Milloinhan sitä marskin elokuvaa

fanittt

päästään katsomaan ? tuleeko milloin vpk:lle

19

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehken hyvin nähnä

      On niin namunen mies marskina että ihan silimat leppää. Ei ole kyllä just sammaa näkköö marskin kans.

      • keniasta

        Eikai se näköiselokuva taida ollakkaan, kunhan juoni on sama


    • Tuossa on
    • Marskikeskus ?

      Kuulin radiosta, että kun suomeen tulee niitä ankkurimarskeja, niin ne tuo koko näyttelijäpunakaartin tullessaan.
      Kannattas ostaa muutama pikkunen marskintaimi ens kesäks marjan poimintaan ja nurmikonleikkuuseen.
      Saakohan niitä marsalkkakeskuksesta ?

      • Marrkko polo

        Sieltähän niitä yleltä saa.
        Valtio paasaa ettei saisi olla halpatyövoimaa ja itse tehdään elokuva 20 000€
        Siis selvää riistoa, sitten hurskastellaan.

        Tekisivät elokuvan Tarja Haloskasta jossa Taljaa esittäisi valkoinen heteromies, siinä ois jenkaa !


      • LJLUN
        Marrkko polo kirjoitti:

        Sieltähän niitä yleltä saa.
        Valtio paasaa ettei saisi olla halpatyövoimaa ja itse tehdään elokuva 20 000€
        Siis selvää riistoa, sitten hurskastellaan.

        Tekisivät elokuvan Tarja Haloskasta jossa Taljaa esittäisi valkoinen heteromies, siinä ois jenkaa !

        Miksei samantien elokuvaa Jutasta ja Jykästä, heitä esittäs viisaat ihmiset ?


    • hijkjuinf

      Tai elokuva Kekkosesta. Sitten joku komea kikkarapää mieluummin tummaihoinen näyttelijäksi.

      • juujajojuu

        Eipä siitä masalkan elokuvan tekemisesta kyllä kannata enempää siinäkin on puolet liikaa, sotahupsujen nais seikkailuja hyh hyh, eipä kiinosta sama kuka sitäkin näyttelee


    • juujajuu

      Tuohan tuo tummempi versio marskista eksotiikkaa. Ei vaan tainneet tekijät arvata mikä meininki ja hulabaloo syntyy kun näyttelijä ei ollutkaan suomalainen. Saavat nyt ilmaista mainosta elokuvalle.

      • oppornit

        oliko se mannerheimkaan suomalainen, eikös ollut venäläinen vai?


      • oppornit kirjoitti:

        oliko se mannerheimkaan suomalainen, eikös ollut venäläinen vai?

        Suomalainen oli, syntyperäinen Suomen kansalainen.
        Äidinkielenä ruotsi.
        Syntyi Louhen kartanoon.
        Kävi armeijjan Venäjänvallan aikana Suomessa ja Venäjällä.


        On se hyvä ettei ole nuorempana poltellu hupiheinää niinkuin tuo YLE,n väki, heittäs päässä enemmän, vaikka yhtäpaljon kuin YLE,n dokumenttipuolella.


      • hössän.
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Suomalainen oli, syntyperäinen Suomen kansalainen.
        Äidinkielenä ruotsi.
        Syntyi Louhen kartanoon.
        Kävi armeijjan Venäjänvallan aikana Suomessa ja Venäjällä.


        On se hyvä ettei ole nuorempana poltellu hupiheinää niinkuin tuo YLE,n väki, heittäs päässä enemmän, vaikka yhtäpaljon kuin YLE,n dokumenttipuolella.

        Jälkipolville tulee päällimmäisenä "marskinryyppy" mieleen.


      • hössän. kirjoitti:

        Jälkipolville tulee päällimmäisenä "marskinryyppy" mieleen.

        Niimpä, sehän tehtiin piripintaan ja napattiin seisaaltaan aterialla.
        Jos joku läikytti,niin sai kivoja silmäyksiä.
        Mitähän siihen muuten laitettiin, en enää muista ?


    • röyh.!

      Googlasin,,,
      2 senntiä rajamäen akvaviittia 1 kuivaa ranskalaista vermuttia 1 ginä,ja ei muuta ku "ääntä kohti.

    • Venla.

      Kuulin että suunittelevat klassikosta Seitsemän veljestä kenialaisversiota.

    • bhgtgdrdrdsr

      nehän ylä-asteen ukkopatsaat saa kohta maalata mustaksi sitten.

      • soromnoo.

        No Tuntematon sotilas jos menee kenialaisten näyttelemäksi sitä en hyväksy.


    • lautanen olkikatolla

      tuo kenialiselokuva suomalaisittain vois ollakin ihan hyvä jos sitä ei mitenkään sotkettais mannerheimiin.. eikä suomeen.. yle vois markkonija sitä sinne keniaan ja näkyisi pikku ylemaksulla joka majassa

      • latasesta lättypannu

        No mutta kukas Rokkaa näyttelee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe