Tässä eräänä yönä joku näkymätön henki tuli huoneeseeni ja sänkyni viereen, tunsin miten se nosti peiton reunaa, asettui pitkälleen selkäni taa makaamaan, kiersi kätensä vyötäröni ympäri ja nukahti siihen. En pelännyt sitä ollenkaan. Mitä osasiit sanoa tästä? Millä asialla henki oli ja mitä haluaa sanoa minulle? Tuleeko uudestaan ja tuleeko yhtä "konkreettisesti" kuin nyt oli tullut. Millaista entistä elämää meillä on ollut yhdessä? Se oli sen tuntuinen, että olemme yhtä, että niin kuuluu olla ja niin se on. Miten ja millaiseen yhteistyöhönkö etenemme tämän olennon kanssa?
Ja sitten haluaisin tietää vielä rakkausasioista onko mitään ketään näkyvissä? Olen ollut tosi pitkään yksikseni enkä miehiä uskaltanut edes ajatella. Sielunmaisema tuntuu selkiintyvän päivä päivältä, vaikka kuoppien yli hypelläänkin.
Entä raha-asiat? odotan tiettyjen toiveiden toteutuvan saavuttaen sillä uuden toimenkuvan, sekä samalla myös talouden parantumista.
Keskiyö
9
<50
Vastaukset
Hei
sinä olet fiksu ihminen. olen sopivalla tavalla realisti ja herkkä ihminen.
erittäin tasapainoinenkin.
minulla on erittäin lämmin olo kun ajattelen sinua. noh, näitä tuntemuksia tapahtuu juuri herkille ihmisile, kun he ovat lepotilassa. minullakin on kokemusta tästä.
ei sinun tarvitse pelätä, päinvastoin. tällainen kokemus kuvastaa rakkautta ja turvaa.
miksei se voisi tapahtua uudestaankin, mutta ei varmasti silloin, kun sitä kovasti odotat. ole vain avoin ja vastaanottavainen silloin kun se tapahtuu, kukaan ei voi tietää mitä tietoja sinä sieltä voit saada.
olet koti-ihminen. näen sinut kauniiden esineiden ympäröimänä ja eloisena, sekä tyytyväisenä. kyllä elämääsi tulee mieskin, mutta hän haluaa sitten ehdottomasti poistaa jotakin kotoasi. se voi liittyä kirjoihin tai kirjallisuuteen.
sinusta voisi tulla menestyväkin, aivan kuin olisit kehittänyt taidemaisen keksinnön. en osaa paremmin kuvailla. mutta näen sinut itkemässä herkkiä kyyneleitäsi, helpotuksesta.
on tosiaan mahdollista, että teet jotakin uutta. en koskaan ymmärrä numeroita, enkä osaa kertoa aikoja. mutta jos numero 3 herättää sinussa jonkin ajatuksen, niin se voisi olla hyvä.
sinä olet itkenyt yksinäisyyttä ja minusta näyttää siltä, että onni tulee matkan takaa. menet jonnekkin ja siellä sinä kohtaa ihmisen, joka ajattelee samalla tavalla ja ymmärtää sinua ilman sanoja.
t. Keskiyö- Kuusikosta kuuluu
Kirjoitit: "Kyllä elämääsi tulee mieskin, mutta hän haluaa sitten ehdottomasti poistaa jotakin kotoasi. se voi liittyä kirjoihin tai kirjallisuuteen.
Olen ihminen, jolla ei ylimääräsitä tavaraa ole. Päinvastoin heitän ja olen heittänyt paljon ja paljon kaikkea pois, niin mielestäni kuin fyysisyydestä. Eli enemmänkin tavaroiden tyhjyyttä. En halua kantaa mennyttä energiaa mukanani.
