vaikka pullaa tyttöystävälle vai pitääkö äidin leipoa?
osaatko leipoa
14
89
Vastaukset
- Kyöstix
Vastaan itse kun muita ei kiinnosta tämäkään kysely. Leivon aina äidin kanssa ja sitten syödään yhdessä kaikki kerralla:)
- täysin nolla
Osaan leipoa pullaa. En saa koskaan tyttöystävää joten leivon vaan itselleni joskus harvoin kylläkin. Mielummin teen tiikerikakun ja syön itse kokonaan.
- :(
Olen menettänyt uskoni leipuruuteeni.
Osaan leipoa muhkeita munkkeja
- hillo sisällä
Hillomunkkejako?
hillo sisällä kirjoitti:
Hillomunkkejako?
Munkit ku munkit...niin mielellään voin leipoa niitä, jos vain mahdollista.
- leiboy
Richartti kirjoitti:
Munkit ku munkit...niin mielellään voin leipoa niitä, jos vain mahdollista.
Ovatko kämmenesi yhtä suuret vrt. jalkoihisi?
leiboy kirjoitti:
Ovatko kämmenesi yhtä suuret vrt. jalkoihisi?
Kyllä ne suhteessa jalkoihin ovat ihan yhtä suuret.
Alkaa aina hymyilyttämään, kun ajan Viitasaaren ja Äänekosken välillä olevan huoltsikan ohi. Pihassa seisoo iso kyltti, jossa lukee vasikan kokoisilla kirjaimilla "TUOREITA MUNKKEJA".
En oo vielä koskaan käynyt tsekkaamassa miltä ne näyttäis. Pitäis varmaan joskus pysähtyä
Ei leipominen mitään rakettitiedettä ole. Peruskoulun köksäntuntien opeilla ja ohjeella leipoo pullaa vajaaälyinenkin. Siis jos vain tahtoa on ja minulla ei ole. Hiilarikoukku on kaamea kansantauti.
Tarvittaessa osaan, tosin ei täällä ketään käy.
- Kyöstix
Leipominenhan on kivaa puuhaa. Tarkoitan oikea leipominen. Kaikkeen löytyy ohjeita, ei muuta kun kokeilemaan. Kahvikakut itseä lähinnä :)
- isokourainen
Leipomista eli pataan vetoako tarkoitettiin? Kyllä osaan. Kyöstiä pataan ja reilusti.
- leipova mies
Tein kerran suklaa neliöitä yhelle naiselle ja se tykkäs niistä. Loppu ilta menikin sitten peiton alla. Kannattaa siis opetella leipomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053