Keskiyölle

Mariaaaaaaa1233

Olisitko niin kiltti ja ennustasit minulle saanko jatkaa nykyisessä työssäni? Olen määräaikaisena tämän kk loppuun saakka. Asia vaivaa minua todella paljon. Olisin erittäin kiitollinen jos ennustasit minulle noin muutenkin :) Hyvää viikonloppua sinulle!

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

minä en osaa puhua ajoista, koska en usko niihin itsekään. uskon ennemminkin energioihin.

sinulla on kotiasiat ja turvallisuus päällimmäisinä mielessäsi. kodissa on kiinni rahaa, minkä olet tarkasti laskenut. sitten tässä kodissasi on jotakin, mistä et pidä ja mistä haluaisit päästä eroon. niin käykin ja saat uutta ja parempaa tilalle.

olisikohan sinulla saatavia jostakin? jos niin on, niin asiat kääntyvät sinun hyväksesi. jos ei muuta, niin ehkä veronpalautuksia.

minusta sinun työnäkymät ovat oikein hyvät. jos se ei ole tämä paikka, niin sitten saat toisen paikan. niin tarkkaan en pysty sanomaan. mutta et myöskään jää tyhjän päälle. ja on nuori mies, joka on sinulle tärkeä. teillä on erittäin hyvät välit ja täydellinen luotto. hän on ennemminkin sukulainen tai muuten hyvin läheinen ystävä. sinun kannattaa ottaa aikaa tälle suhteelle.

sitten näen vauraissa oloissa olevan miehen, joka on sinun sydäntäsi lähellä. on mahdollista että hänellä on omaisuutta kotoaan käsin. mutta et ehkä anna hänen tulla liian lähellesi, sellainen tunne minulla on. mutta siinä olisi sinulle kuitenkin hyvä ihminen. vauraudella tarkoitan lähinnä maaomistusta.

t. Keskiyö

• Maikki

Nyt ei oikein uponnut.
      Mulla on maailman ihanin mies.
      Isäni omistaa maata ja hän on erittäin läheinen minulle.'
      Saatavia ei ole mistään.
      Kodissani on kaikki se mitä toivonkin olevan.
      En omista omaa asuntoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      70
      4915
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      288
      4602
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      290
      3478
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      119
      3326
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      38
      3310
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      127
      1898
    7. 105
      1640
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1291
    9. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      40
      1215
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      97
      1185
    Aihe