Näin mun ex naisen tos keskustas yhel puiston penkillä jonkun puliukon näköisen miehen kanssa. Pysäytti mut ja pyysi rahaa lainaan mut en antanut. Mun exä oli kuin varjo entisestään. Ennen se oli 14 kg laihempi , urheilullinen ja tosi kaunis, sillä oli työ, koti ja rahaa. Nyt se näyttää alkoholistilta joka asuu kadullla.
Katselin vanhoja valokuvia exästäni ja oli niin erilainen ennen kuin olla ja voi. Asuttiin ennen yhdes mut se jätti mut jostain syystä ja lähti toisen miehen matkaan.
Ei minusta ole juoppoa tullut vaikka ei töitä olekkaan ollut kovin paljoo, enkä alkoholiakaan juo pahemmin. Tuo exäni oli mun ensi rakkaus jolle meni poikuus
ja tehtiin lapsena kaikkee kivaa yhdessä. Niin ne ihmiset vaan muuttuu..
Meneekö exälläsi hyvin?
10
108
Vastaukset
Elämä on. Ei täällä auta elää ku omaa elämäänsä.
- umpilampi
Kerrohan, miten se käytännössä toimii, että eläis vaan itselleen?
Taitaa sillä mennä. Toivottavasti ainakin. :)
Minä en tajua. Ensimmäinen heilani on TV:stä tuttu "julkkispappi". Ainoa ex-kihlattuni ja avovaimoni tuli uskoon eromme jälkeen ja voi oikein hyvin. Rouva Ratikkakin on kovin kiinnostunut hengellisyydestä.
Monella muullakin näkemälläni näyttää menevän vallan mainiosti. On mies, lapsia, duunia ja asiat kunnossa. Ehkä meillä sitten on ollut jonkinmoinen jaettu turvallisuudentunne, vaikken minä uskonnollinen olekaan.
Tai ehkei ne kestä jälkeeni ketään miestä ilman yläkerran "herraa"... Mitähän minä teen väärin?- ...
joo, kyllähän sitä jonkinlaisen pelastajan tarttee, jotta ratikasta selviää
Menee sillä...on hankkinut ihan hyvän koulutuksen, käy töissä, lapsi, ukko ja rivarin pätkäkin löytyy. Kaikki varsin hyvällä mallillaan.
...en tosin tiedä hakkaako sen ukko sitä vielä nykyäänkin. Ei se ainakaan viimeks näyttäny pieksetyltä ku sattu kaupassa tuleen vastaan.- määmy
Kaiketi heillä menee, en oo usein nähny, enkä yhteyttä pitäny.
Yks kyl on naimisis kaverini kaa, ei uskalla tulla vaimonsa eveciks ku kutsutaan kylään. - riuttala76
No ekalla avovaimolla menee mielestään hyvin kun on töitä ja kaksi lasta, vaan itse en kadehdi sitä kyllä yhtään. Toinen ex oli aikoinaan hauska kaunis baarikärpänen ja kunnon juoppo josta pidin. Nyt tekee töitä päiväkodissa, ehkä se on tyytyväisempi elämäänsä, vaan mua ei kyl moinen työpaikka käy kateeksi yhtään. Edellinen avovaimo opiskelee nyt insinööriksi. Hyviä kavereita ollaan edelleen. Saa nyt vaan nähdä valmistuuko se ja tuleeko saamaan töitä.
En minä tiedä miten exillä menee. Ei ihan hirveästi kyllä kiinnostakaan.
- Puumerkkinimi
Kyllä näyttäis menevän. Melk. joka ilta uutisissa puku päällä selittämässä sitä sun tätä. Eipä tuntis kukaan, jos näkisivät sen pärstän niiltä ajoilta kun me...sillai.
Mutta mulla menee vielä sitäkin paremmin, joten valtakunnassa kaikki hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053