Milloinhan sitä marskin elokuvaa

fanittt

päästään katsomaan ? tuleeko milloin vpk:lle

19

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehken hyvin nähnä

      On niin namunen mies marskina että ihan silimat leppää. Ei ole kyllä just sammaa näkköö marskin kans.

      • keniasta

        Eikai se näköiselokuva taida ollakkaan, kunhan juoni on sama


    • Tuossa on
    • Marskikeskus ?

      Kuulin radiosta, että kun suomeen tulee niitä ankkurimarskeja, niin ne tuo koko näyttelijäpunakaartin tullessaan.
      Kannattas ostaa muutama pikkunen marskintaimi ens kesäks marjan poimintaan ja nurmikonleikkuuseen.
      Saakohan niitä marsalkkakeskuksesta ?

      • Marrkko polo

        Sieltähän niitä yleltä saa.
        Valtio paasaa ettei saisi olla halpatyövoimaa ja itse tehdään elokuva 20 000€
        Siis selvää riistoa, sitten hurskastellaan.

        Tekisivät elokuvan Tarja Haloskasta jossa Taljaa esittäisi valkoinen heteromies, siinä ois jenkaa !


      • LJLUN
        Marrkko polo kirjoitti:

        Sieltähän niitä yleltä saa.
        Valtio paasaa ettei saisi olla halpatyövoimaa ja itse tehdään elokuva 20 000€
        Siis selvää riistoa, sitten hurskastellaan.

        Tekisivät elokuvan Tarja Haloskasta jossa Taljaa esittäisi valkoinen heteromies, siinä ois jenkaa !

        Miksei samantien elokuvaa Jutasta ja Jykästä, heitä esittäs viisaat ihmiset ?


    • hijkjuinf

      Tai elokuva Kekkosesta. Sitten joku komea kikkarapää mieluummin tummaihoinen näyttelijäksi.

      • juujajojuu

        Eipä siitä masalkan elokuvan tekemisesta kyllä kannata enempää siinäkin on puolet liikaa, sotahupsujen nais seikkailuja hyh hyh, eipä kiinosta sama kuka sitäkin näyttelee


    • juujajuu

      Tuohan tuo tummempi versio marskista eksotiikkaa. Ei vaan tainneet tekijät arvata mikä meininki ja hulabaloo syntyy kun näyttelijä ei ollutkaan suomalainen. Saavat nyt ilmaista mainosta elokuvalle.

      • oppornit

        oliko se mannerheimkaan suomalainen, eikös ollut venäläinen vai?


      • oppornit kirjoitti:

        oliko se mannerheimkaan suomalainen, eikös ollut venäläinen vai?

        Suomalainen oli, syntyperäinen Suomen kansalainen.
        Äidinkielenä ruotsi.
        Syntyi Louhen kartanoon.
        Kävi armeijjan Venäjänvallan aikana Suomessa ja Venäjällä.


        On se hyvä ettei ole nuorempana poltellu hupiheinää niinkuin tuo YLE,n väki, heittäs päässä enemmän, vaikka yhtäpaljon kuin YLE,n dokumenttipuolella.


      • hössän.
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Suomalainen oli, syntyperäinen Suomen kansalainen.
        Äidinkielenä ruotsi.
        Syntyi Louhen kartanoon.
        Kävi armeijjan Venäjänvallan aikana Suomessa ja Venäjällä.


        On se hyvä ettei ole nuorempana poltellu hupiheinää niinkuin tuo YLE,n väki, heittäs päässä enemmän, vaikka yhtäpaljon kuin YLE,n dokumenttipuolella.

        Jälkipolville tulee päällimmäisenä "marskinryyppy" mieleen.


      • hössän. kirjoitti:

        Jälkipolville tulee päällimmäisenä "marskinryyppy" mieleen.

        Niimpä, sehän tehtiin piripintaan ja napattiin seisaaltaan aterialla.
        Jos joku läikytti,niin sai kivoja silmäyksiä.
        Mitähän siihen muuten laitettiin, en enää muista ?


    • röyh.!

      Googlasin,,,
      2 senntiä rajamäen akvaviittia 1 kuivaa ranskalaista vermuttia 1 ginä,ja ei muuta ku "ääntä kohti.

    • Venla.

      Kuulin että suunittelevat klassikosta Seitsemän veljestä kenialaisversiota.

    • bhgtgdrdrdsr

      nehän ylä-asteen ukkopatsaat saa kohta maalata mustaksi sitten.

      • soromnoo.

        No Tuntematon sotilas jos menee kenialaisten näyttelemäksi sitä en hyväksy.


    • lautanen olkikatolla

      tuo kenialiselokuva suomalaisittain vois ollakin ihan hyvä jos sitä ei mitenkään sotkettais mannerheimiin.. eikä suomeen.. yle vois markkonija sitä sinne keniaan ja näkyisi pikku ylemaksulla joka majassa

      • latasesta lättypannu

        No mutta kukas Rokkaa näyttelee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe