Mun tatus on vw polo. Kätevä ja kestävä pikkuauto. Mukavat ajo-ominaisuudet, Urheilullinen ja kiva ajaa. Suht edullinen käyttää ja muutenkin viaton ja mukava, siis. pelkkää tatusta !
Uudemmat volkkarit on sitten ongelmallisia kyllä . Nämä 1995-1998 mallit 3 oviset, saksassa tehdyt on ihan hyviä. Espanjalaiset ei ole. ihme kyllä !
tatuksena vw polo 1996 mallia
3
188
Vastaukset
- sport versio
samaa mieltä !
Mulla on 1997 malli 6n1.
Ja se on tosi sportti.
Laitoin jäykemmät matalat jouset.
Moottori on turbo 1,9 d. Ja tämä peli kulkee ja on tosi kiva ajaa. Tosi sportti ! - uijokla
Minulla on Espanjassa koottu 5. sukupolven malli, johon olen oikein tyytyväinen. Yli 100.000 km olen jo päästellyt menemään turbottomalla bensakoneella ja hyvin vain toimii. Eihän se vielä paljoa ole ajettu, mutta enpä näe syytä vaihtaakaan.
Millä perusteella väität, että eivät ole hyviä?
Niin, ja mikähän se "tatus" oikein on? - laatu vaihtelee
kun polo ruostuu, ei toimi, yms, tarkista onko se espanjassa tehty....
ja jos on espnjalainen, niin osta nopsasti vaikka fabia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010