Kävimme puolison kanssa esittelyssä, saimme lahjakortin emmekä ostaneet mitään. Teidän osakkaiden pussistahan nämä lahjakortit maksetaan, olemmekin viettäneet jo neljä viikonloppulomaa näillä lahjakorteilla suomessa, lisäksi olemme toisen yrityksen kautta saaneet satasella lahjakortteja tavarataloon. Nyt saatiin lahjakortti jolla voimme käydä lähikylpylässä noin kolmasti kylpemässä teidän piikkiin. Kiitos osakas. Ja meille voi soittaa kyllä jälleen ensivuonna, tulemme kyllä esittelyyn.
Kiitos lomaosakas
8
364
Vastaukset
- :-)
;-)
- Niin joo
Mitäpä muuta johtajalle kuuluu? Yksi tuttu harrastaa samaa, tosin joutuu siinä melko paljon näkemään vaivaakin kun pitää ympäri Suomea reissata kohteiden väliä. Ehkä se jollekin kauppamatkustajalle sopii tai basistille...tai rinkkamatkaajalle.
- :-)
;-)
- IlmaisLomailija
No eipä kummempia kuulu tosiaan. Meillä on siinä mielessä kätevä tilanne että naapurikaupungista muutaman kilometrin päästä löytyy kaksi RCI välityksiä tekevää firmaa, en näiden takia kyllä pidemmälle jaksaisi ajella.
- Fiksu juttu
Harva nimittäin muistaa kiittää.
- visitori
Tarkistin oikein yhtiövastikkeen perustan eikä siellä ole ao. kuluja; oisko sitten niin että Holiday Club maksaa viulut?
- Ilmaislomailija
Kiitän nyt jälleen teitä arvoisat osakkaat. Esittelyssä käytiin ja satasen kortin kanssa pois. Oli kyllä kova myyjä, melkein sai vakuuttuneeksi että lomaosake on mun juttu, mutta ei sitten kuitenkaan. No sitä on mukava miettiä kun käyn kylpylässä ilmaislipulla rentouttamassa hartioitani. Aika jännä että aikalailla vuosi on siitä kun edellisessä esittelyssä käytiin, kuinkahan on, vieläkö kutsuvat? Mukavahan siellä oli piipahtaa, alkavat olla jo myyjätkin tuttuja naamaltaa ja yksi myyjä tunnisti meidätkin.
- olet sielunkumppani
Mä viljelen mun ruuat ite, melkein kaikki mitä syön. Loput mitä en voi ite kasvattaa dyykkaan kauppojen roskiksita. Maksakaa te muut vain marketeista ostavat ruuassanne mainostamiskulut TV:ssä, lehdissä, radiossa ja netissä. Meikä on vapaamatkustaja, en maksa. Taitaa olla tämän keskustelun aloittaja mun sukulaissielu..mitäs sitä nyt lomailustaan maksamaan, antaa markkinoijan maksaa kuten S ja K-ryhmäkin maksattaa mainostamisen ruuanhinnassa. Joku vois sanoa mua köyhäksi tai kitupiikiksi, niin vaimo sano viimesisinä sanoinaan kun otti ja lähti...sain toki postikortin Santorinilta jossa sama oli kirjoitettu ihan kynällä. Mä käyn muuten kaikissa pankkien ja muitten laitosten kahvitilaisuuksissa, otan oman termarinkin mukaan ja säilytysrasioita ylimääräisille kakkupaloille, voi että näitä kissanristiäisiä suomessa riittää. Kyl mulla kelpaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904