Mietin tässä ensimmäisen kosketusnäyttöpuhelimen ostoa. Hinta saisi olla maksimissaan joku 250€. Käyttäisin puhelimessa enimmäkseen nettiä, sovelluksia [sport trackeriä] ja kuuntelisin myös musiikkia. Olen miettinyt Samsung Galaxy Xcoveria, jos kestäisi käytössä paremmin kun muut älypuhelimet, mutta olen lukenut, että puhelin ei kestä paljoa tippumisilta. Eli kannattaako ostaa kyseinen malli. Olen myös miettinyt Nokia Lumia 710, Samsung Galaxy Gio:ta ja Samsung Galaxy Gio plus:ssaa. Kumpi on parempi käyttöjärjestelmä Android vai Windows? Voitte myös suositella muita puhelinmalleja.
Kiitos!
Mikä känny?
tietämätön
1
85
Vastaukset
- tietämätön
Anteeksi tarkoitin tuossa Samsung Galaxy Ace ja Ace plus:saa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017403
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324228
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522649
- 402541
- 472196
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820