Minulla on ehkä 10 kirjaa nätisti ja erittäin siistinä kaapissani, en usko että kukaan niitä pyytäisi poistamaan. Enemmänkin ajattelen, että koska kirjoitan työkseni ja tarvitsen täydellistä kirjoittamishiljaisuutta/ -rauhaa, että tuo voi olla asia johon mies voisi puuttua. Eli mies saattaisi ehdottaa esim. yhteenmuuttamista, jolloin olisin lähellä, vaikka totaalisesti hiljentyisinkin kirjotusteni ääreen. Koska kirjoittaessani olen suljettujen ovien takana puhelin äänettömällä eikä kukaan minua tavoita eikä saa tavoittaa jopa vuorokaudet ympäriinsä. Kirjoitan vielä sängyssäkin 60 wattisen ison kirkkaan jalkalampun alla. Siinä ei vierustoveri saisi nukuttua valojen sytyyen ja sammuen, syttyen ja sammuen muutaman sekunnin välein sitä mukaa, kun ideani lisääntyvät. Koska kirjoitan kaiken aina siltä seisomalta ylös. Oli yö tai päivä. Tuo yhtälö olisi mahdoton jos joku yrittäisi nukkua vieressä. Ja jos jos olisi, en voisi vapautua ideoimaan, sillä tietäisin alitajuisesti koko ajan, että toista harmittaa lamppujensytyttely ja pian varmaan hermostuisi ja pyytäisi minua nukkumaan. Ja sehän ei ideoijalta onnistu.- Kuusikosta kuuluu
Eli tarkoitan, että kun varmaan tavatessamme asumme tietenkin erillämme ja kirjoitan samalla, niin en voisi olla tavaoitettavissa vaan kuin maan nielemänä. Eli jos mies tahtoisi minut lähelleen silloinkin, kun kirjoitan, hän voisi ehdottaa yhteenmuuttamista. Mutta silloinkin tarvitsisin oman yksityisen tilan ja sängynkin sinne jossa voin rauhassa sytytellä ja sammutella. Vaikka mies tekisi omiaan talossa tai pihalla, hän varmaan tuntisi minun olevan lähellään, kun olisin edes samalla tontilla, kuin että jos asuisimme molemmat erillämme omilla tahoillamme.
- Kuusikosta kuuluu
Kuusikosta kuuluu kirjoitti:
Eli tarkoitan, että kun varmaan tavatessamme asumme tietenkin erillämme ja kirjoitan samalla, niin en voisi olla tavaoitettavissa vaan kuin maan nielemänä. Eli jos mies tahtoisi minut lähelleen silloinkin, kun kirjoitan, hän voisi ehdottaa yhteenmuuttamista. Mutta silloinkin tarvitsisin oman yksityisen tilan ja sängynkin sinne jossa voin rauhassa sytytellä ja sammutella. Vaikka mies tekisi omiaan talossa tai pihalla, hän varmaan tuntisi minun olevan lähellään, kun olisin edes samalla tontilla, kuin että jos asuisimme molemmat erillämme omilla tahoillamme.
Olisi sen lyhyestikin voinut ilmaista - eli mies tahtoisi poistaa etäisyyden/ välimatkan väliltämme liittyen kirjallisuuteen/ kirjoittamiseen.
- SivustaSivullinen
Tuota mitä jos se haluaa, että tekisit tuota kirjoitustötä muualla kuin kotona? Eli kototna pitäisi olla normaalia elämää ja työt työpaikalla?
Anteeksi vaan sivusta, minulle vain tuli tälläinen mieleen. Hei
mielenkiintoista tekstiä!
niin, minä näen miehen, jonka hermoille se kirjoittaminen/kirjallisuus käy. ehkä se on sitten arjen järjestelyt, mitä teidän tulee suunnitella.
mutta tämä ihminen tulee sinulle tärkeäksi, joten sinunkin on ehkä mietittävä mahdollista radikaalimuutosta arkeen.
kuule, näen sinun todellakin tekevän jotakin suurta ja onnistunutta. mutta kuten aikaisemminkin sanoin, se suuri rakkaus tarvitsee muutakin elämäänsä. hän haluaa tehdä selvät rajat taiteen ja arkielämän välille. sinä taidat olla teistä kahdesta se itsepäisempi.
t. Keskiyö- Kuusikosta kuuluu
Niin, siitä syystä, että olen jo reilusti aikuinen nainen ja vasta nyt tämän ikäisenä ensimmäistä kertaa eläissäni alan tehdä juuri sitä mitä olen aina halunnut tehdä. Miehellä saattaa olla elämänkestävä ura takana ja saa hyvät eläkerahat. Itselläni vasta n.5 vuotta kunnon työelämää ja olen jo siihen nähden suuriikäinen.
