Häitä en uskonut tässä elämässäni enää tanssivan, mitäköhän nuo valkeat kyyhkyset tarkoittavat? Hei
kyyhkyset tarkoittavat onnea ja rauhaa sielulle. en minäkään tiedä tiiliskivien tarkoitusta, mutta rakentava merkitys niillä tietysti on.
anna sukulaisten olla, onhan heilläkin ollut omat ongelmansa. eivät he pahaa tarkoita, mutta ärsyttävää se kyllä voi olla.
minusta sinä menet jonnekkin lämpimään rentoutumaan, se on kyllä varmasti tulossa. uutta miehelle: tämä kaikki tilanne, hän on hieman sekaisin :-)
olethan sinä tietenkin kokonainen paketti lapsineen, etkä vain pelkkä rakastajatar.
häät tulevat varmasti ja mies on siinäkin huolissaan kaikista pienistä yksityiskohdista. näen niittykukkasia, eli se voisi tarkoittaa kesää.
älä vain kysy aikaa, sillä sitä minä en osaa sanoa!
teille tulee myös perintö ja sitä kautta te saatte asunnon toiselta paikkakunnalta. sinulle näkyy niin paljon, etten ehdi sitä kaikkea tässä kirjoittaa. menet myös vielä opiskelemaan..... ammatinvaihdos ja vaikka mitä kiinnostavaa!
t. Keskiyö- naksutin...
Voi kyllä olet mahtava ja vähän kuin pelastit iltani ;)
Perintö ei varmaan tule minulle, varakkaat sukulaiset puuttuvat... Opiskeluja olen suunnitellutkin vielä vaikka ei töissäni vikaa ole, vaan tavoitteita minulla riittää. Olen kuiten epäröinyt mahdollisuuksiani, kun menisi kai useita vuosia. Toisaalta tiedän että sen aika on vielä, jippii jos onnistuukin.
Hei
vielä sen verran, että tuo perintöasunto on jossakin rannikolla. sinä tosiaankin lähdet vielä opiskelemaan, mutta vasta sitten, kun todellakin on sen aika.
t. Keskiyö- naksutin...
Kiitos, sinä todellakin saat minusta kiinni. Tämä oli hieno kokemus, että juuri näitä minuun liittyviä asioita niin hyvin tavoitit ja läheisenikin kaikki ex-mies lukien tunnistit. En kysy nyt enempää, koska sinulle on kysymyksiä jonoksi asti, mutta seuraavan kerran kun täällä sinut tavoitan, varmaan kysyn, en tällaista kokemusta ole ihan äsken saanut ja jos siellä tulevaisuudessakin oli vaikka mitä kiinnostavaa.
kiitos sinulle tästä lahjasta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172294Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2231919Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071762Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021441Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481336Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu551187Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1771142- 901066
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148957Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14901