päästään katsomaan ? tuleeko milloin vpk:lle
Milloinhan sitä marskin elokuvaa
19
112
Vastaukset
- ehken hyvin nähnä
On niin namunen mies marskina että ihan silimat leppää. Ei ole kyllä just sammaa näkköö marskin kans.
- keniasta
Eikai se näköiselokuva taida ollakkaan, kunhan juoni on sama
- Tuossa on
http://www.youtube.com/watch?v=G9ROLQVSfw4&feature=player_embedded
- Marskikeskus ?
Kuulin radiosta, että kun suomeen tulee niitä ankkurimarskeja, niin ne tuo koko näyttelijäpunakaartin tullessaan.
Kannattas ostaa muutama pikkunen marskintaimi ens kesäks marjan poimintaan ja nurmikonleikkuuseen.
Saakohan niitä marsalkkakeskuksesta ?- Marrkko polo
Sieltähän niitä yleltä saa.
Valtio paasaa ettei saisi olla halpatyövoimaa ja itse tehdään elokuva 20 000€
Siis selvää riistoa, sitten hurskastellaan.
Tekisivät elokuvan Tarja Haloskasta jossa Taljaa esittäisi valkoinen heteromies, siinä ois jenkaa ! - LJLUN
Marrkko polo kirjoitti:
Sieltähän niitä yleltä saa.
Valtio paasaa ettei saisi olla halpatyövoimaa ja itse tehdään elokuva 20 000€
Siis selvää riistoa, sitten hurskastellaan.
Tekisivät elokuvan Tarja Haloskasta jossa Taljaa esittäisi valkoinen heteromies, siinä ois jenkaa !Miksei samantien elokuvaa Jutasta ja Jykästä, heitä esittäs viisaat ihmiset ?
- hijkjuinf
Tai elokuva Kekkosesta. Sitten joku komea kikkarapää mieluummin tummaihoinen näyttelijäksi.
- juujajojuu
Eipä siitä masalkan elokuvan tekemisesta kyllä kannata enempää siinäkin on puolet liikaa, sotahupsujen nais seikkailuja hyh hyh, eipä kiinosta sama kuka sitäkin näyttelee
- juujajuu
Tuohan tuo tummempi versio marskista eksotiikkaa. Ei vaan tainneet tekijät arvata mikä meininki ja hulabaloo syntyy kun näyttelijä ei ollutkaan suomalainen. Saavat nyt ilmaista mainosta elokuvalle.
- oppornit
oliko se mannerheimkaan suomalainen, eikös ollut venäläinen vai?
oppornit kirjoitti:
oliko se mannerheimkaan suomalainen, eikös ollut venäläinen vai?
Suomalainen oli, syntyperäinen Suomen kansalainen.
Äidinkielenä ruotsi.
Syntyi Louhen kartanoon.
Kävi armeijjan Venäjänvallan aikana Suomessa ja Venäjällä.
On se hyvä ettei ole nuorempana poltellu hupiheinää niinkuin tuo YLE,n väki, heittäs päässä enemmän, vaikka yhtäpaljon kuin YLE,n dokumenttipuolella.- hössän.
arto.lohvansuu kirjoitti:
Suomalainen oli, syntyperäinen Suomen kansalainen.
Äidinkielenä ruotsi.
Syntyi Louhen kartanoon.
Kävi armeijjan Venäjänvallan aikana Suomessa ja Venäjällä.
On se hyvä ettei ole nuorempana poltellu hupiheinää niinkuin tuo YLE,n väki, heittäs päässä enemmän, vaikka yhtäpaljon kuin YLE,n dokumenttipuolella.Jälkipolville tulee päällimmäisenä "marskinryyppy" mieleen.
hössän. kirjoitti:
Jälkipolville tulee päällimmäisenä "marskinryyppy" mieleen.
Niimpä, sehän tehtiin piripintaan ja napattiin seisaaltaan aterialla.
Jos joku läikytti,niin sai kivoja silmäyksiä.
Mitähän siihen muuten laitettiin, en enää muista ?
- röyh.!
Googlasin,,,
2 senntiä rajamäen akvaviittia 1 kuivaa ranskalaista vermuttia 1 ginä,ja ei muuta ku "ääntä kohti. - Venla.
Kuulin että suunittelevat klassikosta Seitsemän veljestä kenialaisversiota.
- bhgtgdrdrdsr
nehän ylä-asteen ukkopatsaat saa kohta maalata mustaksi sitten.
- soromnoo.
No Tuntematon sotilas jos menee kenialaisten näyttelemäksi sitä en hyväksy.
- lautanen olkikatolla
tuo kenialiselokuva suomalaisittain vois ollakin ihan hyvä jos sitä ei mitenkään sotkettais mannerheimiin.. eikä suomeen.. yle vois markkonija sitä sinne keniaan ja näkyisi pikku ylemaksulla joka majassa
- latasesta lättypannu
No mutta kukas Rokkaa näyttelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654