Mutta ymmärrän jos mies haluaa paljon aikaa kanssani, ja sellaisen miehen haluankin että olisimme paljon yhdessä ja tekisimme kaikenlaista.
Numero 3 ei sano itselleni mitään. Ehkä se on jonkun tulevan talon numero, mutta miksi sellainen näytettäisiin. Entä jos se tarkoittaa 3 päivän päästä? Minulla on odotuksen alla pari tiettyä asiaa, että toivottavasti jotain jo tapahtuisi tuon 3 päivän päästä.
Toki voin kysyä henkimaailmalta ja maailmankaikkeudelta mitä tarkoittavat numerolla 3. Millaisen näyn ne antavat?
Toivottavasti se kirjoittaminen käy miehen hermoille ainoastaan siinä mielessä, että on niin umpirakastunut minuun, että haluaa koko ajan olla lähelläni ja kanssani. Ainakin tällä hetkellä eräs elämääni kuulumaton mies on suuri inspiraationi lähde, josta olen voinut ammentaa ja ideoida kuin suuresta ideoiden lähteestä. Mietin voisiko tuo kyseinen mies olla tuo mies. Välillämme on aina ollut suuren suuri ja voimakas ja mitä kaunein sanaton yhteys. Toki nyt viimeisen vuoden aikana sismpäni sai tarpeekseen. Näin vain tyhjän epäuskon ja inhotuksen. Mutta jollain tavoin kuitenkin voin ammentaa tuosta miehestä vaikka kuinka monta eri kirjallista teosta. Mies on kuin pulppuava lähde ideamielelleni. Voin kirjoittaa hänet hulluksi tai kauniiksi, sekopäiseksi tai linnuiksi taivaalle. Mies on minulle moniulotteinen ideapallo.- Kuusikosta kuuluu
TAI ... joskus silloin tällöin saatan jotain sähköpostilla laittaa tuolle miehelle.
Entä jos tuo mies saakin tarpeekseen siitä, että välillämme on vain kirjoittamista eikä mitään oikeaa ja siinä kohdin alkaisi lähentymään minua muuttaakseen asian, jotta voisimme olla todellisessa oikeassa maailmassa ja elämässä yhdessä jakaaksemme jotain. Eli jos se onkin näin? Tähän vaihtoehtoon uskoisin eniten. Eli smies aisi tarpeekseen ettemme voi olla toisillemme kuin pelkin sähköpostein, jos sitenkään. Kumpakaan se ei tyydytä. Eli silloin pääosassa miehen olisi tehtävä radikaaleja ratkaisuja. Mies on naimisissa, minä en. - Kuusikosta kuuluu
Kuusikosta kuuluu kirjoitti:
TAI ... joskus silloin tällöin saatan jotain sähköpostilla laittaa tuolle miehelle.
Entä jos tuo mies saakin tarpeekseen siitä, että välillämme on vain kirjoittamista eikä mitään oikeaa ja siinä kohdin alkaisi lähentymään minua muuttaakseen asian, jotta voisimme olla todellisessa oikeassa maailmassa ja elämässä yhdessä jakaaksemme jotain. Eli jos se onkin näin? Tähän vaihtoehtoon uskoisin eniten. Eli smies aisi tarpeekseen ettemme voi olla toisillemme kuin pelkin sähköpostein, jos sitenkään. Kumpakaan se ei tyydytä. Eli silloin pääosassa miehen olisi tehtävä radikaaleja ratkaisuja. Mies on naimisissa, minä en.vai ottaako sitä miestä hermoille, se otan joskus yhteyttä? Ehkä haluaa minun lopettavan sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172294Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2231919Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071762Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021441Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481336Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu551187Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1771142- 901066
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148957Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14901